• De stelling van deze week luidt:
    Bibliotheken zijn overbodig.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Take me to wonderland

    Nee. Gewoon. Nee.


    Oneens, als je elk boek, elke cd, elke film die je ooit wil lezen/zien/horen, moet kopen, ben je wel erg veel geld kwijt. (':


    i wanna die with you once or twice.

    Nee, ik heb het geld niet om ieder boek te kopen wat ik zou willen lezen!


    Treat people with kindness

    Zo hard oneens dat het pijn doet.


    Queer zijn is gewoon alles

    ...wat?


    Mhm?

    Ik denk dat dit meer doelt op het 'technologie' gedeelte en de eBooks, dan de betaalbaarheid van boeken. Maar alsnog, papieren boeken zijn 32948120348 keer beter.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik ga dan misschien nooit naar de bib, maar ik ben het absoluut oneens!


    16 - 09 - '17

    Voor mij wel, want ik maak er nooit gebruik van, maar verder oneens.


    26 - 02 - '16

    Maar de bibliotheek is niet alleen maar voor papieren boeken lenen, vaak kun je er inderdaad ook films, cd's en dat soort dingen vinden. Maar daarnaast zijn veel bibliotheken een centrum voor taal en cultuur. Bij ons in het dorp gaat de school naar de bibliotheek op excursie, zijn de kleuters aangesloten bij de bieb en kiezen ze elke week een boekje en daarnaast zijn er lezingen en dat soort dingen bij onze bieb.

    Ik ben er niet te vinden maar ik ben echt tegen het afschaffen van de bieb.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Zonder bibliotheek zou ik nooit mijn thesis kunnen schrijven dus oneens.
    Bibliotheken zijn een bron van kennis die niet gemist kan worden. Ze bevatten meer dan ontspanningsliteratuur. Ze bewaren ook kranten, tijdschriften, wetenschappelijke werken,...

    Dus nee ik vind ze zeker niet overbodig.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 15:12 ]


    The soul needs autumn.

    Nee nee nee nee. Bibliotheken zijn zo belangrijk. Niet alleen om de boeken die je GRATIS KAN LEZEN (!!!!!!!!! als ik alle boeken die ik bij de bieb heb geleend, zou hebben gekocht, zou dit echt om honderden, misschien wel duizenden euro's gaan), maar ook omdat een bibliotheek een plek kan zijn waar je kan studeren. Plaatselijke bibliotheken zijn trouwens ook heel belangrijk voor daklozen.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Nee anders moet je alles kopen. En in de bieb kan je makkelijk even een filmpje lenen.

    Ze zijn NIET OVERBODIG.


    Treat People With Kindness

    Nee, ik werk er
    Famke needs money 😅


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Debbaut schreef:
    Zo hard oneens dat het pijn doet.


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    doggo schreef:
    Nee, ik werk er
    Famke needs money 😅


    Famka has actually a nice job.:o


    Queer zijn is gewoon alles