• Hoi hoi,
    Ik doe dit jaar mee met Story of the year 2017, met thema royalty!

    Helaas heb ik zelf nu niet heel veel tijd om een cover te maken dus hoopte dat de creatieve breinen hier wat voor mij konden doen!
    De titel van het verhaal is: Lavendel in de winter
    Het speelt zich af rond 1259 in Denemarken.
    Thema:
    Historisch
    Avontuur
    Liefde

    Korte samenvatting

    Ditta en haar drie zussen groeien op in het Deense hof onder koning Christof de eerste van Denemarken. Ze worden door de koningin opgenomen als haar pleegdochters. Waarna in korte tijd haar twee oudere zussen worden verloofd met kroonprinsen en uit haar leven verdwijnen.
    Ditta leert wat er nou echt gebeurt is met haar vader, de vorige koning van Denemarken. Wat haar oom Abel daar mee te maken had en Christof zelf. Van de ene op de andere dag wordt Agnes, haar jongste zusje, zomaar naar het vrouwenklooster gestuurd om daar als abdis te werken.
    Als Ditta vragen begint te stellen, zijn zowel de koning als koningin er niet van gediend. Ze krijgt een brief in handen, die haar leven veranderd. Die brief zou de ondergang kunnen zijn voor de huidige koning. Ditta moet snel handelen, voordat ook zij verdwijnt in een klooster.


    Ik heb van de hoofdpersoon iig een paar plaatjes, dus maak een keuze (:
    1
    2
    3
    4
    Dit onderste plaatje is beetje voor een ideetje, met kasteel in de achtergrond, personage op de voorgrond enzo.
    5

    Ik hoop dat iemand hier wat mee kan (:

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 15:51 ]

    Oeh dit klinkt echt tof.^^

    Maar met een cover kan ik je helaas niet helpen.:/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Navigator schreef:
    Oeh dit klinkt echt tof.^^

    Maar met een cover kan ik je helaas niet helpen.:/


    Thanks (:

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 18:01 ]

    ik wil straks correctie: morgen wel wat voor je proberen maar ik ben niet heeel goed haha

    [ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 0:03 ]



    Geen idee of dit iets is en of je überhaupt nog iets zoekt. Alles kan nog aangepast worden (:

    [ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 15:58 ]

    Ungoliant schreef:



    Geen idee of dit iets is en of je überhaupt nog iets zoekt. Alles kan nog aangepast worden (:


    Lief dat je nog wat gemaakt hebt, maar heb al een cover (:
    Heel erg bedankt voor je inspanning ondanks dat :)

    WenseKronik schreef:
    (...)

    Lief dat je nog wat gemaakt hebt, maar heb al een cover (:
    Heel erg bedankt voor je inspanning ondanks dat :)


    geen probleem! ik vind het leuk en ik leer ervan so i don't mind (: