• Ik heb besloten dat ik deel ga nemen aan SOTY 2017, maar hiervoor heb ik wel een cover nodig c: Ik heb het zelf al een paar keer geprobeerd, maar ik was niet echt tevreden

    Ruwe schets verhaallijn

    Naamloze prinses is pas vijftien als haar hele familie wordt uitgemoord en op de troon wordt gezet. Als vijftienjarig meisje kan je niet makkelijk een koninkrijk (Edortiya) regeren zonder enige ervaring of kennis, hierdoor gaat het volk in opstand en ontstaat er chaos. Naamloos moet maatregelen nemen om het volk rustig te krijgen zodat ze kan regeren zoals ze zelf wilt. De beste, maar ook meest drastische oplossing is zwarte magie en de enige persoon die haar dit kan leren, blijkt uiteindelijk toch niet zo behulpzaam te zijn zoals hij eerst was. Verraad, wraak, hebzucht en wanhoop.


    Titel • Havoc (wel op de cover, maar graag ook een versie zonder titel)
    Foto's • Als de prinses/koningin dacht ik aan Adelaide Kane in Reign, maar dan het liefst niet waar haar gezicht erg zichtbaar is. Deze (1) vond ik wel gaaf, maar misschien deze ook (2). Er zijn natuurlijk meerdere foto's van haar als Queen Mary haha, leef je uit.
          Aan de leraar/guy iemand dacht ik aan Luke Powell, eisen voor zijn foto heb ik niet bepaald.
          (Eventueel een afbeelding van een koninkrijk, misschien dit(3)
    Sfeer • Chaos, duister, maar toch een vleugje hoop.

    Alvast heel erg bedankt!

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 19:17 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ga wat in elkaar flansen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Klinkt tof! Ik ga proberen iets voor je te maken (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Damn die Luke Powell is hot af. Moest ik even kwijt, ik ga nu wat proberen.

    Edit; ze zijn af. Een met titel en een zonder.
    Ik heb wel een andere foto van Mary gebruikt.




    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 20:58 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus