• Tja, wel een beetje gewaagd zo aan het begin van SOTY, maar ik doe het toch. Is er nog iemand die voor mij een cover zou willen maken?
    Het verhaal komt nog niet direct op Q te staan, dat zal pas halverwege het jaar zijn, maar als het erop komt staat jouw naam natuurlijk vermeld c:


    Wat zoek ik?

    Ik zoek een cover waar twee meisjes duidelijk naar voren komen. Het verhaal gaat over een tweeling die totaal niet op elkaar lijkt. De één heeft namelijk diep zwart haar en de andere groen. Vind nu maar eens een plaatje met twee meiden met deze twee haartypes... Ik wil dus dat deze twee meiden goed naast elkaar op de cover staan. (niet perse naast elkaar maar dat ze gewoon mooi op de cover staan)


    Verhaallijn:
    Als de tweelingzusjes Muis en Serine uit het weeshuis worden gehaald, veranderd hun leven drastisch. Ze blijken uitverkorene te zijn om in dienst te treden van de Raad van Archille Rijk.
    Al snel komen de twee meisjes erachter dat ze niet zomaar uitverkorenen zijn, maar dat ze het nazaat zijn van een eeuwenoude strijd. Een strijd die nog steeds niet uitgevochten is. Samen met hun magisch dieren, een leeuw en een muis, gaan ze op onderzoek uit. Ze zijn vastbesloten de vrede terug te brengen in Atona, maar als de dood om de hoek komt kijken en ze elkaar kwijt raken, willen ze niets liever dan bij elkaar zijn.


    Hoe zou ik de cover willen?
    Ik pleur hier een rij foto's van de meisjes neer. Wat ik qua achtergrond wil weet ik niet zo goed. het mag een magisch koninkrijk zijn, maar gewoon basic zwart kan ook vet zijn. Ik wil gewoon heel graag dat de meisjes goed bij elkaar staan.
    Verder heb ik nog wat foto's van de muis en de leeuw die in het verhaal een rol spelen. Deze hoeven er niet perse op, maar mag wel. Als je ze erop doet zou ik het wel gaaf vinden als ze zwart wit zijn.
    Mocht een achtergrond opvulling nodig zijn heb ik ook een paar plaatjes neergedumpt van vriendinnen/zussen. Deze mogen er ook op vaag op de achtergrond als dat mooi is. Dit hoeft niet.


    Sfeer
    Het is een magisch verhaal, dus een "magische sfeer" mag. Er is ook heel veel strijd, dood en verdriet in het verhaal, dus een trieste sfeer kan ook. Wat ook een grote rol in het spel speelt in bedrog, geheimen en wrok, dus de cover mag ook wel iets duisters hebben. Toch zit er een lichte vleug van humor in het verhaal, dit komt ook omdat één van de meisjes heel klungelig is, waardoor er grappige momenten ontstaan, dus als je de sfeer met iets luchtigs weet te combineren, zou ik dat knap vinden, haha.


    Lijstje met eisen:
    1. Serine het zwartharige meisje
    2. Muis het groenharige meisje
    3. De Titel: Strijd om Atona
    4. De naam van de schrijvers: Gina&Jerina
    5. Verticaal


    Eventuele foto's
    Meisje 1:
    1 , 2 , 3 , 4 , 5

    Meisje 2:
    1 , 2 , 3 , 4 , 5

    Leeuw:
    1 , 2

    Muis:
    1 , 2

    Random stuff:
    1 , 2 , 3


    ~My Mind Is Free~

    Ik wil zeker iets voor je proberen! Ik ben alleen ontzettend druk met tentamens en andere covers, dus het kan eventjes duren voordat ik het af heb... Dat wordt dan uiterlijk eind volgende week, is dat een probleem voor je?
    Natuurlijk zal ik wel proberen om eerder wat tijd te vinden (A)


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    Ik wil zeker iets voor je proberen! Ik ben alleen ontzettend druk met tentamens en andere covers, dus het kan eventjes duren voordat ik het af heb... Dat wordt dan uiterlijk eind volgende week, is dat een probleem voor je?
    Natuurlijk zal ik wel proberen om eerder wat tijd te vinden (A)


    Hey, dat is prima hoor,.. vooral omdat het verhaal pas in de zomer online komt haha ;D
    Allang blij dat je t wil proberen, Succes met je tentamens :)


    ~My Mind Is Free~

    Ik wil wel wat proberen! Ugh, eigenlijk zou ik biologie moeten maken. Sssst, niks zeggen. Dit is veel leuker!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hedone schreef:
    Ik wil wel wat proberen! Ugh, eigenlijk zou ik biologie moeten maken. Sssst, niks zeggen. Dit is veel leuker!


    Haha, zend je biologie maar op naar mij, want daar ben ik beter in xD


    ~My Mind Is Free~

    Haha, ik wou ermee aan de slag, maar toen kon ik dit topic helemaal niet meer vinden xD Ik had echt al vijf coverzoek-topics geopend om te kijken welke het was, eindelijk gevonden! Ik ga er mee aan de slag.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hedone schreef:
    Haha, ik wou ermee aan de slag, maar toen kon ik dit topic helemaal niet meer vinden xD Ik had echt al vijf coverzoek-topics geopend om te kijken welke het was, eindelijk gevonden! Ik ga er mee aan de slag.


    Haha gelukkig kon je hem vinden 🙈 ik ben benieuwt!


    ~My Mind Is Free~

    Iemand nog? 🙈


    ~My Mind Is Free~

    Ik wil ook wel wat proberen, maar ik waarschuw vast ik ben geen expert zoals de meeste hier wel zijn.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."


    Nehh, hij is helemaal niet geworden zoals ik had gehoopt maar ik ga nog wat proberen al weet ik niet of dat nog vandaag wordt.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Lunea schreef:


    Nehh, hij is helemaal niet geworden zoals ik had gehoopt maar ik ga nog wat proberen al weet ik niet of dat nog vandaag wordt
    .


    Owh ik heb een beter idee gekregen, ik zal vandaag na school nog wat proberen.

    (Gaat de sneeuwengel ook nog helemaal online komen? c:)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik wil even zeggen dat ik het idee heel gaaf vind ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Lunea schreef:
    (...)

    Owh ik heb een beter idee gekregen, ik zal vandaag na school nog wat proberen.

    (Gaat de sneeuwengel ook nog helemaal online komen? c:)


    Ik vind hem al wel gaaf worden, wel een beetje waar ik aan zat te denken, alleen het lijkt alsof 1 van de meisjes blauw haar heeft en dat moet niet. Ze heeft zwart haar. Voor de rest zit het wel in de goede richting :)

    Wat de sneeuwengel betreft, ja, maar ik weet niet wanneer haha. Het verbaast me hoeveel mensen ernaar vragen haha


    ~My Mind Is Free~

    Josiah schreef:
    Ik wil even zeggen dat ik het idee heel gaaf vind ^^


    Dankjewel :D


    ~My Mind Is Free~

    Underscore schreef:
    (...)

    Ik vind hem al wel gaaf worden, wel een beetje waar ik aan zat te denken, alleen het lijkt alsof 1 van de meisjes blauw haar heeft en dat moet niet. Ze heeft zwart haar. Voor de rest zit het wel in de goede richting :)

    Wat de sneeuwengel betreft, ja, maar ik weet niet wanneer haha. Het verbaast me hoeveel mensen ernaar vragen haha


    Ik was altijd al de grootste fan :P


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Underscore schreef:
    (...)

    Ik vind hem al wel gaaf worden, wel een beetje waar ik aan zat te denken, alleen het lijkt alsof 1 van de meisjes blauw haar heeft en dat moet niet. Ze heeft zwart haar. Voor de rest zit het wel in de goede richting :)

    Wat de sneeuwengel betreft, ja, maar ik weet niet wanneer haha. Het verbaast me hoeveel mensen ernaar vragen haha

    Wait, ben jij de schrijfster van De sneeuwengel? XD Dat was een van de eerste verhalen ooit die ik op Q las, omg :')

    Anyway, ik kan je niet helpen met een cover, maar vind het wel altijd leuk om te zien wat de rest met zo'n aanvraagjes doet :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.