• "Op veel plaatsen valt ijzel, in het oosten en zuidoosten eerst nog sneeuw. Hiervoor is code oranje van kracht. De temperatuur loopt van het westen uit langzaam op waarmee de gladheid vanaf het einde van de ochtend geleidelijk verdwijnt. In het oosten en zuidoosten kan de gladheid echter tot in de avond aanhouden."
    BRON: http://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarschuwingen/utrecht

    Ik las zojuist dat er al meer dan 200 ongelukken zijn gebeurd door het veradelijke weer. Op veel plaatsen lijkt het wellicht mee te vallen, maar het blijft nog tot later op de dag licht regenen/sneeuwen en is dit heel gevaarlijk. De kleine beetjes vriezen steeds aan waardoor de weg super glad wordt/blijft, ondanks dat er al tonnen zout is gestrooid. Ooit moet je goed uitkijken op de voetpaden, hiervoor geld hetzelfde!😱

    Wij hebben de puppycursus ook afgelast omdat wij niet willen dat onze cursisten met dit weer de weg op gaan.
    Dus ik zeg: filmpje op de bank kijken met warme choco! 💪

    STAY SAFE, FOLKS! ✨

    [ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 9:48 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Hier in de Vlaamse Kempen, of toch bij mij ligt er heel wat sneeuw. *O*
    Aan onze voorkant ligt de grote baan, maar daar ligt amper iets omdat ze god gestrooid hebben, maar vanachter ligt er een dik pakje. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ja, ik was helaas ook al niet naar paardrijden gegaan, omdat ik de straat niet uit kon komen...


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    haha er ligt hier heerlijk sneeuw ^^
    ik had eigenlijk mijn eerste rijles vandaag maar die kwam te vervallen door het weer van vandaag haha.

    Ik mag vandaag de hele dag kinderen bezighouden op scouting, haha. Ik moet dus wel de weg op, maar het is maar een klein stukje fietsen. Laten we hopen dat ik het overleef :Y)


    Stenenlikker

    Ik mag gezellig naar mijn bijbaantje fietsen dus ik ga eventjes mijn ouders lief aankijken en vragen of ze me willen brengen.


    wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

    Ik ben inderdaad van plan om op de bank in pyjama tv te kijken. :Y)

    Eigenlijk zou ik werken vandaag, maar door het slechte weer verwachten ze een rustige dag en mag ik thuisblijven. Ik vind mijn werk oprecht hartstikke leuk, maar zo'n onverwacht dagje thuis is ook heel fijn. c:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ik kwam veel te laat op mijn werk, hahah.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Merp ik wil eigenlijk wel de weg op maar ik wil liever wel heel blijven en zo... De struggles van slecht weer.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik hoef vandaag nergens heen, maar mijn ouders zijn nu al op pad met de auto en vanmiddag moeten ze weer weg. Niet echt chill, vind ik. Vooral omdat ik hier ook letterlijk ijs op de weg zie liggen.

    Ik wil het niet over het weer hebben (no_chears)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Heerlijk weer om de honden in de tuin te laten spelen of met ze te wandelen. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb al buiten gereden en zo lang je rustig aan doet, op de grote wegen blijft en goed afremt voordat je de bocht neemt, gaat het echt wel prima.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik hoop dat het morgen dan minder erg is zodat ik de folders kan bezorgen

    Hahahhaah lol, wat nou, niet luisteren naar de autoriteiten :'D Froukje gaat op reis naar het verre Den Bosch. Ghehehehehhe


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Hier begint het te dooien ^^! Mensen geven er wel gehoor aan, want er is bijna geen klant in de winkel te bekennen. Überhaupt een wonder dat ik op werk kwam :')


    Seasons will change, but I shall remain