• "Op veel plaatsen valt ijzel, in het oosten en zuidoosten eerst nog sneeuw. Hiervoor is code oranje van kracht. De temperatuur loopt van het westen uit langzaam op waarmee de gladheid vanaf het einde van de ochtend geleidelijk verdwijnt. In het oosten en zuidoosten kan de gladheid echter tot in de avond aanhouden."
    BRON: http://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarschuwingen/utrecht

    Ik las zojuist dat er al meer dan 200 ongelukken zijn gebeurd door het veradelijke weer. Op veel plaatsen lijkt het wellicht mee te vallen, maar het blijft nog tot later op de dag licht regenen/sneeuwen en is dit heel gevaarlijk. De kleine beetjes vriezen steeds aan waardoor de weg super glad wordt/blijft, ondanks dat er al tonnen zout is gestrooid. Ooit moet je goed uitkijken op de voetpaden, hiervoor geld hetzelfde!😱

    Wij hebben de puppycursus ook afgelast omdat wij niet willen dat onze cursisten met dit weer de weg op gaan.
    Dus ik zeg: filmpje op de bank kijken met warme choco! 💪

    STAY SAFE, FOLKS! ✨

    [ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 9:48 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Gilderoy schreef:
    Hahahhaah lol, wat nou, niet luisteren naar de autoriteiten :'D Froukje gaat op reis naar het verre Den Bosch. Ghehehehehhe


    Froukje en Lieke zijn badass, fuck autoriteiten, wij gaan op avontuur! Hehehehe

    [ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 12:38 ]

    Vandaag inderdaad maar niet wezen paardrijden, veel te gevaarlijk!


    God is fair. He gave me looks, brain and knowledge. So of course I wouldn’t have a good temper.

    Ik zei tegen mn zus vannacht dat er sneeuw lag en ze wilde me niet geloven, toen ze het zag ging ze meteen naar buiten. Hehehe. Me a snowlover? No, thank you very much.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Achelois schreef:
    Ik zei tegen mn zus vannacht dat er sneeuw lag en ze wilde me niet geloven, toen ze het zag ging ze meteen naar buiten. Hehehe. Me a snowlover? No, thank you very much.

    Niet zo zeuren hé.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Niet zo zeuren hé.

    😒 Dat doe ik niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Achelois schreef:
    (...)
    😒 Dat doe ik niet.

    Ik houd van sneeuw. Jij houdt van mij. Dus indirect van sneeuw. We zijn one big happy family.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @squirrel and twinsquirrel, honestly jullie zijn de personificatie van filmtweelingszussen.


    Heaven is a place that we all have

    ^ Eh? Ik weet niet hoe ik die op moet vatten?

    Morticia schreef:
    (...)
    Ik houd van sneeuw. Jij houdt van mij. Dus indirect van sneeuw. We zijn one big happy family.

    .... ja, nee en nee. En nogmaals nee. Stop met die leugens rond te strooien als candy. Ik kom zo naar hiernaast en als je dan nog doorgaat, geef ik je toch een hoofdknokkel dat wil je niet weten.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 15:24 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Achelois schreef:
    ^ Eh? Ik weet niet hoe ik die op moet vatten?

    (...)
    .... ja, nee en nee. En nogmaals nee. Stop met die leugens rond te strooien als candy. Ik kom zo naar hiernaast en als je dan nog doorgaat, geef ik je toch een hoofdknokkel dat wil je niet weten.



    its a good thing.


    Heaven is a place that we all have

    aisthesis schreef:
    @squirrel and twinsquirrel, honestly jullie zijn de personificatie van filmtweelingszussen.

    Ik ben gewoon mijn eigen persoon, dat vind ik erg genoeg.

    Achelois schreef:
    ^ Eh? Ik weet niet hoe ik die op moet vatten?
    (...)
    .... ja, nee en nee. En nogmaals nee. Stop met die leugens rond te strooien als candy. Ik kom zo naar hiernaast en als je dan nog doorgaat, geef ik je toch een hoofdknokkel dat wil je niet weten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    aisthesis schreef:
    (...)
    its a good thing.

    How is that a good thing? Het is al erg genoeg om in het echt tweeling te zijn.

    Morticia schreef:
    (...)


    *sigh* *eyeroll*

    [ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 15:36 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Such a rebel!!! Ik rij op de weg! Naja, kan niet anders, we moeten toch thuiskomem vanuit frankrijk xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Mijn vriend zou naar zijn neef in Breda gaan. Vanochtend zei hij dat hij niet zou gaan door het weer en om 1 uur is hij alsnog gegaan. Ik heb een uur in de stress gezeten, omdat hij niet heel rustig door bochten rijdt :') En nu maar hopen dat hij ook fatsoenlijk thuis komt.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Nou, ik heb mijn fietstocht overleeft :')


    Stenenlikker

    Ik heb mijn fietstocht niet overleefd. Sindsdien enorme last van mijn been :c


    in love with the fictional characters, I'm sorry