• Hey allemaal,
    Volgende maand ga ik op kamers. Natuurlijk vind ik dat hartstikke leuk! Aan de andere kant zie ik er ook wel tegen op. Ik woon straks niet in een typisch studentenhuis dus zal niet zoveel aanspraak hebben met mijn medebewoners. Verder ken ik daar in Utrecht naast mijn klasgenoten maar een iemand anders (hoi hooverphonic als je dit leest). Ik ben dus best wel bang om eenzaam te worden.
    Ik wil liever niet bij een studentenvereniging en ook teamsporten zijn niet aan mij besteed. Ik zit er wel aan te denken om bij een sportschool te gaan en daar groepslessen te gaan volgen of iets. Maar toch ben ik bang veel alleen te zijn. Herkent een van jullie dit, of hebben jullie hier tips voor?
    Dankje voor het lezen!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ik heb je een pb'tje gestuurd!

    Haha al deze tips laten me wel inzien dat ik me ook teveel zorgen kan maken. Het is inderdaad hartstikke waar wat je zegt, af en toe alleen zijn is ook prima.

    Nah ik snap het wel. Ik ben wel iemand die super makkelijk alleen is, dus voor mij was op kamers gaan niet zo'n big deal, maar ik heb wel gemerkt dat het heel erg helpt als je het voor jezelf gezellig maakt. Dan is het ook gewoon leuk om op je kamer te zijn en ga je je al snel op je gemak voelen rond je andere huisgenoten (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb echt precies hetzelfde, behalve dat ik in Rotterdam studeer en nog geen kamer heb. Even een 'Mijn Topics', zodat ik dit bij kan houden. c:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~