• The War Is voorbij en Harry, Ron en Hermoine gaan hun zevende jaar nog af maken omdat ze anders geen Schouwer kunnen worden.
    Draco gaat ook zijn laatste jaar Hogwarts af maken omdat zijn vader in Azkaban zit en hij zijn depressieve moeder niet kan uitstaan.


    WIJKT AF VAN DE VERHAALLIJN!

    • Gryffindor.

    - Harry Potter.
    - Hermione Granger.
    - Ron Weasley.
    - Ginny Weasley.
    - Neville Longbottom.


    • Slytherin.

    - Draco Malfoy. x DarkKnight
    - Blaise Zabini. Inflamarae
    - Pansy Parkinson. Patholoog
    - astoria Greengrass. TheSeasons

    • Ravenclaw.

    - Luna Lovegood.
    - Cho Chang.


    • Hufflepuff.

    - Cédric Diggory.
    - Zacharias Smith.



    regels ;
    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes (ongeveer 5 zinnen).
    • altijd van uit de 'ík' vorm schrijven.
    • een character per persoon.
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd.
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC.
    • mag 16+ bevatten.


    Het is wel belangrijk als je de reeks van Harry Potter kent.
    En je personage ook goed kent.
    bijvoorbeeld de vrienden het uiterlijk.
    het karakter etc.


    LETS PLAY!

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 19:01 ]


    True friends stab you in the front.

    [Mijn topics]


    "Rebellion's are build on hope"

    -Mon Topics-


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Draco Malfoy


    ik liep door de nogal drukke gangen met Blaise aan me rechter zijde, we waren op weg naar onze eerste les voor vandaag Verweer tegen de Zwarte Kunsten van preffesor snape.
    Blaise bleef maar tegen me aan praten maar eigenlijk luisterde ik niet af en toe knikte ik als teken dat ik wel luisterde maar dat deed ik niet ik zag in de verte potter staan en daar concentreerde ik me op.
    naarmate we dichterbij potter kwamen begonnen er allemaal dingen in me hoofd af te spelen maar blaise haalde me elke keer weer uit me dag droom door, door te praten over van alles en nog wat.
    ik botste met me volle gewicht op me schouder tegen die van potter aan ''moet je potter uit kijken Potter''. bromde ik en liep rustig door met Blaise op me hielen die begon te lachen en me een high five wou geven die ik af wees we zetten onze weg voort naar de les het boeide me niet of ik te laat kwam eigenlijk boeide elke les op deze school me niks maar toch moest ik braaf zijn en ze volgen dus probeerde ik maar op tijd te zijn.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 15:50 ]


    True friends stab you in the front.

    [eerste stukjes zijn meestal lastig..]

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 13:05 ]


    True friends stab you in the front.

    Pansy Parkinson

    Ik pakte mijn spullen bij elkaar en keek nog eens in de spiegel. Ja, mijn haar zat nog goed. Met een zucht hijste ik mijn tas over mijn schouder heen en liep naar hhet lokaal waar we nu les zouden hebben; verweer van Snape. Net toen ik zat, zag ik draco en blaise binnen komen. 'Blaise, Draco,' riep ik vrolijk als groet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Blaise Zabini

    Zoals altijd had Draco een rothumeur, en toen we net bij de klas aankwamen, zakte ik naast hem en begroette Patty die gauw voor zich uitkeek. Ook Professor Snape was weer eens niet in een goede bui. Zachtjes bromde ik, dit zou een lange dag voor mij, of ons, worden. Snape begon al gauw met de uitleg, waar ik overigens een hekel aanhad. Draco had er ook niet zoveel zin in en samen besloten we er maar het beste van te maken door een stuk perkament af te scheuren en van alles over iedereen van Slytherin te schrijven.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    -Mijn topics-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hermione Granger
    Ik kijk in de spiegel als ik de borstel weg leg en een glimlach op mijn gezicht tover, snel pak ik mijn spullen en loop naar mijn eerste les verweer tegen de zwarte kunsten. Het is al best druk op de gangen sommige komen nog net van de grote zaal af de andere van hun leerlingen kamer.
    Als ik Zwadderaars zie zorg ik dat ik uit hun zicht blijf, geen zin in hun gezeur. Ik loop de verweer tegen de zwarte kunsten lokaal in en ga ergens in het midden zitten.

    Ronald Weasley.

    Ik rek me stevig uit in mijn bed. Ik schuif de gordijnen opzij en laat mijn blik vallen op Seamus. Die lag nog te slapen. Beter, anders blies hij het eerste te beste ding op dat hij tegenkwam. Er speelde een zweem van een grijns op mijn lippen. Vlug trok ik mijn kleding aan en spelde ik de klassenoudste badge aan mijn linkerborst vast.
    Ik liep de deur uit en sloot die achter me. Ik liep de wenteltrap af, begroette een paar eerste jaars in de zaal en liep toen naar buiten. Het portret uit.
    Ik liep naar de grote zaal. Een ontbijt was altijd het beste begin van de dag.
    Ik ga aan de rode tafel zitten. Die was overbevolkt met de rode dassen.
    'Bloody hell' snauwde ik, toen het meeste van de pannenkoeken al op was. Er waren er nog maar vijf. Gretig schepte ik alles op. Tot grote teleurstelling tot andere leerlingen.Ik gooide er een grote hoop stroop op. Ik gniffelde bij de gedachten wat Hermione zou zeggen. Ze had altijd wel wat te zeggen over mijn hoeveelheid aan eten. Ik vroeg me af waar ze was. Het liefst plante ik nu gelijk een kus op haar wang. Haar kenende was ze al naar de les. Verweer tegen de zwarte kunsten. Nou daar had ik zin in. Not. Ik neem nog een slok pumpkin juice en sta dan op om naar de les te lopen. Ik gedachten verzonken loop ik bijna langs het lokaal. Ik stap naar binnen en zie Hermione zitten. In het midden? Meestal zat ze vooraan. Ik plof naast haar neer en druk onmiddellijk een kus op haar wang.
    'Goedemorgen Granger' grijnsde ik. Ik liet een blik gaan over de klas. Tot mijn grote spijt zag ik Draco zitten. Ik wist dat hij soort van aan onze kant stond. Aangezien hij Harry niet had verraden in Malfoy Manor. MAar alsnog was ik nooit een fan van hem geweest, Niemand eigenlijk. Alleen Slytherin. Daar was hij hun grootste held.
    'Lekker geslapen?' vraag ik aan mijn geliefde vriendinnetje.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 21:50 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Hermione Granger
    Ik kijk blader wat in mijn boek als er iemand een kus op mijn wang geeft, even schrik ik maar besef al snel dat de enigste die dat geweest kan zijn Ron is, en vooral na de woorden. 'Goedemorgen Granger.' Zei.
    Ik kijk hem aan en gun hem een glimlach.
    'Lekker geslapen?' vraagt hij. 'Ik heb prima geslapen Ronnieponnie,' zeg ik grinnikend.
    'En jij? heb jij goed geslapen? vast wel want je bent bijna te laat voor de les'


    [Naww nog iets te weinig inspiratie^^]

    Pansy Parkinson

    Draco en Blaise waren achter mij komen zitten en ik hoorde hun veren over het perkament krassen. Er was geen mogelijkheid op aarde dat zij twee ijverig aan het schrijven waren, ook al was dit het laatste jaar. Ik draaide me naar achteren. 'Guys, what the hell zijn jullie aan het doen?' vroeg ik hen zachtjes, maar toch dwingend. Ik griste het papier onder hun neuzen vandaan en keek er op. Natuurlijk, ze waren mensen aan het categoriseren of beschrijven. Breed grijnzend legde ik het perkament op mijn bankje en schreef er met een veer op: Draco <3 Astoria. Ik wist dat Draco al een kleine tijd Astoria Greengrass zag zitten en ik wilde hem het er nog een keer inwrijven.

    [Trouwens, ze schrijft niet letterlijk; Draco <3 Astoria, maar zo'n rechtopstaand hartje met een pijl erdoor, maar hoe doet je dat op de computer.. Details, details.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ronald Weasley.

    'Ik heb prima geslapen Ronnieponnie,' zegt ze, met een grote grijns. 'En jij? Heb jij goed geslapen? Vast wel want je bent bijna te laat voor de les.'
    Ik gun haar een kwade blik. Ten eerste omdat ik die bijnaam haatte. Ten tweede vanwege degene die met die bijnaam was begonnen. Belinda.
    Ze was vermoord tijdens de grote strijd. Door een bloedhond. Ik tik vermoeid met mijn pen op de tafel.
    'Ik heb prima geslapen,' zei ik. 'Maar ik neem uitgebreid de tijd om te eten. In tegenstelling tot andere mensen.'
    Ik liet mijn blik glijden over het lessenaar waar ik aan zat. Ik grijnsde toen ik een tekeningetje zag, Die had ik er in het eerste jaar op gekrast.
    Het was raar hoe je leven zo veel kon veranderen in een paar jaar. Ik was in een relatie geraakt mer Hermione. Ondanks dat ik haar niet kon uitstaan in het eerste jaar. Voldemort was dood. Fred ook. Ik liet een zucht over mijn lippen rollen.
    'Meneer Weasley' hoor ik plots de snerpende stem van Sneep. Ik keek geschrokken op. Hij wenkte me. Vermoeid stond ik op. Ik had tegenover trollen gestaan en draken. Sneep kon niet zo moeilijk zijn. Ik stond naast Sneep en hij drukte me een krijtje in de handen.
    'Wilt u zo vriendelijk zijn om een tekening te maken van een Centauren. Ik slikte even. Tekenen was niet mijn sterkste punt. Ik begon maar wat te doen op het bord. Uiteindelijk zag het er nog best goed uit.
    'Twee punten aftrek voor Gryffindor,' snauwt Sneep. Verontwaardigd kijk ik hem aan. 'Jullie moeten beter leren tekenen. Laat dit een goeie les zijn.'
    Ik loop terug naar mijn plek. Als ik zit laat ik expres een luide zucht over mijn lippen rollen. Een paar Gryffindors moeten lachen en Sneep kijkt kwaad de klas in. Ik kijk onschuldig en blader wat in mijn boeken, maar als Sneep niet kijkt. Dan ligt er een grote grijns op mijn lippen.


    "Rebellion's are build on hope"

    Blaise Zabini

    Voordat ik kon lezen wat Draco had geschreven had Pansy het blaadje al voor zich en begon er op te krassen en te pennen.
    "Accio" mompelde ik zachtjes en het papiertje vormde zich in mijn handen. Ik liet mijn blik over de letters glijden en ik kon het niet helpen om een brede grijns te onderdrukken. Draco wist overigens niet wat erop stond, want ik hield mijn arm voor de kant van het perkament waar hij zat. Snape keek de klas rond en ik boog me over het stuk perkament om te laten lijken alsof ik druk bezig was met een paar spreuken te noteren die ik eigenlijk niet kende.
    Snel krabbelde ik een antwoord op zijn Draco's interessante vraag en schoof ongemerkt het stuk perkament richting zijn handen die een beetje aan het tokkelen waren.
    Even keek ik naar Pansy en ik kon het niet helpen om een brede grijns te vertonen. Mooie actie.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 16:46 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Draco Malfoy



    ik keek even snel naar het stuk perkament en las het antwoord wat Blaise had geschreven op mijn vraag, mijn blik viel op iets wat daar boven stond.
    Draco <3 Astoria. ik keek van Blaise naar Pansy oke dit was geen slimme actie wie het ook was ze zouden er voor boete wie zijn zij om zich met mijn privé leven te bemoeien? oke ja ik vond Astoria best een knap meisje maar dan nog! ik maakte het perkament tot een prop en deed hem snel in me broekzak voordat iemand het zag maar het was al te laat snape had het gezien en vroeg nu of ik het met de rest van de klas wou delen ik zag pansy en blaise allebei met een grote grijns op hun gezicht wacht maar die grijnzen veeg ik dalijk wel van hun smoel.
    ik stond op en liep naar voren om voor Snape te gaan staan ik pakte het perkament erbij en schraapte mijn keel ''Blaise is een idioot''. gniffelde ik, ik hoorde een paar van Slytherin zacht lachen ik ging verder ''en Pansy ook en als ze zich nog een keer bemoeien met mijn privé leven zijn ze nog niet jarig of ze zullen nooit meer jarig worden einde'' glimlachte ik, ik zag de geschrokken gezichten van die twee en op dat moment ging de bel ik raapte me spullen bij elkaar en maakte me uit de voeten dat zal ze leren.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 16:56 ]


    True friends stab you in the front.

    Ik denk dat ik ermee ga kappen. Ik ben een beetje later. Het spijt me echt. Maar ik ga het wel volgen =)


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.