• Hoi iedereen!
    Na een redelijk geslaagde Eftelingmeeting vorig jaar, had ik toen al besloten dat ik dit met alle liefde weer zou willen organiseren. En die tijd is daar gekomen! NS heeft de spoordeelwinkel heeft sowieso een voordelig kaartje om met de trein + bus + entree, ik weet niet wanneer, maar AH komt zeker nog met de tien euro kortingsactie, dus ik denk dat het zeker mogelijk is om met een aantal Quizletters af te spreken. Het fijne van de Efteling is ook dat je niet verplicht bent om in wilde en ruige achtbanen te gaan, vanwege het feit dat je ook nog door het sprookjesbos kan huppelen, of de Laven in het Land van Laaf kan bewonderen. Verder is de Efteling in de zomer tot 20.00u open, dus hoeven we ook niet te vroeg naar de Efteling te gaan, sinds we toch een hele dag hebben.

    De topics van de vorige meeting: 1 2 & 3.
    De groepsfoto van de vorige meeting:


    HET WAS GEWOON KEIGEZELLIG JA? ;D


    Waar?
    Sprookjespark de Efteling, te Kaatsheuvel. Dit ligt het meest in de buurt van Tilburg, Noord Brabant, Nederland.

    Wanneer?
    Dat wordt nog nader bepaald met een datumprikker die zo snel mogelijk online zal komen. In ieder geval in juli of augustus.


    Kosten?
    Wordt nog uitgebreid.


    Gegadigden:

    Zeker:
    Sofie ~ Occamy ~ 21
          - Omgeving Veghel/Den Bosch
          - Vervoer: auto
          - Extra: Er kunnen bij mij ook mensen van te voren overnachten, mocht dat handig zijn. En ik kan vier kaartjes regelen voor de helft van de prijs.


    Misschien:




    Als je interesse hebt, kun je dat dan even dit formuliertje invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Waar je vandaan komt: Dit hoeft niet specifiek, ik geef ook aan dat ik uit de omgeving van Veghel/Den Bosch kom
    Met wat voor vervoer je zal reizen:
    Extra: Heb je nog extra opmerkingen, zoals overnachting nodig?


    Gelieve zo snel mogelijk wijzigingen doorgeven!



    Als iets niet duidelijk is, vraag het! ^^

    [ bericht aangepast op 12 april 2017 - 13:48 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Paardenvriend schreef:
    Omg... Ik wil zo graag ook gaan!
    Maar dat kan niet.. Want mijn ouder weten niet eens dat ik Q heb....
    Efteling is zo dichtbij. 20 minuten in de auto en ik ben er...


    je hebt een half jaar de tijd om ze het te vertellen

    ik vroeg het vijf dagen ervoor
    maar like ik zei alles tegelijk 'hoi mam pap ik zit al een jaar of zo op een schrijfsite met een forum waar ik verhalen gedichten en andere shit schrijf en klets met mensen en volgende week is er dus een meeting in gent mag ik gaan pls'


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Klinkt tof maar mijn bezorgde ouders kennende kom ik niet veel verder dan de voordeur :')


    What's meant to be will find it's way

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    je hebt een half jaar de tijd om ze het te vertellen

    ik vroeg het vijf dagen ervoor
    maar like ik zei alles tegelijk 'hoi mam pap ik zit al een jaar of zo op een schrijfsite met een forum waar ik verhalen gedichten en andere shit schrijf en klets met mensen en volgende week is er dus een meeting in gent mag ik gaan pls'


    Lol, my parents would say noooo. Right awaY.
    Goed iets dat ik het niet zo heb aangepakt (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik wil ook weer c: Zet mij maar wel voor de zekerheid op misschien.

    Naam: Lieke
    Leeftijd: Zeventien, dan achttien (wbw)
    Waar je vandaan komt: Amersfoort/Utrecht
    Met wat voor vervoer je zal reizen: Trein
    Extra: None yet

    Damn ik wil zó graag :c is er een mogelijkheid om met het openbaar vervoer aan de Efteling te geraken als je uit België komt?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Damn ik wil zó graag :c is er een mogelijkheid om met het openbaar vervoer aan de Efteling te geraken als je uit België komt?


    Je kan ook even afwachten? Kans is groot dat ik dan m'n rijbewijs heb. En anders lukt het wel om met een aantal te carpoolen. Felicia, Qing en ik hebben dit ook gedaan.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Naam: Matty
    Leeftijd: 20, misschien 21
    Waar je vandaan komt: Castricum of Groningen
    Met wat voor vervoer je zal reizen: OV, tenzij ik mee kan rijden!
    Extra: zet me maar op misschien!

    [ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 17:06 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Misschien, ik ben wel ergens rond die tijd op vakantie, dus het ligt er aan wanneer het is

    Naam: Bo
    Leeftijd: 19
    Waar je vandaan komt: Tilburg
    Met wat voor vervoer je zal reizen: Auto, m'n pa of ma brengt me of ik mag de auto lenen
    Extra: Er zouden eventueel mensen kunnen meerijden of dat ik ze ophaal van een station. (max. 3 personen)


    I panic at a lot of places besides the disco!

    Ik wil super graag mee maar het kan niet x(
    Ik ben klein xc
    bruh ik ben 12 :"D
    Ik mag wel van mijn ouders maar ik vind het een beetje ongemakkelijk omdat iedereen boven de 16 is xD

    KLAINEISBACK schreef:
    Ik volg even mee


    16 - 09 - '17

    Ik ga waarschijnlijk niet op vakantie, dus ik hou dit topic even in de gaten ^^


    Seasons will change, but I shall remain

    Debbaut schreef:
    (...)

    Je kan ook even afwachten? Kans is groot dat ik dan m'n rijbewijs heb. En anders lukt het wel om met een aantal te carpoolen. Felicia, Qing en ik hebben dit ook gedaan.^^


    Yeshh goed plan! Zet me dan maar op misschien (:

    Naam: Bes
    Leeftijd: 19
    Waar je vandaan komt: rond de regio hasselt, in Limburg (België)
    Met wat voor vervoer je zal reizen: hopelijk carpoolen? 😇
    Extra: Heb je nog extra opmerkingen, zoals overnachting nodig? Normaal niet!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Xsandstorm schreef:
    Ik wil super graag mee maar het kan niet x(
    Ik ben klein xc
    bruh ik ben 12 :"D
    Ik mag wel van mijn ouders maar ik vind het een beetje ongemakkelijk omdat iedereen boven de 16 is xD


    Als ik ga zou het best kunnen dat mijn zusje ook weer mee wilt. Die is 14 dan.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oehh dit ga ik even in de gaten houden. Ben al heel lang niet meer naar meetings geweest.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Jaa, lijkt mij leuk! Zet mij maar op misschien ;d

    Naam: Sas
    Leeftijd: 18
    Waar je vandaan komt: Drenthe
    Met wat voor vervoer je zal reizen: Auto of trein
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 4 maart 2017 - 20:03 ]


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"