• Hoi iedereen!
    Na een redelijk geslaagde Eftelingmeeting vorig jaar, had ik toen al besloten dat ik dit met alle liefde weer zou willen organiseren. En die tijd is daar gekomen! NS heeft de spoordeelwinkel heeft sowieso een voordelig kaartje om met de trein + bus + entree, ik weet niet wanneer, maar AH komt zeker nog met de tien euro kortingsactie, dus ik denk dat het zeker mogelijk is om met een aantal Quizletters af te spreken. Het fijne van de Efteling is ook dat je niet verplicht bent om in wilde en ruige achtbanen te gaan, vanwege het feit dat je ook nog door het sprookjesbos kan huppelen, of de Laven in het Land van Laaf kan bewonderen. Verder is de Efteling in de zomer tot 20.00u open, dus hoeven we ook niet te vroeg naar de Efteling te gaan, sinds we toch een hele dag hebben.

    De topics van de vorige meeting: 1 2 & 3.
    De groepsfoto van de vorige meeting:


    HET WAS GEWOON KEIGEZELLIG JA? ;D


    Waar?
    Sprookjespark de Efteling, te Kaatsheuvel. Dit ligt het meest in de buurt van Tilburg, Noord Brabant, Nederland.

    Wanneer?
    Dat wordt nog nader bepaald met een datumprikker die zo snel mogelijk online zal komen. In ieder geval in juli of augustus.


    Kosten?
    Wordt nog uitgebreid.


    Gegadigden:

    Zeker:
    Sofie ~ Occamy ~ 21
          - Omgeving Veghel/Den Bosch
          - Vervoer: auto
          - Extra: Er kunnen bij mij ook mensen van te voren overnachten, mocht dat handig zijn. En ik kan vier kaartjes regelen voor de helft van de prijs.


    Misschien:




    Als je interesse hebt, kun je dat dan even dit formuliertje invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Waar je vandaan komt: Dit hoeft niet specifiek, ik geef ook aan dat ik uit de omgeving van Veghel/Den Bosch kom
    Met wat voor vervoer je zal reizen:
    Extra: Heb je nog extra opmerkingen, zoals overnachting nodig?


    Gelieve zo snel mogelijk wijzigingen doorgeven!



    Als iets niet duidelijk is, vraag het! ^^

    [ bericht aangepast op 12 april 2017 - 13:48 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    MT vorig jaar ook al niet gelukt.... Moet nu lukken


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Misschien.

    Naam: Robin
    Leeftijd:17 -dan 18-
    Waar je vandaan komt: Omgeving Harderwijk
    Met wat voor vervoer je zal reizen: Trein/bus
    Extra: nope


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Misschien

    Naam: Lilly
    Leeftijd: 13
    Waar je vandaan komt: omgeving Leiden
    Met wat voor vervoer je zal reizen: Trein tenzij ik mee mag rijden
    Extra: Nee

    Zet mij maar op misschien. ^^

    Naam: Glenn
    Leeftijd: 22, dan 23.
    Waar je vandaan komt: Leuven of Antwerpen (als ik toevallig op kot zou zitten dan)
    Met wat voor vervoer je zal reizen: Met de auto als ik bij mijn ouders zou zijn en mijn auto heeft het tegen dan nog niet begeven. Anders met de trein.
    Extra: Normaal gezien niet. :')


    Take me to wonderland

    Oeh wat leuk!
    Ik ga kijken of ik kan!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Lieke wilt dat ik hier op misschien kom te staan. :3

    Naam: Nana
    Leeftijd: 24 (dan 25)
    Waar je vandaan komt: Zedelgem
    Met wat voor vervoer je zal reizen: le car
    Extra: Het is 2 uur rijden volgens maps, dus ik sta die dag wel lekker vroeg op


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ^ Dat wil ik zeker :Y)


    Jongens, er was weer een Efteling actie bij de AH, ik heb drie spaarkaarten voor 10 euro korting. Alvast geïnteresseerden? Voordat ik het weer vergeet te vragen.

    Naam: Shar
    Leeftijd: 22
    Waar je vandaan komt: Roermond
    Met wat voor vervoer je zal reizen: OV of Auto
    Extra: overnachting alleen indien ik met ov kom, als ik een auto heb, wil ik slaapplekken aanbieden voor de mensen in limburg


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Mt


    It's never gonna happen, Guys.

    zet mij maar op de misschien lijst , ik kan in de zomer alleen weekenden.

    Naam : jannamaria
    Leeftijd : dan 23
    reist vanaf : zoetermeer met openbaar vervoer.


    ''We’ve all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That’s who we really are.

    Wanneer mogen we een datumprikker gaan invullen? *O*

    Zet mij ook maar op misschien
    Naam: Nina
    Leeftijd 20 en misschien dan 21 afhankelijk van de datum
    Waar kom je vandaan: ZuidHolland
    Vervoer: Auto, OV (nog even afwachten)


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Exrra ik kan een heleboel korting kaartjes regelen waarschijnlijk, dus inderdaad wanner datum prikken?


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Excuses voor het lange wachten! Ik ga binnenkort de beginpost aanpassen, maar hier is alvast de datumprikker:


    Deep inside, I've never felt alive

    Ingevuld! *O*


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )