• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    [ bericht aangepast op 12 dec 2023 - 3:23 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Another night without sleep, it's going great :|


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Do u ever listen to a song and love it so much and feel like ur feels arent enough so u have to like spontaneously combust to capture what this song does to u

    Or are u normal


    help

    omg wat een schattige olifanten gif


    [ heaven knows ]

    Kan hij een keer niet zo zijn?!? En dan wel verwachten dat ik goedemorgen etc blijf appen. Niet meer als hij niet op mij antwoord geeft..
    Hij zou nog laten weten wanneer hij gisterenochtend kon, viel in slaap en daardoor hebben we niet gemeet. Maar nu negeert hij me omdat ik de plannen voor gisterenavond veranderd heb omdat ik toch nog niet helemaal lekker ben helaas. En dan is hij upset dat ik hem niet vroeg om af te spreken in de avond? Terwijl ik 1. nog ziek ben, 2. hij zijn eigen raid had deze avond en 3 ik als ik niet ziek was iets anders had gehad. Dat is geen reden om mijn uigebreide reactie en meme's erna te negeren... Ik wil ook meeten, maar soms komt het gewoon erg onhandig uit.

    Ik hoop by the way echt dat ik morgen beter ben voor dnd, en dat ik snel een reactie krijg op een mail die ik donderdag gestuurd heb.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Nothing better than nostalgia metal while packing all my stuff.


    Stenenlikker

    Ik haat Brexit zo erg. Alles moet zo fucking moeilijk nu. Ik wil gewoon een huurwoning in NL, maar doordat ik door Brexit freelancer ben gaat alles zo moeizaam. AAAAAAAAA


    Caution first, always.

    Cid schreef:
    Ik haat Brexit zo erg. Alles moet zo fucking moeilijk nu. Ik wil gewoon een huurwoning in NL, maar doordat ik door Brexit freelancer ben gaat alles zo moeizaam. AAAAAAAAA


    Als ik mensen via BBC zo hoor is niemand er echt blij mee, behalve politici (cat)

    -

    Oooo ik haat confrontatie, ik ben de hele dag al misselijk met trillende handjes en koud zweet. En nu neemt ze niet op, nu moet ik hier morgen nog een keer doorheen gaan (cat)

    [ bericht aangepast op 12 dec 2023 - 16:18 ]

    Is het heel erg als ik zeg dat wij een mega stom kerstcadeau krijgen? 🙈

    Ik heb niet veel zin om dit jaar mijn kerst inkopen te doen.


    Your Butt is Mine!

    Nadeel van biebboeken lenen rondom een verhuizing, ik wil door met het volgende deel in de serie, maar ik kan op z'n vroegst pas volgende week naar de bieb. Heel misschien vrijdag als we boodschappen moeten doen, maar ik gok dat we dat uitstellen tot na de verhuizing.


    Stenenlikker

    Ik vond dit echt mega heftig.. Het heeft meer impact op me dan ik had gedacht. Ik zou gewoon willen dat we meer een band hadden opgebouwd. En dat ik mijn angst voor afwijzing opzij had kunnen zetten en zelf de stap kon maken om meer contact te hebben. Aangezien zij die stap nooit had gemaakt. Ook al heeft ze ons pijn gedaan. Het voelt gewoon erg dubbel en ingewikkeld.

    Ik vind het gewoon jammer dat het zo gelopen is. En ik voel me erg slecht na dit alles.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Just wake me up in a week. Ik kan niet tegen deze stress. :W


    Caution first, always.

    Cid schreef:
    Just wake me up in a week. Ik kan niet tegen deze stress. :W


    Stenenlikker

    En natuurlijk spreekt hij me nu aan over iets compleet irrelevant ten opzichte van maandags gesprek en mijn meme's..
    Cool, maar we moeten het hier echt nog wel over hebben. Want je claim dat je dit alleen maar een keer twee jaar geleden deed en sindsdien niet meer klopt duidelijk niet. Dus ik haal niet per se oude koeien uit de sloot.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn