• Hi, zoals jullie weten heb ik een eigen site, maar ik zit er wat mee in de knoop. Eén van mijn doelen voor 2017 is om de site meer aandacht te geven en hopelijk volgers te trekken via social media. Nou heb ik een hele mooie nieuwe content gevonden, maar ik heb met 1 ding een beetje ruzie. kunnen jullie me helpen?



    Ik heb even snel een foto genomen, dus sorry voor de wazige kwaliteit, maar goed. Zoals je ziet zijn daar drie vakjes met mijn laatst geschreven berichten. Echter zie je daaronder (en naast) een zwarte balk. Dit vind ik niet mooi en wil ik dus weghebben. Ik heb al geprobeerd grotere foto's te maken van mijn recensies (Die andere is een afbeelding van internet), maar dit wil niet lukken. Heeft iemand tips?

    Bedankt!

    ps, wat vinden jullie van mijn nieuwe layout? Zijn er dingen die jullie tegenspreken of juist leuk vinden? Ik wil een paar drastische veranderingen doorvoeren op mijn blog, dus alle tips zijn welkom. (Ik ga onder andere ook uitgebreidere recensies schrijven en ik wil eigen foto's gaan maken) Als jullie mijn blog voorbij zouden zien komen op facebook, zouden jullie hem dan volgen? Waarom wel, of juist niet?

    Dromen over boeken (Hier ga je naar mijn site en kun je het in het groot zien)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 16:25 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    ik zie the unexpected everything :O

    Semantiek schreef:
    ik zie the unexpected everything :O


    Dat zie je goed.^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Sorry ik kan niet helpen. Ik zelf heb ooit eens geprobeerd een site te maken. Nooit gelukt..

    Maar het ziet er wel super mooi al uit! Dat zeker!


    Treat People With Kindness

    Dat komt waarschijnlijk omdat je foto's te klein zijn, dat had ik ook bij een ander thema (:


    ' Nyctophilia '

    CARAS schreef:
    Dat komt waarschijnlijk omdat je foto's te klein zijn, dat had ik ook bij een ander thema (:


    Oh shit. Zal dan eens kijken of het met nog grotere foto's wel werkt... Welk thema heb jij dan? (Hoe heet je blog?)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb het opgelost! (Topic mag gesloten worden)
    Bedankt!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    --> Slotje op aanvraag.


    Take me to wonderland