• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Wil je jezelf transformeren in een panda? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.



    — Inner peace, it's hard to find. —

    Borderlands schreef:
    Ik zal nooit begrijpen waarom mensen altijd lullig doen over de A Series of Unfortunate Events film :')


    Die film vind ik echt heel leuk! Sterker nog, ik heb hem in de kerstvakantie nog met Margot samen gekeken. :Y)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2017 - 22:16 ]


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    I hate Norway for blocking SKAM everywhere wtf


    take me back to the basics and the simple life

    Mylintis schreef:
    (...)

    Die film vind ik echt heel leuk! Sterker nog, ik heb hem in de kerstvakantie nog met Margot samen gekeken. :Y)

    Is ie ook! Ik was vanmiddag begonnen aan de nieuwe serie ervan, maar na een aflevering moest ik gewoon weer eens de film kijken :3


    Caution first, always.

    Ik wil echt keihard schreeuwen atm.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Tbh vraag ik me af of ik ooit iemand vind met wie ik wil trouwen of iemand die met mij wilt trouwen. Ik ben namelijk toch het liefst alleen en hoewel trouwen en kinderen zeker een wens van me zijn, vraag ik me af wat voor soort man mij ooit aan zou kunnen zonder dat ik me aan hem ga ergeren.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Was het maar legit om bh foto's te posten. Ik be n serieus verliefd op die dingen, haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Borderlands schreef:
    (...)
    Is ie ook! Ik was vanmiddag begonnen aan de nieuwe serie ervan, maar na een aflevering moest ik gewoon weer eens de film kijken :3


    De film is echt heel goed. Heb episodes 1 &2 van de nieuwe vandaag gezien, moet echt heel erg wennen aan het verschil tussen de twee maar ben wel positief


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    achter gesloten deuren is zo cringy maar echt fucking leuk

    man: "nou ja is het nou weer allemaal eeuh eeuh mijn euhh *leest tekst* schuld nou?"
    vrouw: "ja dat is het ook nou"


    Heaven is a place that we all have

    No_Maj schreef:
    Tbh vraag ik me af of ik ooit iemand vind met wie ik wil trouwen of iemand die met mij wilt trouwen. Ik ben namelijk toch het liefst alleen en hoewel trouwen en kinderen zeker een wens van me zijn, vraag ik me af wat voor soort man mij ooit aan zou kunnen zonder dat ik me aan hem ga ergeren.


    Katten. Het antwoord op alle problemen.


    Happy Birthday my Potter!

    Mooncalf schreef:
    (...)

    De film is echt heel goed. Heb episodes 1 &2 van de nieuwe vandaag gezien, moet echt heel erg wennen aan het verschil tussen de twee maar ben wel positief

    Ik ben nu in aflevering twee en ik vind het ook wel leuk eigenlijk. c: Alleen ik mis toch Jim Carrey :')


    Caution first, always.

    aisthesis schreef:
    achter gesloten deuren is zo cringy maar echt fucking leuk

    man: "nou ja is het nou weer allemaal eeuh eeuh mijn euhh *leest tekst* schuld nou?"
    vrouw: "ja dat is het ook nou"

    nee Addie nee


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oh god, oké, ik kom er na een paar dagen ook nog even weer achter dat dit helemaal nog niet de eerste week van de tentamenperiode is, natuurlijk, want maandag en dinsdag had ik nog colleges, duh. Ik heb nog DRIE weken tot mijn tentamen, niet twee. Ik heb letterlijk nog nooit van mijn leven zo vroeg al geleerd voor wat dan ook, wauw. Wat is dit, omg. (bat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik denk nu echt de hele tijd aan Alex Agnew die een 50 shades passage voorleest in de stem van Bassie van Bassie en Adriaan :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hibari schreef:
    Ik denk nu echt de hele tijd aan Alex Agnew die een 50 shades passage voorleest in de stem van Bassie van Bassie en Adriaan :')

    same just same HAHAHAHAHA


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Borderlands schreef:
    (...)
    Ik ben nu in aflevering twee en ik vind het ook wel leuk eigenlijk. c: Alleen ik mis toch Jim Carrey :')


    Ja, ik vind hem tot nu toe beter dan Harris


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.