• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Wil je jezelf transformeren in een panda? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.



    — Inner peace, it's hard to find. —

    BlueJays schreef:
    Wat een filosofievak volgen mij geleerd heeft: taalwetenschap is veel leuker dan filosofie en ik ben heel blij dat ik dat gekozen heb om te studeren.


    Yesss. :Y)

    ---

    SAMENVATTING (voor vandaag) AF. Nu alleen morgen nog mijn notities en de dia's, en dan ben ik serieus door alle stof voor dit vak heen gevlogen in drie dagen, wat echt helemaal nergens voor nodig was omdat het tentamen pas over twee weken is, maar wel een goed gevoel geeft (en een mooi excuus is om dat syntaxis paper voor me uit te schuiven, wat waarschijnlijk de echte reden van mijn productiviteit is, maar who cares). Yay. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ooit maak ik een vervolg op Liefde op het eerste Gehoor genaamd Liefde maakt blind, maar dan vanuit Charlottes oogpunt.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ugh ik wil echt dood op dit moment. Not even gonna lie about it. I'm messed up anyways.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    aisthesis schreef:
    (...)

    JAJAJA OKE MOMMYSQUIRREL. im a guy i cant keep promises sorry

    Hehehe, I lol'd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Achelois schreef:
    (...)
    Hehehe, I lol'd.


    i can make u smile yk.


    Heaven is a place that we all have

    Mijn bf is klaar met zijn jaar als bestuur en i bought him camouflagesokken en pronounced him Dobby the free elf. Kijk mij eens goed gf-material zijn (cat)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mooncalf schreef:
    Mijn bf is klaar met zijn jaar als bestuur en i bought him camouflagesokken en pronounced him Dobby the free elf. Kijk mij eens goed gf-material zijn (cat)


    serieus dit is zo ccerbnerbsnudhdsj maar dan goed


    Heaven is a place that we all have

    Mooncalf schreef:
    Mijn bf is klaar met zijn jaar als bestuur en i bought him camouflagesokken en pronounced him Dobby the free elf. Kijk mij eens goed gf-material zijn (cat)


    ahahah dope


    i put the fun in funeral

    Mooncalf schreef:
    Mijn bf is klaar met zijn jaar als bestuur en i bought him camouflagesokken en pronounced him Dobby the free elf. Kijk mij eens goed gf-material zijn (cat)

    Haha geweldige actie

    OT// OMYGOOOOD IK MAG INTERNATIONAAL STARTEN 😱 Nooit gedacht dat ik zover zou komen😂


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    aisthesis schreef:
    (...)

    i can make u smile yk.

    I know, you crazy.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Achelois schreef:
    (...)
    I know, you crazy.



    Heaven is a place that we all have

    Ennnn het sneeuwt weer. Please stop :x. moet nog met de trein :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Plisetsky schreef:
    (...)
    Also ga als Viktor en je bent een held cccccc
    nooo joke hahahha ga als wie je wilt c:
    no moneyz


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik dacht dat ik goed was in Engels, maar nu ik regelmatig met een Schot en een Ier praat, ben ik daar niet meer zo zeker van. Dat accent, my oh my.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    I feel exhausted.