• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Wil je jezelf transformeren in een panda? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.



    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oké, tijd voor deel twee van mijn Bizarre Samenvattingssprint (BS afgekort, as in "wauw, wat een BS!").

    Op de agenda voor vandaag: 102 pagina's van het veel moeilijkere boek. Yay.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als je om 11 uur opstaat en om 5 uur moet werken, dan gaat zo'n dag veel te hard...


    Stenenlikker

    Hungy but I got no food :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb zo'n hekel aan tentamens lalala


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Hibari schreef:
    (...)
    Ik heb even je filmpje onder een quote gezet, anders kan je nergens meer op klikken ^^


    Dankjewel <3 ik moet echt eens leren dat ik hem onder een quote moet zetten.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb zin om Glee te kijken.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Whoop nummer één is vrij goed ingestudeerd. Ik ga denk duidelijk deze als eerste laten zien op de auditie, want dit ligt mij eigenlijk wel, vooral als ik die laatste noot gewoon bam tot het einde doe ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    Whoop nummer één is vrij goed ingestudeerd. Ik ga denk duidelijk deze als eerste laten zien op de auditie, want dit ligt mij eigenlijk wel, vooral als ik die laatste noot gewoon bam tot het einde doe ^^


    Oeh oeh wat ga je zingen?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    (...)

    Oeh oeh wat ga je zingen?


    We moeten 's Avonds houd ik zijn eten warm, Ik speel het spelletje mee en Mijn nieuwe vurige dure couturejurk zingen. En nog één of andere mega vage monoloog over vuurvliegjes leren.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    We moeten 's Avonds houd ik zijn eten warm, Ik speel het spelletje mee en Mijn nieuwe vurige dure couturejurk zingen. En nog één of andere mega vage monoloog over vuurvliegjes leren.


    Nog echt nooit van gehoord. :'D Weer voor De Jonge Stem? ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hoezo is mijn cup van D naar E gegaan xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Why are all the wimps from 10 years ago in high postions now. Anime. Wtf.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    i like painting angry men 😏😏😏

    Dougal schreef:
    (...)

    Nog echt nooit van gehoord. :'D Weer voor De Jonge Stem? ^^


    Dat komt waarschijnlijk omdat net Nederlandse versies zijn van nummers uit How to succeed in business without really trying en deze nog nooit in Nederland is opgevoerd, haha. En jap c:


    Happy Birthday my Potter!

    Wow, hoge bh's zitten echt raar tussen je borsten in xd
    Maar het is niet anders, anders vallen ze er toch alleen maar uit. Perks of having big boobs.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2017 - 15:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.