• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Wil je jezelf transformeren in een panda? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.



    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oooooongelofelijke spierpijn in mijn onderbenen door het fietsen. Maar ik snap het niet, want ik fiets elke dag??


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kunikida schreef:
    Ik heb zin om Glee te kijken.

    Doen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Zo voor het eerst naar de sportschool. NERVEUS. I'm gonna look like a fucking idiot.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Wat een filosofievak volgen mij geleerd heeft: taalwetenschap is veel leuker dan filosofie en ik ben heel blij dat ik dat gekozen heb om te studeren.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    I did it. Omg, how.


    She's imperfect but she tries

    aisthesis schreef:
    (...)

    MINIMUM IS EEN BELANGRIJK KERNWOORD SQUIRREL

    Mommysquirrel for you. EN IK HOOP VOOR JE DAT HET OOK ECHT BIJ HET MINIMUM BLIJFT, BABYSQUIRREL.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Echt geen zin in vandaag. Ugh ugh ugh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Plisetsky schreef:
    (...)
    jaaaaaaaaaaaaaaaaa en dan zie ik jou aka my Dedpewllll cccccc:

    10 + punten spoderman


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Victuuri schreef:
    (...)
    10 + punten spoderman

    Also ga als Viktor en je bent een held cccccc
    nooo joke hahahha ga als wie je wilt c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hibari schreef:
    (...)
    Doen


    Ik weet niet waar D:
    Koop denken binnenkort wel gewoon de dvd box, hehe.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Achelois schreef:
    (...)
    Mommysquirrel for you. EN IK HOOP VOOR JE DAT HET OOK ECHT BIJ HET MINIMUM BLIJFT, BABYSQUIRREL.


    JAJAJA OKE MOMMYSQUIRREL. im a guy i cant keep promises sorry


    Heaven is a place that we all have

    Ik maak een oefentoets van mijn rijopleiding: Minimaal 22 vragen correct beantwoorden.
    U heeft 22 vragen correct.

    Lol. Okay.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    van die mensen die hun "directe persoonlijkheid" als excuus gebruiken om vet lullig te doen. Bitch please


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ugh bah, het sneeuwt (cat)

    Hopelijk morgen niet mijn eerste rijles in de sneeuw xd

    [ bericht aangepast op 13 jan 2017 - 16:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zeg dat nog eens en doe nu echt alsof je het meent. Het is wel heel erg dat ik gewoon het sarcasme over whatsapp hoor. Thanks voor dit gevoel, guys, dat ik er ECHT VOLLEDIG bijhoor.


    Deep inside, I've never felt alive