• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Wil je jezelf transformeren in een panda? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.



    — Inner peace, it's hard to find. —

    ugh ik moet van mijn moeder perse om 11 uur alles uit zetten.. So here i go. bye.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    confession time in de vorm van opinions très unpopulaire

    ik haat mijn fucking katten en ik wil ze uit mijn huis maar ooit drie maanden geleden heb ik in een vlaag van enthousiasme gezegd dat nee, ja, nee tuurlijk vind ik het prima als nikki haar katten bij ons dumpt

    IK VIND HET NIET PRIMA

    IK BEN ALLERGISCH ALS FUCKING FUCK OKÉ IK KAN MIJN EIGEN WOONKAMER NIET MEER IN ZONDER ECZEEM FUCK DIE KUTKATTEN

    rant over jip is blijkbaar toch ook geen kattenmens


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I'm so fat. I feel so much disgusting feelings towards my body.


    Plisetsky schreef:
    ugh ik moet van mijn moeder perse om 11 uur alles uit zetten.. So here i go. bye.

    wot why


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hanscom schreef:
    I'm so fat. I feel so much disgusting feelings towards my body.


    Nooo Mirts <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    This guy is totally right about the winners. I love Yuri on Ice, but not all wins were really what they deserved actually


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wie had dit durven denken? Ik heb mijn opdracht zowaar nog op tijd kunnen inleveren.


    Take me to wonderland

    my whole body hurts and my heart is racing again for no good reason
    this is going to be a fun night


    i put the fun in funeral

    Honger


    Mhm?

    Welke compleet geschifte klootzak gooit eerst steentjes oid naar mijn raam om half zeven in de ochtend en belt dan ook nog leuk aan? Nog een geluid en het is tijd voor moord.

    Oke volgens mij trippen mensen in dit gebouw echt balls

    [ bericht aangepast op 14 jan 2017 - 6:56 ]


    Caution first, always.

    Borderlands schreef:
    Welke compleet geschifte klootzak gooit eerst steentjes oid naar mijn raam om half zeven in de ochtend en belt dan ook nog leuk aan? Nog een geluid en het is tijd voor moord.

    Oke volgens mij trippen mensen in dit gebouw echt balls



    Heaven is a place that we all have

    aisthesis schreef:
    (...)


    De zooi-gooier liet niks meer horen dus ik kon in mijn bed blijven liggen. :') Waarschijnlijk een bezopen mede-studentje die zijn of haar sleuteltje binnen had laten liggen rip in peace.



    Tell me why ik niet heb geslapen vannacht, early AF boodschappen ben gaan doen en daarna nog zonder eerst te ontbijten een wandeling ben gaan maken. Who am i. 24601


    Caution first, always.

    Borderlands schreef:
    (...)
    De zooi-gooier liet niks meer horen dus ik kon in mijn bed blijven liggen. :') Waarschijnlijk een bezopen mede-studentje die zijn of haar sleuteltje binnen had laten liggen rip in peace.




    Tell me why ik niet heb geslapen vannacht, early AF boodschappen ben gaan doen en daarna nog zonder eerst te ontbijten een wandeling ben gaan maken. Who am i. 24601


    rip in peace indeed.
    Zonde van mijn seriemoordenaar just do it gif maar hey :')


    Heaven is a place that we all have

    Borderlands schreef:
    (...)
    De zooi-gooier liet niks meer horen dus ik kon in mijn bed blijven liggen. :') Waarschijnlijk een bezopen mede-studentje die zijn of haar sleuteltje binnen had laten liggen rip in peace.



    Tell me why ik niet heb geslapen vannacht, early AF boodschappen ben gaan doen en daarna nog zonder eerst te ontbijten een wandeling ben gaan maken. Who am i. 24601


    Two four six o ooooooooone


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    hahahaha kill me pls


    Dit topic is gesloten omdat adselflapsel te mooi is en daarom niemand het recht heeft om te posten.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2017 - 9:44 ]


    Heaven is a place that we all have