• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 20:34 ]

    Omijngod, ja. Een heleboel. Maar naast die schaamte moet ik er stiekem ook wel om lachen, hoor. :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hahaha ja absoluut, mijn allereerste topic op Q was een super slecht geschreven woede-uitbarsting over Fanfiction-stories die meer abo's kregen dan OP :')
    Echt verschrikkelijk.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    I got alot to shame about haahah :'D

    Ik had ooit een echt té overdreven dramatische personage (echt super lang gespeelt) en het leek nergens naar. It was the worst, dus ik ben kinda blij dat ik de enige ben van het groepje dat over is gebleven hahaha #TOOMUCHSHAME


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    OMG ja... Ik heb nog ruzie met je gehad :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Topics heb ik eigenlijk niet.
    Ik heb enkele dagen geleden voor het eerst mijn Quizlet inbox eens leeggemaakt (ik las ze altijd, maar verwijderde ze nooit) en oh god, daar zaten zo'n gênante dingen tussen! Het gaat over berichten van ongeveer acht jaar geleden toen ik midden in mijn Tokio Hotel fase zat... veel uitroeptekens, emoticons en 'i love TH toestanden'...


    The soul needs autumn.

    Oh ja, zeker wel. They're cringe worthy.
    Ik gebruikte te veel emoticons, mijn berichten schreeuwden naïviteit uit en ik schreef veel te kinderlijk voor mijn leeftijd. Daarom negeer ik mijn oudere topics/berichten altijd en doe alsof ze niet bestaan. :')


    Take me to wonderland

    Ja! Toen ik nog een nieuwe Quizletter was, vond ik het heel gaaf om een topic aan te maken van een forumspel, maar het vorige topic was nog niet vol xD Ik lach me nu echt dood, ik gebruikte echt niet mijn hersens toen. Maar ja.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Echt zoveel van vroeger. :W Ik durf er gewoon niet eens meer naar te kijken. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oh god, I feel you
    "Jeff the killer fantopic" just kill me okay
    Of overmatig xD gebruik
    spelfouten, 5SOS obsessie. Alles
    old me is cringey


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Haha haha die Jeff the killer discussie herinner ik me nog, ik stond 100% aan jouw kant HAHAHA


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    De eerste keer dat ik het forum ontdekte vond ik het zo cool dat ik gelijk twaalf topics aanmaakte met like een vraag van een zin erin. Ik werd echt compleet afgemaakt in de topics en via pbs and I cried. Ik heb daarna meteen mijn username verandert want ik voelde mij echt dom af en als ik er nu over na denkt cringe ik nog steeds haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    schaam me meestal voor mezelf van 5 minuten geleden dus ja maar heb niet eens zulke gare topics gehad. eerder gewoon de manier van typen en hoe tryhard ik was/ben, is cringy

    Mijn eerste topic had veel teveel uitroeptekens. Dat is de grootste blunder die ik gemaakt heb geloof ik. Verder valt het best mee. Ik vind mijzelf eigenlijk wel schattig c: Als ik naar mijn eerste schrijfwerk hier/RPG's kijk ga ik wel huilen though.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik kwam pas op deze site toen ik 14 was, dus de topics die hierop staan vallen nog mee. (Behalve dan de dramatische liefdesproblemen: "Hij kijkt naar me! Wat moet ik doen" / "Ik fietste naast een jongen! Omg!")
    Ik denk dat als ik kijk naar topics van de site waar ik van mijn 9 tot 14e (denk ik) opzat, het een stuk beschamender zou zijn.
    Daarnaast gebruikte ik topics wel om elk miniscuul ding te delen. Dat was ook een beetje overbodig.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik was altijd super dramatisch, maar ik kan er nu om lachen. :')

    Hier even een voorbeeld van de pesterijen die ik moest meemaken. Kidding ;3.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2017 - 23:46 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''