• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 20:34 ]

    Nundu schreef:
    Ik was altijd super dramatisch, maar ik kan er nu om lachen. :')

    Hier even een voorbeeld van de pesterijen die ik moest meemaken. Kidding ;3.

    Haha oké in dit topic zie ik wel meer mensen die zich diep zouden moeten schamen. Er zitten best rot-reacties tussen zeg, ik ben blij dat de sfeer nu iets vriendelijker is :'D

    Helemaal in het begin heb ik weleens verhalen van mij zelf gepromoot (met een ander account) voor de nieuwsbrief en heb ik volgens mij zelfs eens op mijn eigen verhaal gereageerd. Echt hoe desperate. En dan te bedenken dat ik toen ook al 20+ was haha, ik durf het amper toe te geven.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Pickett schreef:
    De eerste keer dat ik het forum ontdekte vond ik het zo cool dat ik gelijk twaalf topics aanmaakte met like een vraag van een zin erin. Ik werd echt compleet afgemaakt in de topics en via pbs and I cried. Ik heb daarna meteen mijn username verandert want ik voelde mij echt dom af en als ik er nu over na denkt cringe ik nog steeds haha.


    Mensen die je afgemaakt hebben via pb zouden zich nu best mogen schamen eigenlijk, vind ik althans. :').

    OT: Mijn meest beschamende topic is toch wel dat ik een RPG startte met voorbedachte rollen en namen, omdat ik dus bij andere RPGs had gekeken die al begonnen waren en daar een lijstje met namen zag, waardoor ik dacht dat dat zo hoorde. Ik vond het toen ook heel apart dat er niemand op mijn RPG antwoordde. Nu ik terug kijk, vraag ik mij af waarom ik niet gewoon eerst vroeg hoe je een RPG start. Dat had dit beschamende topic kunnen voorkomen. Verder was het voornamelijk mijn manier van schrijven (irritant gebruik van smileys, heel overdreven, niet goed kunnen typen) en mijn geweldige schrijfkunsten / RPG rollen *KUCH* iets wat ik het liefste nooit meer wil zien. :"D

    [ bericht aangepast op 13 jan 2017 - 9:02 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Haha ja ik heb ook wel een paar dingen gedaan x)
    Ruzie maken met mensen omdat ik hen personage "bespeelde", niks laten zeggen maar wel mee doen in mijn scene. Ik kon er niet tegen dat mensen zich zo aanstelde... En dan expres doorgaan natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2017 - 9:46 ]