• A Cursed school...

    Heatherwood Boarding School lijkt een gewone kostschool, maar het is allesbehalve gewoon. De kostschool is vervloekt. Er zitten demonen in de school, die zich voordoen als leerlingen. Maar, niet alle hoop is vervlogen, want er zijn de zogenaamde 'redders'. Dat zijn vijf meisjes en vijf jongens met magie. Zij kunnen de demonen bestrijden, maar dat is wel erg lastig.
    De demonen zijn namelijk sterker en duisterder dan men denkt...
    Zal er de redders lukken om de vloek te verbreken?


    'She is a demon!'


    Wat kan je spelen?
    Leraren: Je kunt een docent spelen. Die docent kan ook een demon zijn.
    Demon: Je zal het zo goed mogelijk proberen te verborgen te houden. Dat betekend niet dat je niet soms even een duister moment hebt...
    Redder: Jij bent één van de toen uitverkorenen om de vloek te verbreken. Maar haast je, want de demonen zijn bezig...
    Normale leerling: Jij bent een normale leerling. Misschien help je de redders, misschien heb jij wel magische objecten in jouw bezit, die de sleutel tot de redding zijn...

    Regels:

    Schoolregels:
    X. Het uniform dient elke dag gedragen te worden, maar niet in het weekend.
    X. Je mag niet het schoolterrein af zonder toestemming.
    X. Je moet kiezen tussen de activiteiten Paardrijden, lacrosse, hockey, turnen, voetbal en basketbal.
    X. Heb je een eigen paard? Die mag staan in de manege en het weiland
    X. Je mag na school elke dag in het zwembad
    X. Je respecteert je kamergenoot/kamergenote als je die hebt.
    De kamers voor de jongens en de kamers voor de meisjes.

    RPG regels:
    X. De normale Quizlet regels, uiteraard.
    X. Minstens honderd woorden per post.
    X. Bespreek relaties.


    Topics:


    Rollen:

    Leraren:
    Demonen
    Meisjes:
    Jo Wierda/ JoSnape
    Lila Wynter/Westwick
    Avis Cuckoo/ Holly

    Jongens:
    Redders
    Meisjes:
    Raven Black/ _Lost_
    Callista Middlemans/ Trishanakru
    "Iratus" Eaves/ Unbredictable

    Jongens:
    Puck Robin Hale/ Holly
    Normale leerlingen
    Meisjes:

    Jongens:
    Jason Dean/ Szczvr


    FC:

    Phoebe Tonkin
    Robbie Kay
    Emilia Clarke
    Kristine Froseth
    Julien Sabaud
    Alycia Debnam-Carey
    [/b]


    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Normale leerling/ Redder/ Demon/ Docent:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:


    'We need to stop them before they destroy everything!'



    'This is going to be war.'

    [ bericht aangepast op 18 jan 2017 - 8:55 ]


    Never grow up, it's a trap.

    JoSnape schreef:
    (...)

    Voor Joey | Ik denk dat Joey hem wel zou mogen vooral om zijn Sadistische trekjes, Regelrechte psychopaat en Relaxte gedrag.
    Weet jij iets voor hun twee?

    Voor Jo | Ik denk dat Jo hem ook wel zou mogen, al lijken ze qua innerlijk niet erg veel op elkaar zijn ze allebei wel evil, Er zijn een paar eigenschappen die [redelijk] overeen komen.
    Heb je iets in gedachten of nog niet?


    Joey | Hoewel ik twijfel aan het feit dat Nikolaj zou weten dat Joey bestaat, zouden ze elkaar misschien wel kennen en zelfs vrienden zijn.

    Jo | Ik denk dat Nikolaj en zij vrienden zouden kunnen zijn, en heel plagerig/flirterig naar elkaar zouden doen.


    This ain't no place for no better man.

    Szczur schreef:
    (...)

    Joey | Hoewel ik twijfel aan het feit dat Nikolaj zou weten dat Joey bestaat, zouden ze elkaar misschien wel kennen en zelfs vrienden zijn.

    Jo | Ik denk dat Nikolaj en zij vrienden zouden kunnen zijn, en heel plagerig/flirterig naar elkaar zouden doen.


    Ik denk dat voor Joey ze gewoon kennissen zijn, geen vijand, geen vriend. Misschien alleen dat als er een ruzie heeft de ander bij diegene hoort want ja, psygho!
    Voor Jo vind ik het ook goed, heeft ze weer nieuwe vrienden erbij! ;p


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    (...)

    Ik denk dat voor Joey ze gewoon kennissen zijn, geen vijand, geen vriend. Misschien alleen dat als er een ruzie heeft de ander bij diegene hoort want ja, psygho!
    Voor Jo vind ik het ook goed, heeft ze weer nieuwe vrienden erbij! ;p


    Kennissen is prima! ;3


    This ain't no place for no better man.

    Als er nog relaties zijn voor Jay en/of Nikolaj hoor ik het graag ;3


    This ain't no place for no better man.

    JoSnape schreef:
    (...)

    Ik denk dat Jo haar wel zou mogen en dan vooral in samen gemene dingen doen omdat ze Demon zijn ;P
    Wat denk jij?

    Ja dat denk ik ook! Ik vind Jo leuk haha. Vrienden?
    Sorry voor de hele late reactie


    I was an angel living in the garden of evil

    Szczur schreef:
    (...)

    Hm, how about prille vriendschap? Want dit klinkt goed ;3

    @Westwick Ik heb Jay voor je?

    Ik denk dat Lila Jay aantrekkelijk vind.. Kunnen we daar misschien wat mee?


    I was an angel living in the garden of evil

    Oké, dingetjes voor Avis:

    Jo: Zou Avis wel mogen, geen idee of Jo het sadistische kleine persoontje echt kan uitstaan, maar Avis zou in elk geval niks tegen Jo hebben. Alleen haar eeuwige pessimisme zou Avis wel kunnen irriteren, maar goed.
    Iratus Ondanks dat Iratus een "good guy" is, en Avis alles behalve dat, zou Avis waarschijnlijk een deel van zichzelf in Iratus herkennen. Allebei van naam veranderd, en blijkbaar houden ze beiden ook redelijk van Latijn, want zowel Iratus als Avis is Latijn. Ik denk dat Avis wel een soort respect zal hebben tegenover Iratus en misschien iets minder gemeen tegen haar doen dan tegen anderen.
    Lila Waarschijnlijk zou Avis sowieso te kinderlijk of zelfs kinderachtig voor Lila zijn, en Lila niet zo goed begrijpen.
    Jay Avis zou waarschijnlijk aan haar oude ik moeten denken, om het zo te zeggen, bij hem, en daarom ook onnodig gemeen doen. (Vroeger hield zij ook van oa lezen, maar dat heeft ze weggestopt)
    Joey Goh wat denk je Joll? Oké nee voor de rest: Eerst mag Avis hem niet, maar tegelijk vindt ze hem leuk, al beseft ze het zelf denk ik niet eens echt want ze vindt liefde nog steeds stom en nutteloos.
    Nikolaj Hij psychopatische demon, Avis bijna psychopatische demon, hem mogen is denk ik een groot woord, waarschijnlijk kent ze hem wel, maar heeft er geen bepaalde indruk bij.
    Callie Ergens lijkt Callie wel op een jongere Avis of Phoebe, wat misschien juist haat voor Callie oproept, gezien Avis haar verleden echt haat en alle herinneringen eraan weg stopt. Ze zou best gemeen kunnen zijn.
    Puck Ja ja, mijn eigen karakter, maar ook belangrijk om te weten. Ze mag hem ergens wel en ergens ook niet, ze weet niet. Maar hij is een redder, en als iemand je moet vermoorden ga je best negatief doen over dat persoon, dus laat het maar op haat.
    Raven Raven is een redder, Avis een demon, gewoon... Nope, gaat 'm niet worden.


    Puckjes indrukken:
    Jo "Irritant, arrogant, twintig meter afstand", maar dan een jongensachtige versie zou in het begin van alles waarschijnlijk zijn gedrag zijn tegenover Jo, ongeveer. Ik bedoel, je zet twee dominante kinders tegenover elkaar, dat wordt sowieso ruzie.
    Iratus Beste irritante vrienden voor altijd, toch? :Y) Ik denk dat, juist omdat hij weet dat Iratus er niet mee bezig is, haar best kan plagen met flirterige opmerkingen, zonder er wat mee te bedoelen, gewoon om haar te ergeren.
    Lila Lila is volwassen, Puck lijkt redelijk volwassen, maar is in zijn hoofd soms nog acht. Ik denk dat dat 'm niet wordt, waarschijnlijk begrijpt Puck Lila gewoon niet zo goed, hij kan zich niet zo goed in haar verplaatsen. Hij haat haar niet hoor, maar hij begrijpt gewoon niet hoe ze denkt.
    Jay Het ding is dat Puck zo extravert is als Jay vermoedelijk introvert is, al zouden het best vrienden kunnen zijn, als Jay dat ook goed vindt. Puck heeft er geen problemen mee tenminste.
    Joey *Zet een moeilijk gezicht op* Okay, niemand behalve JoSnape gaat dit snappen, maar we kunnen er een Max en Joey van maken of iets wat op Maddie en Joey lijkt, jij mag kiezen van mij. Of ze laten elkaar met rust, kan ook haha.
    Nikolaj Nikolaj's kalmte zou Puck kunnen irriteren op de manier dat hijzelf mensen irriteert met zijn drukte. Ik denk dat hij Nikolaj niet echt zou mogen.
    Callie Eén, ze is een redder, twee, ze is volgens Puck een oké persoon. Ze kunnen vrienden zijn?
    Avis Hij zal er alles aan doen haar te irriteren en ontlopen, anders moet ik (positief) tegen mezelf spelen, en dat kan ik niet.
    Raven Puck vindt stoere meisjes meestal wel aardig, friends?


    Oké, sorry voor mijn meligheid in het beschrijven, het lukt mij niet een serieuze samenvatting te schrijven

    [ bericht aangepast op 17 jan 2017 - 11:53 ]


    obsessive rage

    Minder gemeen zijn, wat een liefde


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    UnpredictabIe schreef:
    Minder gemeen zijn, wat een liefde


    Ja, goed hè? (A)


    obsessive rage

    HoIIy schreef:
    (...)

    Ja, goed hè? (A)


    Heel aardig


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    _Lost_ schreef:
    (...)
    Heb jij misschien nog een relatie een idee tussen Puck en Raven?


    Oh laaaaate reactie, maar kan ze tegen rare tienergasten? Dan kunnen ze best vrienden zijn denk ik


    obsessive rage

    UnpredictabIe schreef:
    (...)

    AVAAAAA IRATUS EN PUCK BLAZEN IEDEREEN OMVER MET HUN "LIEFDE"


    Puck: Huh? Liefde voor wat? Liefde voor kartonnen dozen vermoorden?

    @Jo, een redder en een demon, tss. Dat kàn toch gewoon niet?! Alleen ben ik verslaafd aan dat soort dingen dus we zullen zien, ooit


    obsessive rage

    HoIIy schreef:
    (...)

    Puck: Huh? Liefde voor wat? Liefde voor kartonnen dozen vermoorden?

    @Jo, een redder en een demon, tss. Dat kàn toch gewoon niet?! Alleen ben ik verslaafd aan dat soort dingen dus we zullen zien, ooit


    Haha ja nou, Jo word jaloers


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Wat Jo zo lief verwoord


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Sorry als ik mensen vergeten ben op de lijst, als dat het geval is zet ik je er gauw bij

    @Jo/Anne-Mirthe, ik ben trots op Puck :Y)


    obsessive rage