• A Cursed school...

    Heatherwood Boarding School lijkt een gewone kostschool, maar het is allesbehalve gewoon. De kostschool is vervloekt. Er zitten demonen in de school, die zich voordoen als leerlingen. Maar, niet alle hoop is vervlogen, want er zijn de zogenaamde 'redders'. Dat zijn vijf meisjes en vijf jongens met magie. Zij kunnen de demonen bestrijden, maar dat is wel erg lastig.
    De demonen zijn namelijk sterker en duisterder dan men denkt...
    Zal er de redders lukken om de vloek te verbreken?


    'She is a demon!'


    Wat kan je spelen?
    Leraren: Je kunt een docent spelen. Die docent kan ook een demon zijn.
    Demon: Je zal het zo goed mogelijk proberen te verborgen te houden. Dat betekend niet dat je niet soms even een duister moment hebt...
    Redder: Jij bent één van de toen uitverkorenen om de vloek te verbreken. Maar haast je, want de demonen zijn bezig...
    Normale leerling: Jij bent een normale leerling. Misschien help je de redders, misschien heb jij wel magische objecten in jouw bezit, die de sleutel tot de redding zijn...

    Regels:

    Schoolregels:
    X. Het uniform dient elke dag gedragen te worden, maar niet in het weekend.
    X. Je mag niet het schoolterrein af zonder toestemming.
    X. Je moet kiezen tussen de activiteiten Paardrijden, lacrosse, hockey, turnen, voetbal en basketbal.
    X. Heb je een eigen paard? Die mag staan in de manege en het weiland
    X. Je mag na school elke dag in het zwembad
    X. Je respecteert je kamergenoot/kamergenote als je die hebt.
    De kamers voor de jongens en de kamers voor de meisjes.

    RPG regels:
    X. De normale Quizlet regels, uiteraard.
    X. Minstens honderd woorden per post.
    X. Bespreek relaties.


    Topics:


    Rollen:

    Leraren:
    Demonen
    Meisjes:
    Jo Wierda/ JoSnape
    Lila Wynter/Westwick
    Avis Cuckoo/ Holly

    Jongens:
    Redders
    Meisjes:
    Raven Black/ _Lost_
    Callista Middlemans/ Trishanakru
    "Iratus" Eaves/ Unbredictable

    Jongens:
    Puck Robin Hale/ Holly
    Normale leerlingen
    Meisjes:

    Jongens:
    Jason Dean/ Szczvr


    FC:

    Phoebe Tonkin
    Robbie Kay
    Emilia Clarke
    Kristine Froseth
    Julien Sabaud
    Alycia Debnam-Carey
    [/b]


    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Normale leerling/ Redder/ Demon/ Docent:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:


    'We need to stop them before they destroy everything!'



    'This is going to be war.'

    [ bericht aangepast op 18 jan 2017 - 8:55 ]


    Never grow up, it's a trap.

    Ik ook hoor schat


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Je hoort het Puck

    Of eigenlijk niet want hij leeft niet maar who cares

    Oké sorry mensen die een abo op dit topic hebben


    obsessive rage

    :Y)


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    HoIIy schreef:
    Oké, dingetjes voor Avis:
    Jo: Zou Avis wel mogen, geen idee of Jo het sadistische kleine persoontje echt kan uitstaan, maar Avis zou in elk geval niks tegen Jo hebben. Alleen haar eeuwige pessimisme zou Avis wel kunnen irriteren, maar goed.
    Iratus Ondanks dat Iratus een "good guy" is, en Avis alles behalve dat, zou Avis waarschijnlijk een deel van zichzelf in Iratus herkennen. Allebei van naam veranderd, en blijkbaar houden ze beiden ook redelijk van Latijn, want zowel Iratus als Avis is Latijn. Ik denk dat Avis wel een soort respect zal hebben tegenover Iratus en misschien iets minder gemeen tegen haar doen dan tegen anderen.
    Lila Waarschijnlijk zou Avis sowieso te kinderlijk of zelfs kinderachtig voor Lila zijn, en Lila niet zo goed begrijpen.
    Jay Avis zou waarschijnlijk aan haar oude ik moeten denken, om het zo te zeggen, bij hem, en daarom ook onnodig gemeen doen. (Vroeger hield zij ook van oa lezen, maar dat heeft ze weggestopt)
    Joey Goh wat denk je Joll? Oké nee voor de rest: Eerst mag Avis hem niet, maar tegelijk vindt ze hem leuk, al beseft ze het zelf denk ik niet eens echt want ze vindt liefde nog steeds stom en nutteloos.
    Nikolaj Hij psychopatische demon, Avis bijna psychopatische demon, hem mogen is denk ik een groot woord, waarschijnlijk kent ze hem wel, maar heeft er geen bepaalde indruk bij.
    Callie Ergens lijkt Callie wel op een jongere Avis of Phoebe, wat misschien juist haat voor Callie oproept, gezien Avis haar verleden echt haat en alle herinneringen eraan weg stopt. Ze zou best gemeen kunnen zijn.
    Puck Ja ja, mijn eigen karakter, maar ook belangrijk om te weten. Ze mag hem ergens wel en ergens ook niet, ze weet niet. Maar hij is een redder, en als iemand je moet vermoorden ga je best negatief doen over dat persoon, dus laat het maar op haat.
    Raven Raven is een redder, Avis een demon, gewoon... Nope, gaat 'm niet worden.


    Puckjes indrukken:
    Jo "Irritant, arrogant, twintig meter afstand", maar dan een jongensachtige versie zou in het begin van alles waarschijnlijk zijn gedrag zijn tegenover Jo, ongeveer. Ik bedoel, je zet twee dominante kinders tegenover elkaar, dat wordt sowieso ruzie.
    Iratus Beste irritante vrienden voor altijd, toch? :Y) Ik denk dat, juist omdat hij weet dat Iratus er niet mee bezig is, haar best kan plagen met flirterige opmerkingen, zonder er wat mee te bedoelen, gewoon om haar te ergeren.
    Lila Lila is volwassen, Puck lijkt redelijk volwassen, maar is in zijn hoofd soms nog acht. Ik denk dat dat 'm niet wordt, waarschijnlijk begrijpt Puck Lila gewoon niet zo goed, hij kan zich niet zo goed in haar verplaatsen. Hij haat haar niet hoor, maar hij begrijpt gewoon niet hoe ze denkt.
    Jay Het ding is dat Puck zo extravert is als Jay vermoedelijk introvert is, al zouden het best vrienden kunnen zijn, als Jay dat ook goed vindt. Puck heeft er geen problemen mee tenminste.
    Joey *Zet een moeilijk gezicht op* Okay, niemand behalve JoSnape gaat dit snappen, maar we kunnen er een Max en Joey van maken of iets wat op Maddie en Joey lijkt, jij mag kiezen van mij. Of ze laten elkaar met rust, kan ook haha.
    Nikolaj Nikolaj's kalmte zou Puck kunnen irriteren op de manier dat hijzelf mensen irriteert met zijn drukte. Ik denk dat hij Nikolaj niet echt zou mogen.
    Callie Eén, ze is een redder, twee, ze is volgens Puck een oké persoon. Ze kunnen vrienden zijn?
    Avis Hij zal er alles aan doen haar te irriteren en ontlopen, anders moet ik (positief) tegen mezelf spelen, en dat kan ik niet.
    Raven Puck vindt stoere meisjes meestal wel aardig, friends?


    Oké, sorry voor mijn meligheid in het beschrijven, het lukt mij niet een serieuze samenvatting te schrijven


    Ik vind het goed.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    HoIIy schreef:
    Oké, dingetjes voor Avis:
    Jo: Zou Avis wel mogen, geen idee of Jo het sadistische kleine persoontje echt kan uitstaan, maar Avis zou in elk geval niks tegen Jo hebben. Alleen haar eeuwige pessimisme zou Avis wel kunnen irriteren, maar goed.
    Iratus Ondanks dat Iratus een "good guy" is, en Avis alles behalve dat, zou Avis waarschijnlijk een deel van zichzelf in Iratus herkennen. Allebei van naam veranderd, en blijkbaar houden ze beiden ook redelijk van Latijn, want zowel Iratus als Avis is Latijn. Ik denk dat Avis wel een soort respect zal hebben tegenover Iratus en misschien iets minder gemeen tegen haar doen dan tegen anderen.
    Lila Waarschijnlijk zou Avis sowieso te kinderlijk of zelfs kinderachtig voor Lila zijn, en Lila niet zo goed begrijpen.
    Jay Avis zou waarschijnlijk aan haar oude ik moeten denken, om het zo te zeggen, bij hem, en daarom ook onnodig gemeen doen. (Vroeger hield zij ook van oa lezen, maar dat heeft ze weggestopt)
    Joey Goh wat denk je Joll? Oké nee voor de rest: Eerst mag Avis hem niet, maar tegelijk vindt ze hem leuk, al beseft ze het zelf denk ik niet eens echt want ze vindt liefde nog steeds stom en nutteloos.
    Nikolaj Hij psychopatische demon, Avis bijna psychopatische demon, hem mogen is denk ik een groot woord, waarschijnlijk kent ze hem wel, maar heeft er geen bepaalde indruk bij.
    Callie Ergens lijkt Callie wel op een jongere Avis of Phoebe, wat misschien juist haat voor Callie oproept, gezien Avis haar verleden echt haat en alle herinneringen eraan weg stopt. Ze zou best gemeen kunnen zijn.
    Puck Ja ja, mijn eigen karakter, maar ook belangrijk om te weten. Ze mag hem ergens wel en ergens ook niet, ze weet niet. Maar hij is een redder, en als iemand je moet vermoorden ga je best negatief doen over dat persoon, dus laat het maar op haat.
    Raven Raven is een redder, Avis een demon, gewoon... Nope, gaat 'm niet worden.


    Puckjes indrukken:
    Jo "Irritant, arrogant, twintig meter afstand", maar dan een jongensachtige versie zou in het begin van alles waarschijnlijk zijn gedrag zijn tegenover Jo, ongeveer. Ik bedoel, je zet twee dominante kinders tegenover elkaar, dat wordt sowieso ruzie.
    Iratus Beste irritante vrienden voor altijd, toch? :Y) Ik denk dat, juist omdat hij weet dat Iratus er niet mee bezig is, haar best kan plagen met flirterige opmerkingen, zonder er wat mee te bedoelen, gewoon om haar te ergeren.
    Lila Lila is volwassen, Puck lijkt redelijk volwassen, maar is in zijn hoofd soms nog acht. Ik denk dat dat 'm niet wordt, waarschijnlijk begrijpt Puck Lila gewoon niet zo goed, hij kan zich niet zo goed in haar verplaatsen. Hij haat haar niet hoor, maar hij begrijpt gewoon niet hoe ze denkt.
    Jay Het ding is dat Puck zo extravert is als Jay vermoedelijk introvert is, al zouden het best vrienden kunnen zijn, als Jay dat ook goed vindt. Puck heeft er geen problemen mee tenminste.
    Joey *Zet een moeilijk gezicht op* Okay, niemand behalve JoSnape gaat dit snappen, maar we kunnen er een Max en Joey van maken of iets wat op Maddie en Joey lijkt, jij mag kiezen van mij. Of ze laten elkaar met rust, kan ook haha.
    Nikolaj Nikolaj's kalmte zou Puck kunnen irriteren op de manier dat hijzelf mensen irriteert met zijn drukte. Ik denk dat hij Nikolaj niet echt zou mogen.
    Callie Eén, ze is een redder, twee, ze is volgens Puck een oké persoon. Ze kunnen vrienden zijn?
    Avis Hij zal er alles aan doen haar te irriteren en ontlopen, anders moet ik (positief) tegen mezelf spelen, en dat kan ik niet.
    Raven Puck vindt stoere meisjes meestal wel aardig, friends?


    Oké, sorry voor mijn meligheid in het beschrijven, het lukt mij niet een serieuze samenvatting te schrijven


    WOW JE HEBT HET AANGEPAST
    Ja hoor, beste vrienden voor altijd :Y) En flirt met Iratus wat je wilt, al is het maar om Jo te irriteren cx


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    UnpredictabIe schreef:
    (...)

    WOW JE HEBT HET AANGEPAST
    Ja hoor, beste vrienden voor altijd :Y) En flirt met Iratus wat je wilt, al is het maar om Jo te irriteren cx


    Oh noh ik ben ontdekt ;D


    obsessive rage

    Ik wil ook zo'n ding posten. Ik wil geschiedenis uitstellen. Ik doe het zo als ik soortvan het eerste deel van het verhaal van Paris heb opgeschreven tot en met Paris' ontmoeting met Hera, Aphrodite en Athena.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2017 - 17:58 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    UnpredictabIe schreef:
    Ik wil ook zo'n ding posten. Ik wil geschiedenis uitstellen. Ik doe het zo als ik soortvan het eerste deel van het verhaal van Paris heb opgeschreven tot en met Paris' ontmoeting met Hera, Aphrodite en Athena.


    Hahaha, jij krijgt tenminste leuke geschiedenis (':
    Maar OT: Ik ben benieuwd!


    obsessive rage

    Leuk? Saai, argh.

    *moet nog beginnen met geschiedenis* Aan de slag!

    [ bericht aangepast op 17 jan 2017 - 17:58 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    HoIIy schreef:
    Oké, dingetjes voor Avis:
    Jo: Zou Avis wel mogen, geen idee of Jo het sadistische kleine persoontje echt kan uitstaan, maar Avis zou in elk geval niks tegen Jo hebben. Alleen haar eeuwige pessimisme zou Avis wel kunnen irriteren, maar goed.
    Iratus Ondanks dat Iratus een "good guy" is, en Avis alles behalve dat, zou Avis waarschijnlijk een deel van zichzelf in Iratus herkennen. Allebei van naam veranderd, en blijkbaar houden ze beiden ook redelijk van Latijn, want zowel Iratus als Avis is Latijn. Ik denk dat Avis wel een soort respect zal hebben tegenover Iratus en misschien iets minder gemeen tegen haar doen dan tegen anderen.
    Lila Waarschijnlijk zou Avis sowieso te kinderlijk of zelfs kinderachtig voor Lila zijn, en Lila niet zo goed begrijpen.
    Jay Avis zou waarschijnlijk aan haar oude ik moeten denken, om het zo te zeggen, bij hem, en daarom ook onnodig gemeen doen. (Vroeger hield zij ook van oa lezen, maar dat heeft ze weggestopt)
    Joey Goh wat denk je Joll? Oké nee voor de rest: Eerst mag Avis hem niet, maar tegelijk vindt ze hem leuk, al beseft ze het zelf denk ik niet eens echt want ze vindt liefde nog steeds stom en nutteloos.
    Nikolaj Hij psychopatische demon, Avis bijna psychopatische demon, hem mogen is denk ik een groot woord, waarschijnlijk kent ze hem wel, maar heeft er geen bepaalde indruk bij.
    Callie Ergens lijkt Callie wel op een jongere Avis of Phoebe, wat misschien juist haat voor Callie oproept, gezien Avis haar verleden echt haat en alle herinneringen eraan weg stopt. Ze zou best gemeen kunnen zijn.
    Puck Ja ja, mijn eigen karakter, maar ook belangrijk om te weten. Ze mag hem ergens wel en ergens ook niet, ze weet niet. Maar hij is een redder, en als iemand je moet vermoorden ga je best negatief doen over dat persoon, dus laat het maar op haat.
    Raven Raven is een redder, Avis een demon, gewoon... Nope, gaat 'm niet worden.


    Puckjes indrukken:
    Jo "Irritant, arrogant, twintig meter afstand", maar dan een jongensachtige versie zou in het begin van alles waarschijnlijk zijn gedrag zijn tegenover Jo, ongeveer. Ik bedoel, je zet twee dominante kinders tegenover elkaar, dat wordt sowieso ruzie.
    Iratus Beste irritante vrienden voor altijd, toch? :Y) Ik denk dat, juist omdat hij weet dat Iratus er niet mee bezig is, haar best kan plagen met flirterige opmerkingen, zonder er wat mee te bedoelen, gewoon om haar te ergeren.
    Lila Lila is volwassen, Puck lijkt redelijk volwassen, maar is in zijn hoofd soms nog acht. Ik denk dat dat 'm niet wordt, waarschijnlijk begrijpt Puck Lila gewoon niet zo goed, hij kan zich niet zo goed in haar verplaatsen. Hij haat haar niet hoor, maar hij begrijpt gewoon niet hoe ze denkt.
    Jay Het ding is dat Puck zo extravert is als Jay vermoedelijk introvert is, al zouden het best vrienden kunnen zijn, als Jay dat ook goed vindt. Puck heeft er geen problemen mee tenminste.
    Joey *Zet een moeilijk gezicht op* Okay, niemand behalve JoSnape gaat dit snappen, maar we kunnen er een Max en Joey van maken of iets wat op Maddie en Joey lijkt, jij mag kiezen van mij. Of ze laten elkaar met rust, kan ook haha.
    Nikolaj Nikolaj's kalmte zou Puck kunnen irriteren op de manier dat hijzelf mensen irriteert met zijn drukte. Ik denk dat hij Nikolaj niet echt zou mogen.
    Callie Eén, ze is een redder, twee, ze is volgens Puck een oké persoon. Ze kunnen vrienden zijn?
    Avis Hij zal er alles aan doen haar te irriteren en ontlopen, anders moet ik (positief) tegen mezelf spelen, en dat kan ik niet.
    Raven Puck vindt stoere meisjes meestal wel aardig, friends?


    Oké, sorry voor mijn meligheid in het beschrijven, het lukt mij niet een serieuze samenvatting te schrijven


    Avis | Ik vind het prima als zij en Jay elkaar niet mogen. Jay zou haar liever kwijt dan rijk zijn. Ik denk dat Avis en Nikolaj gewoon kennissen zouden zijn?

    Puck | Ik denk dat Jay Puck ook wel mag, dus vrienden is prima! Wat betreft Nikolaj en Puck, ik denk dat Nikolaj hem ook niet mag en het ontzettend vermakelijk vind om hem te prikken lees: irriteren, dus ik denk vijanden?


    This ain't no place for no better man.

    Westwick schreef:
    (...)
    Ik denk dat Lila Jay aantrekkelijk vind.. Kunnen we daar misschien wat mee?


    Misschien wel. Maar ik kan me herinneren dat Trishanakru zei dat ze Callie een stiekeme crush op Jay liet hebben. Natuurlijk dat daar ook weer drama uit kan voort vloeien

    Sorry voor mijn trage reacties trouwens ;3


    This ain't no place for no better man.

    UnpredictabIe schreef:
    Ik wil ook zo'n ding posten. Ik wil geschiedenis uitstellen. Ik doe het zo als ik soortvan het eerste deel van het verhaal van Paris heb opgeschreven tot en met Paris' ontmoeting met Hera, Aphrodite en Athena.

    Ik ben niet zo ver gekomen als ik wilde maar dat maakt me even niets uit.

    Er komt ook een leuke lay-out bij omdat ik me verveel. Zo meteen. Na het eten.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Szczur schreef:
    (...)

    Avis | Ik vind het prima als zij en Jay elkaar niet mogen. Jay zou haar liever kwijt dan rijk zijn. Ik denk dat Avis en Nikolaj gewoon kennissen zouden zijn?

    Puck | Ik denk dat Jay Puck ook wel mag, dus vrienden is prima! Wat betreft Nikolaj en Puck, ik denk dat Nikolaj hem ook niet mag en het ontzettend vermakelijk vind om hem te prikken lees: irriteren, dus ik denk vijanden?


    Ik vind het goed!


    obsessive rage

    "Iratus" Quinn Alena Eaves
    "There's not so much difference between illusions and reality."
    ••• Avis Cuckoo Iratus vind Avis best wel aardig maar het zit haar wel wat in de weg dat Avis dan weer een demon is. Dat kan ze niet vergeten, hoe Avis ook zal doen. Maar ze kan het houden op het niet helemaal haten van Avis, zoals ze de rest van de demonen over het algemeen wel haat.

    ••• Jo Wierda Haat, haat, heel erg veel haat, veel te veel haat.

    ••• Lila Wynter Die achternaam ken ik van het boek Airman herinneringen whaa. Iratus vind Lila vrij onnozel overkomen, zeker geen type waar zij goed mee zou kunnen opschieten. Helaas...

    ••• Puck Robin Hale HAAR ALLERBESTE VRIEND VOOR ALTIJD! Kijk, Iratus vind Puck het irritantste wezen op aarde, maar vind ze het daarnaast ook wel leuk om zo iemand aan haar zijde te hebben, want ze beseft dat haar leven zonder Puck bar saai zou zijn.

    ••• Jason Kenyon Dean Met Jay zal het nooit meer worden dan een prille vriendschap gebaseerd op boeken. Nah, geen problemen mee, toch?

    ••• Callista Middlemans Callista mag dan net als zij een redder zijn, Iratus zal haar nooit mogen, zonder daar een reden voor te hebben. Het hele meisje bevalt haar gewoon niet.

    ••• Raven Finch Black Raven is ook al een lieftallige redder, maar Iratus weet echt gewoon niet hoe ze Raven moet peilen. We houden het dus maar op neutraal.

    ••• Joey Whistle Hoe psychopathisch en demonisch Joey ook mag zijn, Iratus vind hem interessant. Ze wil eerst maar eens uitpluizen wat er in hem schuilt, dan gaat ze kijken wat te doen met hem - praten of uit de buurt blijven.

    ••• Nikolaj Viktor Aleksandrov Het bevalt Iratus helemaal niet - het hele karakter, zijn eigenschappen, zijn kracht. En als hij het waagt om haar met een vinger aan te raken is hij er geweest, wat haar betreft.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2017 - 19:11 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Hhaa wauw!
    Haat haat heel erg veel haat! Geniaal!
    Ik vind et van Jo en Joey goed ;P


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]