• Gelukkig, ben ik dat wel? Dat vraag ik mij altijd af.
    Ik heb een vriend en houd van hem.
    Maar toch blijft mijn brein mij meesleuren in een neerwaartse spiraal. Ik huil meer dan ooit, voel me rot en super verstrooid. Herpakken lukt niet, want ik zink al veel te diep. Ik wil klimmen uit dit gat, terug naar boven, naar het licht. Maar het lukt niet. Het gat begint te sluiten met mij er in. Geen uitweg, geen licht. Elke dag dat ik wakker word ben ik dankbaar, maar soms hoeft het van mij niet.
    Ik wil mij niet zo rot voelen. Zo verward, ongelukkig en zielig.
    Het enige moment dat dit niet zo is, is wanneer ik met mijn vriend praat. Al moet ik eerlijk zijn dat ik dan soms niet eens de energie op kan brengen om te lachen, om geluk te voelen, om blij te zijn.
    Ik wil weer vrolijk zijn. Echt. Ik eet al weer dagen super slecht, omdat ik niets binnen kan krijgen. Er zit een enorme versperring in mijn keel en ik begin me zorgen te maken.
    Mijn leven is messed up. Ik weet niet hoe lang ik dit nog kan trekken. Ik weet het niet meer... Ik wil het niet meer. Ik kán het niet meer.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 22:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ahww, ik vind dit super rot voor je! Iedereen op Q weet dat je helemaal gek bent met je vriend en dat er zo'n afstand tussen jullie is, is ook echt lastig. Ik hoop gewoon dat je je wel beter gaat voelen want ook jij doet er toe, en niemand verdient het om in zo'n neerwaartse spiraal te zitten. Maar mijn pb/gb staat altijd open, want je leek zo blij met je vriend en hopelijk voel je je gauw weer zo. *hugs*


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Victuuri schreef:
    Ahww, ik vind dit super rot voor je! Iedereen op Q weet dat je helemaal gek bent met je vriend en dat er zo'n afstand tussen jullie is, is ook echt lastig. Ik hoop gewoon dat je je wel beter gaat voelen want ook jij doet er toe, en niemand verdient het om in zo'n neerwaartse spiraal te zitten. Maar mijn pb/gb staat altijd open, want je leek zo blij met je vriend en hopelijk voel je je gauw weer zo. *hugs*


    Ik ben ook super blij met mijn vriend en ik voel me ook echt niet zo klote door onze relatie. Ik denk gewoon dat er heel veel dingen momenteel een rol spelen in deze spiraal, maar ik niet duidelijk kan aanwijzen wat er precies is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trigedakru schreef:
    (...)

    Ik ben ook super blij met mijn vriend en ik voel me ook echt niet zo klote door onze relatie. Ik denk gewoon dat er heel veel dingen momenteel een rol spelen in deze spiraal, maar ik niet duidelijk kan aanwijzen wat er precies is.

    gelukkig, hopelijk kom je er wel gauw uit waardoor want dat is echt shitty zeg. En weinig eten binnenkrijgen heeft meestal ook zo'n extra effect erop:c


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Victuuri schreef:
    (...)
    gelukkig, hopelijk kom je er wel gauw uit waardoor want dat is echt shitty zeg. En weinig eten binnenkrijgen heeft meestal ook zo'n extra effect erop:c


    Ik ben tien kilo verloren in 3 weken. En sinds eergister ook weer 1 kilo. Het is gewoon niet gezond op deze manier. Ik heb nergens kracht meer voor.
    Ik wil eten, maar het lukt niet. Ik moet denk ik even een afspraak met de huisarts maken.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 22:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trigedakru schreef:
    (...)

    Ik ben tien kilo verloren in 3 weken. En sinds eergister ook weer 1 kilo. Het is gewoon niet gezond op deze manier. Ik heb nergens kracht meer voor.
    Ik wil eten, maar het lukt niet. Ik moet denk ik even een afspraak met de huisarts maken.

    oh dat klinkt zeker niet gezond! Ik denk wel dat echt wel effect heeft, het lijkt me inderdaad verstandig dan. Heel veel succes iig.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt