• Hellow
    Ik wil al ruim een jaar Dr. Martens, maar ik moet ze zelf betalen en heb gewoon geen 160 euro over voor een paar schoenen.
    Ik kijk regelmatig rond op marktplaats en nu heb ik een bod van 70 euro(excl verzenden) gedaan dat is geaccepteerd, maar ik zit toch een beetje te twijfelen.
    Er staat de schoenen 'zo goed als nieuw zijn' en op de foto zien ze er ook wel goed uit, op een klein deukje aan de zijkant na.
    Is dit een goede deal?
    Wat raden jullie aan?
    Mocht jezelf Dr. Martens verkopen mag je dat ook altijd melden.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb wel eens mijn docs verkocht via de fb verkoop groep. En mijn nieuwe paar komt daar ook vandaan. Ivm oplichten zou ik wel aanraden om ze op te halen als dat kan! Leuke docs voor vaak fijne prijzen. Ik had mijne zgan voor 50 euro!

    Edit: bij docs is het vooral belangrijk dat de zolen niet afgesleten zijn. Dat zegt veel over de staat van de schoen. Het leer kan veel hebben en je ziet al vrij snel of het goed behandeld is of niet (in geval van scheurtjes niet kopen, kreukels of wat kleurverlies is prima.)

    Edit 2: Als je niet zeker bent over de staat mag je mij wel even fotos sturen, ik heb al jaren docs. (:

    [ bericht aangepast op 16 jan 2017 - 21:15 ]


    The truth is out there.

    Ik zou ze sowieso ophalen en erheen gaan, dat is de veiligste manier.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik kan ze niet ophalen omdat ik afhankelijk ben van ov


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one