• Voor mijn SOTY heb ik vandaag twee covers gemaakt, maar nu weet ik zelf niet zo goed welke te gebruiken. De laatste is mijn huidige cover. Welke zouden jullie kiezen?

    Als je de sfeer van het verhaal wat wilt weten: Elora vertrekt op pad om het onmogelijke te doen: de drakenkoning vinden en doden.
    Optimistisch en met een drang naar avontuur verlaat ze haar dorp in het dal van de Adelaarsbergen en begint haar queeste langs de rivieren en door de bergen en bossen van de magische wereld waarin ze leeft.
    Maar de drakenkoning blijkt niet te zijn wie ze had verwacht en wanneer hij ook nog eens haar hulp nodig heeft om zijn troon terug te winnen, staat Elora voor een keuze: moet ze trouw blijven aan zichzelf of aan haar thuisland?

    Cover 1 (ook optie met de letters onderaan)


    Cover 2


    Cover 3

    [ bericht aangepast op 16 jan 2017 - 21:46 ]

    Welke cover?


    The soul needs autumn.

    Ik zeg 2!


    Don't let anyone tell you what to do.

    als ik alle 3 boeken met deze covers zie liggen
    zal cover 2 mij aanspreken
    hoe mooi ook de andere 2 wel niet is.
    voor een boek ga ik voor cover 2 c:

    [ bericht aangepast op 17 jan 2017 - 8:25 ]

    Eh, misschien een stomme vraag maar hoe kan ik de resultaten van de poll zien zonder er zelf op te moeten stemmen? (Ik zie die optie namelijk niet bij Mijn Polls)


    The soul needs autumn.

    Help? Ik vind echt niet waar ik kan kijken hoeveel er op elke cover is gestemd? (ik voel me zo dom nu)


    The soul needs autumn.

    Ik heb op 2 gestemd, omdat ik die wel gaaf vind. Maar 1 is ook zeer mooi als je ditetel lager zet. Cover 3 is overigens echt super cute (:


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Wervelwind schreef:
    Help? Ik vind echt niet waar ik kan kijken hoeveel er op elke cover is gestemd? (ik voel me zo dom nu)

    Dat kan niet, je moet gewoon onthouden op welke je hebt gestemd, daar haal je dan één stem vanaf.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hedone schreef:
    (...)
    Dat kan niet, je moet gewoon onthouden op welke je hebt gestemd, daar haal je dan één stem vanaf.


    Oh oké, dank je!

    Dan heeft cover 1 heeft gewonnen, maar wel met de titel hier.

    Super bedankt aan iedereen die geholpen heeft!.^^


    The soul needs autumn.