• Sinds een tijdje heb ik weer ontzettende schrijfkriebels, dus vandaar dit topic. Ik zoek een cover voor een nieuw verhaal dat zich afspeelt op Hogwarts. De samenvatting is te vinden onder de spoilerknop.

    Andrea Kingsley is bijna tachtig jaar oud als haar kleindochter vraagt naar haar tijd op Hogwarts. De oude heks praatte nooit veel over haar verleden, maar neemt de kans aan om haar kleindochter alles te vertellen over Hogwarts. Vanzelf komt Tristan Ackermann ten sprake, de jongen met wie Andrea een behoorlijke geschiedenis heeft. Andrea neemt haar kleindochter mee in de prachtige tijd die ze heeft gehad, maar ook in de onbeantwoorde vragen rondom Tristan en Andrea. Ze leken zo verliefd te zijn, ze waren perfect voor elkaar en toch zijn ze na Hogwarts uit elkaar gegaan en hebben ze elkaar nooit meer gezien. Wat gebeurde er tussen de twee geliefden? Waarom leek hun verhaal mooier te zijn dan het daadwerkelijk was?


    Ik heb geen specifieke FC's in mijn hoofd, omdat ik graag zelf een beeld wil bedenken bij mijn personages. Mocht je iemand willen gebruiken (dan het liefste niet echt met een duidelijk gezicht erop), het meisje heeft rood/bruin haar en de jongen is donkerblond in mijn beleving. Andrea was ingedeeld bij Ravenclaw en Tristan bij Gryffindor, daar mag je zeker iets meedoen. De cover mag iets donkers/duisters uitstralen, omdat het lang niet altijd rozengeur en maneschijn was. Verder mag je echt helemaal zelf weten wat je ervan maakt. De titel is 'Pretty Lies' en die mag er zeker op komen te staan.
    De cover hoeft van mij niet heel ingewikkeld te zijn. Een mooie foto die de juiste sfeer geeft met de titel erop, vind ik al heel gaaf.
    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 3 mei 2017 - 12:39 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zal iets proberen!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Geen idee of je zoiets zoek, maar:




    Indien nodig kan ik nog het een en ander aanpassen/weglaten/toevoegen.


    The truth is out there.

    Bedelia schreef:
    Geen idee of je zoiets zoek, maar:




    Indien nodig kan ik nog het een en ander aanpassen/weglaten/toevoegen.


    Ik vind 'm mooi! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking



    Er kunnen nog dingen veranderd worden, als je dat wilt.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.



    Niet het allermooiste wat ik ooit gemaakt heb, maar ik hoop dat je het toch wat vindt :) x


    We were the forever that didn't last

    Zoek je nog steeds een cover?


    At the end we're all cursed

    Klinkt wel als een awesome verhaal!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.


    At the end we're all cursed