• 100% Single


    It's better to be single with high standards,
    than in a relationship setteling for less.

    Gezien Valentijnsdag weer om de hoek komt gesprongen en ik mezelf weer de nodige bonbons, likeur en bad eend sponsjes moet kopen, besloot ik dit topic te maken. Vooral omdat je namelijk jezelf wel leuke Valentijns cadeautjes kan kopen dan een ‘vriend’ of vriendin. Wie kent jou nou beter dan jijzelf. Niemand. Dat dacht ik al.

    Praat hier rond over het losse leven, pervs @ tinder & cadeautjes die je jezelf gunt en hoe vreselijk een relatie hebben wel niet is. Want after all; we can do whatever we want and what we want. No fucks are given. C;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Things I have learned from my last relationship:




    Happy Birthday my Potter!

    Hedone schreef:
    (...)

    Same (: Dubbel Single Power!


    The Crown of Single is coming for you..


    The Crown Of Single

    [ bericht aangepast op 17 jan 2017 - 22:50 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Mijn voornemen vorig jaar was om eindelijk een relatie te krijgen en te zoenen, inmiddels weet ik dat ik noet voor het onmogelijke moet gaan.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Single and proud of it. Ik heb al besloten dat ik met mijn kat ga trouwen. Sowieso vind ik Valentijnsdag lame, want het is zo'n commerciële bullshit en vorig jaar werd ik ook nog eens op die dag gedumpt. Ik geloof er niet in.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    @Prim Guuurl C: pussy power. Je moet *oke nu klink ik als een bemoeienal soz* niet achter een relatie aan gaan jagen want dan weet je bij voorbaat al dat het gedoemd te mislukken is. Een kus komt heus wel & die relatie helemaal op zijn tijd c; it will be fine.

    @Lisa Daar ben ik mee eens hahaa :'D maar wacht maar. Pas even op voor die kater wil je C:

    Edit: mijn valentijnscadeau is weer anti klit droog shampoo voor tijdens het stappen. +10 Naomi x'D

    double edit: dat moment dat je er achter komt dat Valentijnsdag op een DINSDAG IS D:D:D:

    [ bericht aangepast op 17 jan 2017 - 23:10 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb al een verhouding met pizza en wijn. Who needs men right? Wat moet je daar zelfs mee aanvangen? Wat eet dat? moet je dat uitlaten? Idunno anymore tho.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik koop nog steeds cadeautjes voor mijzelf in plaats van voor mijn vriend. (cat) Doet hij ook btw. ^^


    Take me to wonderland

    valentijn
    more like birthday bishez


    Heaven is a place that we all have

    Tolstoy schreef:
    Ik heb al een verhouding met pizza en wijn. Who needs men right? Wat moet je daar zelfs mee aanvangen? Wat eet dat? moet je dat uitlaten? Idunno anymore tho.


    Haha precies dit (:
    Verder ben ik gewoon niet goed in het aangaan van relaties i guess, als een jongen geïnteresseerd is, vind ik dat wel fijn maar hou ik ergens ook weer afstand waardoor alles uiteindelijk zo wat stil valt en dan heb ik daar nadien weer spijt van (;


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    I NEED THIS IN MY LIFE


    obsessive rage

    Ervaren single hier! :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tolstoy schreef:
    Ik heb al een verhouding met pizza en wijn. Who needs men right? Wat moet je daar zelfs mee aanvangen? Wat eet dat? moet je dat uitlaten? Idunno anymore tho.


    Ja, het schijnt dat ze echt veel aandacht nodig hebben. Beter neem je gewoon een hond of een kat. Scheelt ook weer een hoop geld! (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tilikum schreef:
    (...)

    Ja, het schijnt dat ze echt veel aandacht nodig hebben. Beter neem je gewoon een hond of een kat. Scheelt ook weer een hoop geld! (cat)


    Echt he! Ik las enkele weken geleden een geweldige quote hierover, trouwens:

    I can't wait to get a boyfriend, I'm all prepared. I punched some holes in the lid of this jar and I put some grass and a twig in it.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb sinds mijn laatste ex niemand meer gedate. Ik hoef niet nog een keer bijna dood lol.


    i put the fun in funeral

    Selden schreef:
    (...)


    HAHHA. Well, can't argue with that!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen