• 100% Single


    It's better to be single with high standards,
    than in a relationship setteling for less.

    Gezien Valentijnsdag weer om de hoek komt gesprongen en ik mezelf weer de nodige bonbons, likeur en bad eend sponsjes moet kopen, besloot ik dit topic te maken. Vooral omdat je namelijk jezelf wel leuke Valentijns cadeautjes kan kopen dan een ‘vriend’ of vriendin. Wie kent jou nou beter dan jijzelf. Niemand. Dat dacht ik al.

    Praat hier rond over het losse leven, pervs @ tinder & cadeautjes die je jezelf gunt en hoe vreselijk een relatie hebben wel niet is. Want after all; we can do whatever we want and what we want. No fucks are given. C;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben eigenlijk totaal niet in tweestrijd, maar dat komt ook omdat ik nog nooit een serieuze relatie heb gehad - dus ja, hoe kan je weten wat je wel en niet mist dan? Het lijkt me ergens wel ingewikkeld om mijn vrijheid en vrije tijd voor een deel anders te moeten indelen, maar oh, ik ben er zo klaar voor om gewoon eens iemand breed te zien glimlachen als ik de kamer in kom gelopen. En kroelen. Dat ook.

    Ik weet alleen niet waar ik ooit nog iemand ga ontmoeten en online daten is maar stom D:

    Ik vind het heerlijk dat ik niet echt met iemand anders rekening hoef te houden, maar ik zou het wel leuk vinden om iemand te hebben waarmee ik van alles samen mee kan doen.

    Misschien wordt het tijd voor een singles-meeting....


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb een maand geleden een punt gezet achter mijn relatie van drie jaar - en heb voor nu ook absoluut geen behoefte aan een nieuwe relatie. Ik mis wel mijn enthousiasme en frustraties kunnen delen met iemand die zoveel om me geeft, de onvoorwaardelijke steun die je krijgt. Maar ik heb geen haast. Het is goed zo :]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2017 - 12:28 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Skrivbar schreef:
    Ik ben eigenlijk totaal niet in tweestrijd, maar dat komt ook omdat ik nog nooit een serieuze relatie heb gehad - dus ja, hoe kan je weten wat je wel en niet mist dan? Het lijkt me ergens wel ingewikkeld om mijn vrijheid en vrije tijd voor een deel anders te moeten indelen, maar oh, ik ben er zo klaar voor om gewoon eens iemand breed te zien glimlachen als ik de kamer in kom gelopen. En kroelen. Dat ook.

    Ik weet alleen niet waar ik ooit nog iemand ga ontmoeten en online daten is maar stom D:


    Dat laatste heb ik dus ook. Online daten werkt gewoon echt niet voor mij.
    Alleen ik doe de Pabo en daar kom je grotendeels alleen maar meiden tegen.
    En voor de rest kom ik niet echt in contact met jongens van mijn leeftijd (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Casterwill schreef:
    (...)

    Dat laatste heb ik dus ook. Online daten werkt gewoon echt niet voor mij.
    Alleen ik doe de Pabo en daar kom je grotendeels alleen maar meiden tegen.
    En voor de rest kom ik niet echt in contact met jongens van mijn leeftijd (':


    Hier nog één met dat probleem :')
    Online daten is totaal niks voor mij en ik studeer Pedagogisch Medewerken en heb dus 27 meiden in mijn klas :')
    Verder trek ik volgensmij bepaalde types aan die mij dus totaal niet aanstaan...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rewritten schreef:
    (...)

    Hier nog één met dat probleem :')
    Online daten is totaal niks voor mij en ik studeer Pedagogisch Medewerken en heb dus 27 meiden in mijn klas :')
    Verder trek ik volgensmij bepaalde types aan die mij dus totaal niet aanstaan...


    Ooooooh dat laatste ken ik ook. En dan zie ik eindelijk een leuke jongen en die heeft dan geen aandacht voor mijn gevoel (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Casterwill schreef:
    (...)

    Ooooooh dat laatste ken ik ook. En dan zie ik eindelijk een leuke jongen en die heeft dan geen aandacht voor mijn gevoel (':


    Of die zijn bezet :')
    F my life op zo'n moment :')


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    /

    [ bericht aangepast op 8 jan 2018 - 1:12 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Valentijn om de hoek en ik kan gewoon niemand vinden om happy and lonely mee te gaan drinken ayeeee! :C #waaromzijnalmijnvriendinnenbezet #waaromishetopeendinsdag #danmaaralleenindestaddrinkenenspijbelen

    [ bericht aangepast op 5 feb 2017 - 22:04 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mieczyslaw schreef:
    Valentijn om de hoek en ik kan gewoon niemand vinden om happy and lonely mee te gaan drinken ayeeee! :C #waaromzijnalmijnvriendinnenbezet #waaromishetopeendinsdag #danmaaralleenindestaddrinkenenspijbelen


    Hahah herkenbaar. I volunteer.


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Grote kans dat ik Valentijnsdag werkend door ga brengen. En aangezien ik nog nooit een relatie heb gehad, weet ik ook niet echt wat ik mis.

    Online daten heb ik nog niet gedaan. Ik heb wel verhalen gehoord over Tinder dus ik twijfel om daar op te gaan.


    Physics is awesome

    Apaixonar schreef:
    (...)

    Hahah herkenbaar. I volunteer.


    haha yas lets make valentine day meet up for Q singles laawl x'D

    @ Kelmeckis
    Ik ben zelf niet zo dol op Tinder. Ja er komen (soms) goede relaties uit maar het gaat voornamelijk over seks naar mijn mening. Daarnaast vind ik dat je behoorlijk als vlees gekeurd word en dat heb ik persoonlijk voor mijzelf liever niet haha.

    Ook al klinkt dit cliché 22 is niet laat voor nog nooit gedate te hebben C: misschien scoor jij wel in een keer de juiste, terwijl sommige er al aantal keer een fatale poging in hebben gehad. Don't get insecure girly<3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wrong topic. Lol.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2017 - 22:28 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dat heb ik dus gehoord over Tinder, ja. Vleeskeuring en dat het eerder word gebruikt voor onenightstands dan voor serieuze relaties. Dat zou wel jammer zijn. Maar dat swipen lijkt mij wel gaaf. Daarnaast het eerste wat je ziet is een foto van iemand dus hoe kan het anders dan een vleeskeuring zijn?

    Dat is waar. Alleen in de media en zo, lijkt het normaal te zijn als je op je twintigste al een relatie of meerdere relaties hebt gehad.

    Werd op werk ook bijna aan iemand gekoppeld. Het is wel een leuke jongen, alleen de kans dat het ongemakkelijk wordt als ie niet op date wil of na de eerste date niet op nog een date wil, is best wel groot.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Dat heb ik dus gehoord over Tinder, ja. Vleeskeuring en dat het eerder word gebruikt voor onenightstands dan voor serieuze relaties. Dat zou wel jammer zijn. Maar dat swipen lijkt mij wel gaaf. Daarnaast het eerste wat je ziet is een foto van iemand dus hoe kan het anders dan een vleeskeuring zijn?

    Dat is waar. Alleen in de media en zo, lijkt het normaal te zijn als je op je twintigste al een relatie of meerdere relaties hebt gehad.

    Werd op werk ook bijna aan iemand gekoppeld. Het is wel een leuke jongen, alleen de kans dat het ongemakkelijk wordt als ie niet op date wil of na de eerste date niet op nog een date wil, is best wel groot.


    Yep ik vond het ook wel moeilijk te vernoemen, gezien je tijdens uitgaan ook echt wel vleeskeuring gebruikt hahaha :'D I mean als een cute guy op je afstapt ben je gauw wat opener dan als deze less is. Dus vleeskeuring zou ten alle tijden zijn; maar mij lijkt het zo awkward. Foto's blijven toch altijd anders dan the real thing.

    Oh ja dat is helemaal zo awkward, haha of dat het wel wat word en iemand toch een ander baantje moet kiezen. Want (naar mijn ervaring dit geld dus niet voor iedereen) willen koppels toch niet zo graag samen werken in een bedrijf haha. Of althans niet 24/7.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya