• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2017 - 20:24 ]


    Heaven is a place that we all have

    Yolanda en Shania mogen altijd bij famke intrekken, dan krijgen jullie heel veel knuffels van mij en Sjimmy. Dan ga ik lekker koken voor jullie en maak ik héél veel chocolademelk.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Okay maar dan is nu de vraag; wie ga ik in hemelsnaam uitnodigen voor mn verjaardag


    This ain't no place for no better man.

    Victuuri schreef:
    (...)
    why did you show me this???????????? (cat)

    *wbw*
    + Mweh wel chocolademelk met slagroom eh


    — Inner peace, it's hard to find. —

    2017 zou mijn jaar worden, ik zou eindelijk een heel jaar gewoon leven, nou we zijn nog niets een 20 dagen bezig en ik heb mijn goede voornemen nu al gefaald


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Szczur schreef:
    Okay maar dan is nu de vraag; wie ga ik in hemelsnaam uitnodigen voor mn verjaardag

    MEMEMEMMEMEMEMEMMEMEMEMEMME c: en wendy c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Throwback to venice <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Plisetsky schreef:
    (...)
    MEMEMEMMEMEMEMEMMEMEMEMEMME c: en wendy c:


    Heh. Ik was al van plan je uit te nodigen. Wendy ook trouwens. Maar ik zat meer van mn vriendengroep :')


    This ain't no place for no better man.

    Plisetsky schreef:
    (...)
    *wbw*
    + Mweh wel chocolademelk met slagroom eh

    Nipples zijn niet sexy en het verbaasd me dat er zulke miniatuur tepel bestaan.
    -EN MARSHMALLOWS EN HEEL VEEL CHOCOLA


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Koude choco klinkt goed. c:
    Oke nu ga ik choco maken. Daar heb ik eigenlijk wel zin in ja.


    OTOFT: Buh, that's it. Degrassi Next Class afgekeken. Althans, alles wat er nu is. Ben benieuwd naar het nieuwe seizoen.
    &Ik moet doelen in mijn leven stellen. Actief worden. Maar waarmee begin ik? Wat voor dingen zou ik kunnen doen? Hmm, misschien helpen meningen van anderen. Ik gooi zometeen een topic los. Eerst choco. Of toch topic, anders jat Beauty straks mijn plek ook in en heeft ze de hele bank voor haarzelf... Hmm.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Szczur schreef:
    (...)

    Heh. Ik was al van plan je uit te nodigen. Wendy ook trouwens. Maar ik zat meer van mn vriendengroep :')

    hehehe snap ik ook c: daarom de streep ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb ook weer een keer besloten om selectie te gaan rijden en wie eindigt er met een hersenschudding? This girl! -_-' #TBnaar2013toenexacthetzelfdegebeurde


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Plisetsky schreef:
    (...)
    hehehe snap ik ook c: daarom de streep ^^


    Lol I'm sorry I'm an idiot. I'll ask who's coming from my friends first, so I can make one big group


    This ain't no place for no better man.

    Wow. Just wow. Ik houd van je, maar dit is onredelijk.
    Je vraagt aan je ex of je in zijn huis mag gaan studeren omdat er bij jou geboord wordt en als het antwoord "liever niet" is, dan doe je zo onbegripvol? Man. Dit had ik echt niet van je verwacht.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Szczur schreef:
    (...)

    Lol I'm sorry I'm an idiot. I'll ask who's coming from my friends first, so I can make one big group

    You are not! Don't say things like that ;c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jap. Ik weet nu wel zeker dat je het vergeten bent. Merp. Oh well.


    Happy Birthday my Potter!