• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2017 - 20:24 ]


    Heaven is a place that we all have

    Pickett schreef:
    (...)
    Ik werd gister shemale genoemd door o.a. Matty, dat was een raar gesprek en idd een antwoord op een vraag lol.


    Told ya. We zouden het shemalisme op moeten richten.


    Happy Birthday my Potter!

    Wat ik moet doen: eten, studeren, opruimen en koffer maken.
    Wat ik aan het doen ben: Doujins lezen en klassieke muziek aan het luisteren :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    heb zo geen zin. kon ik maar gewoon een keertje overslaan maar helaas pindakaas
    ook wel weer goed want anders zou ik denk ik allang niet meer heen geweest zijn

    Lol rare film


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Alles voelt best wel hopeloos, maar niet eens op een gigantische, allesoverheersende, kosmische manier, maar op een kleine, stille manier, of zo? Zachte hopeloosheid. Hoopvolle hopeloosheid


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ugh, mijn docent heeft me kleine paniek aanval gegeven, omdat hij de cijfers online had gezet, maar bij mijn nummer stond ND, wat ik opvatte als "niet deelgenomen", maar ik was wel aanwezig!
    Blijkt dat hij nog niet alle cijfers erop gezet had (cat)
    Ik geloof niet dat het de bedoeling is dat docenten je onnodige paniekaanvallen geven....


    Stenenlikker

    I'm in shock


    take me back to the basics and the simple life

    Ik wil weer films maken. I love writing, maar ik wil gewoon even weer die camera vast houden.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijn hoofd is drie keer dood door tentamens en college
    Fml


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Verveling ugh


    This ain't no place for no better man.

    Communicatie in dit huis is echt 10/10.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ik heb zometeen alle bladmuziek van Wicked. Wil d'r ooit wel eens voor betalen, maar nu ben ik eventjes veel te blij! *O**O**O**O**O**O**O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Really printer. You're doing this to me. NOW?


    Deep inside, I've never felt alive

    God-ver-domme. HOU OP MET ZO JALOERS TE ZIJN! @#$%^&*

    [ bericht aangepast op 19 jan 2017 - 15:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mn twitter is nu iets minder aan t ontploffen, but still. Damn


    take me back to the basics and the simple life