• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2017 - 20:24 ]


    Heaven is a place that we all have

    Wie voelt zich beroerd? Me.
    Wie blijft er dan ook thuis van stage? Me.
    Wie vind dat totaal niet leuk? M- jullie snappen het nu wel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En weer een uur vertraging, het zal ook eens niet.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Toen viel mijn telefoon weer op mijn snufferd. De afgelopen weken ben ik nogal beperkt in het concept 'leven'.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Thank u huisarts for this gift of genoeg pillen om mezelf helemaal high te krijgen. Eindelijk.


    The truth is out there.

    Wtf gast. Ik heb geen behoefte aan jouw selfies of foto's van je nieuwe kat in de groepschat. Of je cheery "goedemorgen, hoe gaat het met mijn beste vriendinnen". Luister, ik vind je nog aardig, maar ik zweer, als je zo door gaat ga ik echt een hekel aan je ontwikkelen. Flikker op met je foto's en je cheery groeten. Je mag misschien een depressie hebben, maar dat wilt niet zeggen dat wij het ook niet zwaar hebben en geen behoefte hebben aan constant herinnerd te worden aan het feit dat jij hebt besloten geen examens te doen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    kill me now

    Schoolwerk, schoolwerk, schoolwerk.
    Nuh. Let me write.

    "Ja, vanmiddag gaan we lopen."
    "Vanmiddag ga ik skypen."

    Echt, pa. We zouden gisteren al naar het bos gaan met de honden. Maar toen moest je zo nodig slapen. En vandaag ga je plots smiddags skypen? Iets wat je ook nu kan doen? Ik wordt het behoorlijk beu dat je steeds je beloftes niet na komt. Het gaat dooien, dus de sneeuw gaat weg. Vandaag kan er nog plezier aan beleefd worden. Dus als je voor drie uur nog niet met me mee naar het bos gaat, ga ik zelf wel met Beauty naar het bos. Dan ga ik niet langer op je wachten. Grom. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    hallo ik ben nu al begonnen met studeren voor een vak dat ik pas in september weer ga volgen want ik heb heimwee naar uni/ het hebben van een leven


    i put the fun in funeral

    Dat moment dat je oprecht na gaat denken om je gehele toets B in te vullen. Of alleen maar voor de langste antwoorden te kiezen.


    Doing what you like is freedom, liking what you do is happiness.

    Mijn docenten hebben echt geen besef van het gebruik van c en k.....
    Cubus, produkt en ga zo maar door....


    Stenenlikker

    "Dat het hem in totale verwachting bracht".... ZORAN HOW DID YOU BECOME PREGNANT?


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    "Dat het hem in totale verwachting bracht".... ZORAN HOW DID YOU BECOME PREGNANT?


    HAHAHAHAHA. Shemale? :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHA. Shemale? :'D


    Shemale is het antwoord op al onze vragen.



    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Shemale is het antwoord op al onze vragen.



    Ik werd gister shemale genoemd door o.a. Matty, dat was een raar gesprek en idd een antwoord op een vraag lol.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.