• Ik wilde hier eerst geen topic over maken omdat het niet mijn geheim is, maar toch moet ik het somehow kwijt dus vandaar via deze weg.

    Een week geleden vertelde een vriendin van me dat ze zwanger is geworden. Raar natuurlijk, of niet echt. Ze had geen relatie maar wel een Friends With Benefits (laat me niet beginnen over die rage, want dan ben ik nog lang niet uitgesproken)
    Echter is ze zwanger geworden en híj is dus de vader.

    De ‘vader’ die gaat gewoon met een ander mens lopen batsen en als hij de informatie hoort, doet het hem ook vrij weinig. Hij zou toen ook langs bij haar komen (de volgende dag) om alles te bespreken voor hij uitgezonden werd naar Mali, maar in plaats daarvan kwam hij gewoon niet opdagen bij d’r. Met andere woorden het bekende vrouwen probleem; achtergelaten worden met een kind in je buik. Yay to us. Fucking equal rights.
    Nu gaat ze aankomende week een abortus doen om verschillende privé redenen, die ik liever niet uitdiep.

    Echter laat het me niet los kinda. Dat gewoon een vent zoiets kan doen. Eerst iemand zwanger schoppen en zijn verantwoordelijkheid niet kunnen dragen. Soms wilde ik gewoon dat we de rollen om konden draaien en wij vrouwen, mannen zwanger konden trappen en dan ze dumpen. Just how they always do it to us.

    Ik open deze topic meer om te vragen of iemand hier ervaring mee heeft en wat jullie nou vinden dat zo’n gozer het doet. Misschien overdrijf ik wel, maar ik kom zelf uit een ‘gebroken’ gezin om het een naam te geven, waardoor ik sowieso wel feller reageer.
    Misschien dat iemand nog tips heeft om haar te steunen want ik wil er wel kinda voor der zijn maar ik ben nooit goed geweest in troosten namelijk en gezien dit toch wel een heftige zaak is wil ik niet tekort schieten. Ik heb ook wel ’t gevoel dat ze haar emoties kinda wegdrinkt dusja.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh bah, wat een eikel.
    Overdrijven doe je zeker niet, maar ik denk wel dat het misschien handig had geweest als ze anticonceptie of zo iets hadden gebruikt (weet even niet hoe het anders heet xd). Of is ze door iets heen zwanger geworden?

    Echter kan het niet dor de beugel dat die gozer hem nu peert, want dat is gewoon belachelijk. Oké, hij wordt uitgezonden naar Mali, maar dat geeft niet het recht om haar alleen achter te laten en met andere meiden te gaan flikflooien.
    Als ik haar was, had ik hem al lang opgezocht en een flinke klap gegeven, maar dat is hoe ik ben hoor.


    Ik denk dat het er alleen voor haar zijn, wel genoeg is. Als zij erover wil praten, begint ze er wel over. Ik zou nu gewoon dingen met haar gaan doen als afleiding of dergelijk tot D-day en dan vooral haar steun zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind ook niet dat je overdrijft, zeker niet, maar helaas is dit iets waar je niks aan kunt veranderen. Er zijn nu eenmaal "vaders" die hun verantwoordelijkheid niet kunnen nemen en er vandoor gaan, wat je als mama to-be niet kunt. Het hele vervelende aan deze hele situatie is dat je vriendin nu een keuze moet maken in haar eentje, terwijl ze niet enige is geweest die ( vermoedelijk) niet helemaal heeft nagedacht over anticonceptie (?), of is ze inderdaad door iets heen zwanger geraakt? Ik heb zelf geen ervaring met deze situatie, maar ik vind het ook totaal niet kunnen wat hij nu doet. Van mij had ie wellicht ook een paar lelijke tikken gekregen, maar wat ik al zei, je kunt er niks aan doen. Als hij gaat sta je in dat geval behoorlijk machteloos.
    Het beste wat jij kunt doen is haar laten weten dat je er voor haar bent en dat je haar steunt no matter what. Ik denk namelijk dat ze hem nog hard nodig zal hebben.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Even globaal beschrijving: Ze is dus naar bed geweest met de jongen zonder condoom. Ze zit wel aan de pil maarja ik weet niet of ze het per ongeluk een keer was vergeten te slikken ofzo? ik heb geen verstand van de pil want gebruik het zelf niet dus idk. Iig door de pil heen zwanger geworden.

    Ik zou waarschijnlijk wachten tot hij terug kwam uit Mali en hem helemaal kapot maken lol :'D like I have no good words for that bastard. Hij kan nog steeds klappen van mij verwachten als hij terug komt lol. Like ik hoef hem echt nooit meer te zien en al zeker niet in haar buurt. Daarnaast, zo gespierd is hij ook weer niet. Like dat hij überhaupt een soldaat is =.='

    Ik had haar al meteen gezegd toen ze het vertelde dat ik die dag gwn zou spijbelen van school en mee naar de kliniek zou gaan. Het minste wat ik kan doen & we zien elkaar dit weekend nog enzo dusja c; alleen tja ik ben gewoon niet bepaald de sterkste met de juiste dingen zeggen I guess. Gelukkig kan ze wel lachen om het idee dat hij daar ontploft raakt dusja x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya