• hoi ja geen idee of iemand dit topic ziet maar ik ben nog steeds in shock. Hebben jullie deze al gekeken? En zo ja, wat vind je?




    Zelf vind ik het namelijk echt een geweldige, krachtige video. and I'm living for tracob

    Also: de Tracob selfie & Hari's tweet

    [ bericht aangepast op 19 jan 2017 - 20:14 ]

    Na het kijken van deze video ben ik:


    take me back to the basics and the simple life

    Wow, ik luister normaal gezien niet echt vaak naar zijn muziek, maar dit is echt een heel mooi liedje en die video is echt prachtig (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    Wow, ik luister normaal gezien niet echt vaak naar zijn muziek, maar dit is echt een heel mooi liedje en die video is echt prachtig (:


    Ik weet het, damn. Ik vind het ook gewoon nog steeds een geweldige fuck-you richting Donald Trump


    take me back to the basics and the simple life

    Ahh, dat is pretty damn nice. Juist in deze tijden (of, om het wat helderder te verwoorden, op deze ene heel specifieke dag en in de vier jaar die zullen volgen) zijn dat soort boodschappen ontzettend belangrijk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Deze nummer was altijd één van mijn favoriete geweest C:C:C: Echt een geweldige videoclip. Mijn favoriet van hem nu. ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oeh I love Troye, maar deze heb ik nog niet gezien dus ik ga hem even kijken.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    So sweet and also so strong.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dazai schreef:
    Wow, ik luister normaal gezien niet echt vaak naar zijn muziek, maar dit is echt een heel mooi liedje en die video is echt prachtig (:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik luister normaal dit soort muziek niet. Maar ik vind dat de video een sterke boodschap overbrengt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.