• Aangezien iedereen keihard uitkijkt naar het nieuwe seizoen van De Mol (*O*) maar er nog geen topic over was. (En Ad te lui was om er zelf één aan te maken)

    Voor mensen die de trailer nog niet mochten tegengekomen zijn op fb, voila.
    Laten we hier samen freaken tot 6 februari. (wbw)

    [ bericht aangepast op 22 jan 2017 - 16:03 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    De mensen die ik op dit moment echt totaal niet verdenk zijn: Hans, Bouba, Bertrand en Robin. Annelies ook niet echt, maar dat is eerder omdat ze zo oud is haha. :')

    Hier ben ik het grotendeels mee eens, maar alleen vind ik Bertrand wel verdacht. Eerst luid roepen dat je goed kunt lopen, en het dan meteen moeilijk krijgen... Hmm.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2017 - 14:00 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Mijn vriend en ik gisteren in discussie over op de knop drukken of niet, haha. Hij zou wel gedrukt hebben en ik niet. :')
    Uiteindelijk had het dan toch niet uitgemaakt want Hans mocht alsnog komen. =P

    Ik vind het superjammer dat Jessica weg moest. En who, al meteen een ex aequo!
    Ik ben benieuwd naar de rest van het seizoen!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    De vraag van de week: Drukken jullie op de knop of niet?

    Ik alleszins niet. Maar ik ben dan waarschijnlijk weer te naïef :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    De vraag van de week: Drukken jullie op de knop of niet?

    Ik alleszins niet. Maar ik ben dan waarschijnlijk weer te naïef :')

    Ik wel. De kans dat er absoluut niemand drukt - vooral als er competitieve mensen in de groep zitten, die absoluut willen winnen - , is té klein om op goed geloof niet te drukken. Dan liever drukken en 5.000 euro verspelen dan eruit liggen omdat je te hard in de rest geloofde.


    Ex astris, sciencia

    Frodo schreef:
    De vraag van de week: Drukken jullie op de knop of niet?

    Ik alleszins niet. Maar ik ben dan waarschijnlijk weer te naïef :')

    Ik had niet gedrukt, denk ik. Alhoewel ik denk dat mijn definitieve beslissing had afgehangen van de persoon in de wagen naast mij. Als die van plan was om niet te drukken, had ik het niet gedaan. Maar als hij/zij dat sowieso van plan was geweest, waren de €5000 toch al verspeeld en haf ik waarschijnlijk wel gedrukt. Maar toch, ik ben er nog altijd niet helemaal uit.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Sulit schreef:
    (...)
    Ik had niet gedrukt, denk ik. Alhoewel ik denk dat mijn definitieve beslissing had afgehangen van de persoon in de wagen naast mij. Als die van plan was om niet te drukken, had ik het niet gedaan. Maar als hij/zij dat sowieso van plan was geweest, waren de €5000 toch al verspeeld en haf ik waarschijnlijk wel gedrukt. Maar toch, ik ben er nog altijd niet helemaal uit.


    Ja true, als ik zeker was dat er nog iemand ging drukken, had ik ook gedrukt.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    SergeantBarnes schreef:
    (...)
    Ik wel. De kans dat er absoluut niemand drukt - vooral als er competitieve mensen in de groep zitten, die absoluut willen winnen - , is té klein om op goed geloof niet te drukken. Dan liever drukken en 5.000 euro verspelen dan eruit liggen omdat je te hard in de rest geloofde.


    Dit. Ik zou ook meteen gedrukt hebben, zonder nadenken tbh.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    En ik heb net even gestemd op de app, maar ik heb echt enorm gespreid, en mijn punten op

    Bertrand


    verdubbeld.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Frodo schreef:
    De vraag van de week: Drukken jullie op de knop of niet?

    Ik alleszins niet. Maar ik ben dan waarschijnlijk weer te naïef :')


    Ik zou meteen gedrukt hebben. Niet omdat ik het andere mensen niet zou gunnen, maar gewoon omdat je weet dat er altijd iemand zal zijn die gaat drukken. Dus waarom dan zelf niet meteen de kans nemen om mee te kunnen?

    Toch fijn voor Hans dat hij er uiteindelijk ook bij mag zijn. Maar echt wtf, die Robin... Ik zou ook reageren zoals Bertrand deed tijdens het lopen. Hoe onbeleefd is die man... Marzena is ook niet echt op haar mondje gevallen, het was best grof dat ze in de auto zei van 'I don't care' ofzoiets, toen het even over Hans ging. Wel jammer van Jessica, zeker als je weet dat het een ex-aequo was.


    16 - 09 - '17

    Sulit schreef:
    (...)
    Hier ben ik het grotendeels mee eens, maar alleen vind ik Bertrand wel verdenk. Eerst luid roepen dat je goed kunt lopen, en het dan meteen moeilijk krijgen... Hmm.


    Als mol is dat echt veel te opvallend, denk ik. :') Volgens mij wil die gewoon zichzelf verdacht maken haha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Maakt hem niet minder een irritant ventje :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    jaaa, ik heb net de eerste aflevering gezien en hier zijn mijn speculaties en gedachten
    1) fuck bertrand
    2) BOUBA IS TE LEUK TBH
    3) JA HANS COME BACK
    4) 'maar waarom drukken die klootzakken nu?'
    5) huH NEE JESS AUB
    6) 'ik ga die maizena eens meppen'
    7) oh ze heet maRzena
    8) bertrand is nog irritanter als maRzena


    Heaven is a place that we all have

    Ben ik de enige die fan is van Marzena?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Balash schreef:
    Ben ik de enige die fan is van Marzena?


    nee maar soms ergeren haar uitspraken mij ha


    Heaven is a place that we all have

    Het leven is geen ponykamp. (no_chears)
    Mijn mol is eruit en mijn favoriete kandidaat, fijn. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.