• Aangezien iedereen keihard uitkijkt naar het nieuwe seizoen van De Mol (*O*) maar er nog geen topic over was. (En Ad te lui was om er zelf één aan te maken)

    Voor mensen die de trailer nog niet mochten tegengekomen zijn op fb, voila.
    Laten we hier samen freaken tot 6 februari. (wbw)

    [ bericht aangepast op 22 jan 2017 - 16:03 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik erger me er echt aan dat Annelies altijd panikeert onder druk en bijna nooit nog iets doet of weet, haha. Net te opvallend om de mol te zijn, maar gewoon heel irritant.
    Davey verdenk ik persoonlijk niet. Oké, dat bij de fiets was raar, maar hij fietste wel echt snel en bij het golfen lukte het hem heel goed. Dan verdenking ik eerder Sam en ook wel Robin, aangezien heel die situatie bij jet doolhof gewoon nogal vreemd was, en dan ging hij achteraf klagen dat het chaotisch was terwijl hij jet moest coördineren. Hmm

    [ bericht aangepast op 28 feb 2017 - 11:30 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    ^

    Nu je het zegt: ik vraag me af hoe haar lessen Godsdienst in elkaar zitten. Panikeert ze dan ook zoveel als het over vragen over God gaat waarop ze niet kan antwoorden? =P


    Ik had nooit verwacht dat het eerste scherm meteen rood ging zijn. Ö
    En ik heb echt geen clue wie de mol zou kunnen zijn. Ofja, wel een beetje, maar ik zou niet weten op welke grond...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Yugen schreef:
    Neee, Bertrand!
    Annelies verdenk ik persoonlijk niet meer, ze is te opvallend. Robin lijkt me gewoon zeer competitief maar Sam. Ik blijf erbij dat hij de mol is, bij dat doolhof kon hij ook gewoon direct dat ei weggegooid hebben. Davey, tja, je moet niet perse hout gehakt hebben als je een houtbewerker bent. Dan heb je Eline, zij was al kapot na 5 kilometertjes maar ze is politie-inspecteur?


    Eline maakt zich constant verdacht door dingen te doen die niet kunnen als ze een (geschikte) politie-inspecteur is. Ze denkt dat de Oostkantons in West-Vlaanderen liggen (seriously, als je dan al gaat gokken waar Oostkantons liggen, gok dan iets in het fucking oosten), ze liep de foute kant op na de opdracht over 'The Swallow of London' (sinds wanneer mogen inspecteurs een slecht oriëntatievermogen hebben?) & nu is ze alweer zo snel moe. Het klopt gewoon allemaal niet bij haar. Ofwel is ze de mol, ofwel is ze echt een achterlijk slechte politie-inspecteur. Sorry not sorry.


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Ik verdenk Davey :3


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    ObIivion schreef:
    Ik erger me er echt aan dat Annelies altijd panikeert onder druk en bijna nooit nog iets doet of weet, haha. Net te opvallend om de mol te zijn, maar gewoon heel irritant.
    Davey verdenking ik persoonlijk niet. Oké, dat bij de fiets was raar, maar hij fietste wel echt snel en bij het golfen lukte het hem heel goed. Dan verdenking ik eerder Sam en ook wel Robin, aangezien heel die situatie bij jet doolhof gewoon nogal vreemd was, en dan ging hij achteraf klagen dat het chaotisch was terwijl hij jet moest coördineren. Hmm


    Nou, Gilles liep vorig jaar ook zeer snel. :Y) (Hij had er zelfs speciaal voor getraind, haha)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn hoofdverdachte is nog steeds Davey. Hij kon er gemakkelijk voor gezorgd hebben dat Sam zijn ketting niet meer kon maken door iets weg te steken (of gewoon op een minder voor de hand liggende plaats te leggen). Het feit dat hij zo snel fietst zegt volgens mij niet zo veel aangezien hij niet verdacht mag overkomen, bovendien is hij daardoor wel als eerste bij elke opdracht en kan hij dus mee begeleiden of manipuleren wie wat moet doen. Vooral bij de laatste opdracht ging hij er toch ook nogal snel in mee om die boot te laten voor wat het was. (en stel dat hij de mol is dan wist hij ook al dat Annelies, Eline en dan misschien mede door zijn schuld Sam achter de lantaarn geraakt waren en het dus niet echt veel geld zou opleveren als ze gewoon door zouden gaan naar het einde).
    Langs de andere kant vond ik in deze aflevering Robin nogal verdacht al denk ik nog steeds niet dat hij de mol is maar hij heeft me serieus doen twijfelen. Hij telde (denk ik toch) de knikkers fout in het potje want zei 58 in plaats van 59. Bovendien deed hij heel verwarrend bij de scrabble maar ik denk dat het misschien gewoon was omdat hij graag wil winnen en de rest daardoor niet echt vertrouwt. Dus dat hij in zijn hoofd had dat zijn tactiek tijdens het spel de beste was.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2017 - 12:10 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik weet niet veel over politie-inspecteurs, maar ik heb het idee dat mensen die job te fysiek inschatten? Je moet geen sportman/-vrouw zijn om politie-inspecteur te zijn, geloof ik. Ze zullen wel een cursus zelfverdediging hebben gevolgd en ze moeten aan interventies kunnen doen, maar een hele eind fietsen/lopen? Dat moeten ze volgens mij niet, dus het verbaasd me niet zo dat ze snel moe kan zijn. En dat ze even van kant vergiste, een menselijke fout misschien? :') Ik sluit niet uit dat ze de mol kan zijn, wie weet was het inderdaad haar tactiek om te saboteren, maar mensen verwachten precies veel fysiek van haar vanwege haar functie. Volgens mij valt het in haar job redelijk mee, hoor. Je moet kordaat actie kunnen nemen, maar geen kilometers fietsen/lopen. Denk ik toch.


    Ik vind Robin wel erg verdacht, maar wat té. Daardoor twijfel ik. Ik weet het echt nog niet.


    Ik wil een tuin vol egels

    ^ Zou kunnen kloppen, daar dacht ik ook al aan. En bij het paintballen zag je echt wel dat ze bij de politie zit, vind ik.

    Ik verdenk ook Robin. En als hij het niet is, is hij gewoin knap irritant (':


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik vond Hans bij die paintball proef echt extreem dom, wtf. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dragonneau schreef:
    ^ Zou kunnen kloppen, daar dacht ik ook al aan. En bij het paintballen zag je echt wel dat ze bij de politie zit, vind ik.

    Ik verdenk ook Robin. En als hij het niet is, is hij gewoin knap irritant (':

    Nu je het zegt, dat merkte je idd wel bij het paintballen hoe ze dapper maar oplettend op Davy en haar vriendin afging. Dat is wat een agent wel moet kunnen. Kilometers een helling opfietsen niet. XP

    Ja, dat zou ook kunnen. XD hij heeft wel nogal wat geld laten vallen. Ik vind het gek dat zo weinig mensen op social media hem verdenken. Ze verdenken Annelies. Jaaa, maar stiekem is dat het ook nog steeds een beetje voor ons. Hou op, schei uit, begin er niet over :c Het is echt een grote oplichting al die paaseieren, kruidnoten en weet ik veel wat. Maar het is zo aannemelijk om te kopen en meh dan wint de verleiding negen van de tien keer :c

    Ik heb Jarne en Sofie en jou 😂 De rest leer ik wel kennen en ik heb er op zich geen problemen mee. Maar ja, het is wat ik net tegen je zei. Ik kan er op dit moment weinig over zeggen. Over alles eigenlijk.

    Het moet z'n plekje vinden in het geheel. Kijk naar mij met school en al die dingen. Dat komt uiteindelijk ook goed, dus dan komt dat bij jou ook wel. En ik weet je te vinden als je dat in je hoofd gaat halen, hé.
    Ik heb er wel vertrouwen in. Het is een kwestie van tijd en zoeken:'D Annelies lijkt het me echt niet. Het spel is gwn niets voor haar, denk ik. Als ze het wel is, ga ik lachen. :p


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik weet het echt niet meer tbh. :W
    Iedereen die ik weinig tot niet verdacht valt af. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ook totaal niet. Ik verdenk net iedereen die er nog inzet, de ene wat harder dan de andere. Wek weet ik dat ik Robin en Annelies echt doodirritant vind en dat Davey zooo leuk is


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Dragonneau schreef:
    Ik ook totaal niet. Ik verdenk net iedereen die er nog inzet, de ene wat harder dan de andere. Wek weet ik dat ik Robin en Annelies echt doodirritant vind en dat Davey zooo leuk is


    Dit, haha. Maar ik verdenk Annelies en Davey op dit moment. Mijn vader verdenkt hen ook, maar vooral Annelies.


    16 - 09 - '17

    Footloose schreef:
    (...)

    Dit, haha. Maar ik verdenk Annelies en Davey op dit moment. Mijn vader verdenkt hen ook, maar vooral Annelies.

    Zelfde hier, Annelies en Davey zijn mijn hoofdverdachten.
    Annelies vond ik verdacht omdat ze haar vlag nog wist na de paniekaanval. Ik denk niet dat ze de aanval echt gespeeld heeft (of ze kan echt goed acteren) maar de makers van het spel zouden haar op voorhand of na de aanval de juiste vlag hebben kunnen doorspelen. Zo maakt ze zich niet verdacht natuurlijk want ze doet de proef niet mislukken. Vooral in de caravan vond ik haar verdacht, ze wachtte nogal lang om af te drukken wanneer Robin zei dat hij wakker was. Annelies heeft al veel geld verloren doen gaan maar het lijkt zo te obvious. Misschien willen de tv makers dat net zodat ze daardoor minder verdacht wordt.
    Davey vond ik verdacht omdat hij weinig vragen juist had bij de quiz terwijl die vragen echt niet zo moeilijk waren toch, bovendien was het redelijk gemakkelijk te mollen aangezien de rest niet zag wat hij wel of niet deed. Plus ik vond hem in alle vorige afleveringen verdacht.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    (...)
    Zelfde hier, Annelies en Davey zijn mijn hoofdverdachten.
    Annelies vond ik verdacht omdat ze haar vlag nog wist na de paniekaanval. Ik denk niet dat ze de aanval echt gespeeld heeft (of ze kan echt goed acteren) maar de makers van het spel zouden haar op voorhand of na de aanval de juiste vlag hebben kunnen doorspelen. Zo maakt ze zich niet verdacht natuurlijk want ze doet de proef niet mislukken. Vooral in de caravan vond ik haar verdacht, ze wachtte nogal lang om af te drukken wanneer Robin zei dat hij wakker was. Annelies heeft al veel geld verloren doen gaan maar het lijkt zo te obvious. Misschien willen de tv makers dat net zodat ze daardoor minder verdacht wordt.
    Davey vond ik verdacht omdat hij weinig vragen juist had bij de quiz terwijl die vragen echt niet zo moeilijk waren toch, bovendien was het redelijk gemakkelijk te mollen aangezien de rest niet zag wat hij wel of niet deed. Plus ik vond hem in alle vorige afleveringen verdacht.


    Ja kijk, als ik in paniek ben, dan onthou ik absoluut niks. Eerst had ze ook last met die bril, dus zal ze ook al niet veel gezien hebben, maar dan na dit alles toch je vlag kunnen onthouden? Hmm... straf. En inderdaad, in die caravan wachten om die knop in te drukken. Hallo, hij is toch wakker, druk gewoon af! Ze zou in mijn ogen een slechte mol zijn als zij het is.


    16 - 09 - '17