• Sorry voor de spam aan topics, er komen gewoon te veel leuke programma's aan.


    Vanaf 30 januari is er een nieuw seizoen van Blind Getrouwd op VTM! Wie kijkt er mee? :Y)
    Helaas is het vanaf de tweede week waarschijnlijk niet meer te combineren met De Mol, dus één van beide moeten we later inhalen dan. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Frodo schreef:
    DANKJE <3
    Blind getrouwd is echt leven.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Gibbs schreef:
    Ik heb het Nederlandse ''Married at First Sight'' wel gezien, maar nu wil ik ook Blind Getrouwd kijken. Enig idee waar ik afgelopen Blind Getrouwd kan kijken? Ik had wel een site gevonden, maar daar stond de eerste aflevering al niet op dus ja. :/


    Ik vrees dat je het afgelopen seizoen niet meer kan vinden. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik vrees dat je het afgelopen seizoen niet meer kan vinden. D:


    Niet eh? Dacht ik al. Jammer. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ouuuh Evelien en Nicolas zijn echt cuties. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik neem het op en kijk het later.


    16 - 09 - '17

    Ledecky schreef:
    Ouuuh Evelien en Nicolas zijn echt cuties. <3

    Oh ja, inderdaad. Het viel me wel op dat hij de hele tijd complimentjes gaf en zij wel reageerde, maar er nooit eenje eentje teruggaf (:
    (Kan ook aan mij liggen, btw)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ledecky schreef:
    Ouuuh Evelien en Nicolas zijn echt cuties. <3


    JAAAAA, toen ik ze zag dacht ik echt van oh god die zijn zo cuuuuute en ze passen vind ik qua uiterlijk en de eerste karaktertrekken toch al zeker bij elkaar. :9~


    The soul needs autumn.

    Enig idee of ik als Nederlander t programma online kan kijken? Ik zie wel een site maar dan moet je er lid van worden. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Enig idee of ik als Nederlander t programma online kan kijken? Ik zie wel een site maar dan moet je er lid van worden. :/


    Welke site bedoel je?


    16 - 09 - '17

    Perkins schreef:
    (...)

    Welke site bedoel je?


    VTM als ik me niet vergis. Andere sites om de serie op te kijken kreeg ik niet te zien in mijn zoekresultaten. Of de site schakelde je door naar de VTM site.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    VTM als ik me niet vergis. Andere sites om de serie op te kijken kreeg ik niet te zien in mijn zoekresultaten. Of de site schakelde je door naar de VTM site.


    Hmm, ik vrees dat er geen andere manier is om het terug te kijken.


    16 - 09 - '17

    Gibbs schreef:
    Enig idee of ik als Nederlander t programma online kan kijken? Ik zie wel een site maar dan moet je er lid van worden. :/


    Normaal gezien kun je je ook gewoon met je Facebook aanmelden, maar de website plaatst niets op je pagina ofzo. Zo doe ik het ook steeds op vakantie ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ledecky schreef:
    Ouuuh Evelien en Nicolas zijn echt cuties. <3


    Jaaaa ik vond hun echt geweldig samen :'D ook zijn mopjes toen hij daar zo alleen stond, super cute

    en Yolanda, als je een account maakt op VTM moet het normaal gezien lukken? Het is gratis, dacht ik.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Jaaaa ik vond hun echt geweldig samen :'D ook zijn mopjes toen hij daar zo alleen stond, super cute

    en Yolanda, als je een account maakt op VTM moet het normaal gezien lukken? Het is gratis, dacht ik.


    Ja dit, of via de app kijken. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Heeft er nog iemand problemen om aflevering twee op de site te kijken?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien