• Vandaag is een geweldige dag, want niemand minder dan Felicia/Agree mag vandaag de kaarsjes op de verjaardagstaart uitblazen! Van harte gefeliciteerd en geniet van deze dag!
    Lieve Felicia,

    Als allereerste wil ik je feliciteren, dus bij deze: VAN (heart2) GEFELICITEERD! Dat je op deze dag de leukste cadeautjes, liefste wensen en gezelligste momenten mag krijgen, net als wat ik je eigenlijk het hele jaar door gun maar vandaag toch nog net iets meer, en dat het net zo fantastisch zal worden als dat jij bent.
    De laatste dag dat ik je sprak, vertelde je mij hoe beu je de examenperiode was en niets je ook mee zat. Alsof alles niet nog erger kon worden, moet je op jouw verjaardag ook nog eens het laatste examen maken. Maar hé, zodra je dit leest, zit het er bijna op! Je heb het overleefd en kunt eindelijk opgelucht adem halen. Dat mag gevierd worden met een extra puntje taart, nadat je de kaarsjes uit heb geblazen. Ik weet ook hoe erg je uitkijkt naar het moment dat je alle slaap in kunt halen. Maar tussendoor hoop ik dat je een hele fijne dag heb en toch een beetje het gevoel krijgt dat je jarig bent.

    Ik hoop je snel weer eens te kunnen meeten!

    Heel veel verjaardagknuffels,

    Naomi

    Hooi Felicia,

    Mijn favoriete dino.(; Ik wil he een gelukkige verjaardag wensen en je bedanken omdat ik zo vaak met jou mocht meerijden, omdat je een fantastische collega bent en omdat je alles zo neutraal kunt bekijken. Je bent een topvrouw en stiekem kijk ik best wel naar jou op.

    Liefs,
    Jarne

    Lieve Felicia,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een leuke dag hebt, maar dat zal vast wel, zo vrolijk als jij bent! Met veel lieve, leuke mensen om je heen.
    Je bent echt een hele gezellige meid, altijd in voor een gesprek. En je doet je werk als moderator goed (:
    Ik hoop je snel weer eens te zien!

    Groetjes, Emma

    Lieve Felicia,

    GEFELICIFLAPSTAART! *O*
    It's your birthday and enjoy it. Met veel dino's en schildpadden en allerlei blije beestjes die jou vandaag blij maken, want jij moeten genieten van vandaag. Lieve meid, geniet van je verjaardag en geniet van alle taart, kaartjes (hinthinthinthinthint), felicitaties en alles wat bij een verjaardag hoort. Ik hoop dat je ook eventjes afleiding van het blok kan vinden, want dat valt voor jou altijd vet vervelend.
    En lieve Felicia, geniet van je volgende jaar (en kom nog een keer naar de Efteling-meeting) en ik hoop dat ik je nog heeeeeel vaak mag zien, want je bent echt een geweldige meid en een hele lieve vriendin!

    Liefs,
    Sofie

    Lieve Felicia. Ik wil je even laten weten dat je een topcollega bent en de gesprekken met jou altijd gezellig zijn. ^_^ Vandaag mag je 20 kaarsjes uitblazen. ;D Gefeliciateerd en geniet van je dagje!

    Liefs,
    Bianca


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Gelukkige verjaardag!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Gefeliciteerd! :D


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik zag het al op facebook, maar alsnog hier ook: gefeliciteerd Felicia! (flower)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gefeliciteerd! 🎉🎉


    chaos makes the muse

    YAY FELICIAAAAA *O* ik was de eerste om je te feliciteren hehehehe

    ik wil ook nog even zeggen dat je echt een topvriendin bent! ik heb ook al zoveel leuke dingen met en door jou mogen doen! (bloos) denk aan de eftelingmeeting denk aan je kot mogen lenen om stiekem uit te gaan zonder dat m'n pa het wist denk aan utrechtmeeting DENK AAN AL ONZE GESPREKKEN
    DE MOOIE MEMORIES
    ONZE RANTS
    FRUSTRATIES
    EMOTIES
    ERVARINGEN
    ALLES.

    DENK AAN ONZE HUISDIEREN OML EN AAN STERKE JAN (bloos) (waar ik niet bij was tho maar denk er maar gewoon aan)

    (sidenote: in amerika mag je nu legaal drinken en in clubs kolen WOEHOEW)

    love you c:

    [ bericht aangepast op 25 jan 2017 - 14:31 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys