• Afgelopen weekend was Yolanda/Gibbs hier, wat weer uitermate gezellig was en ze had verrassingen voor mij meegebracht! Naast een mega awesome Fantastic Beasts shirt, een James ketting (aka een ketting met een hert, herten zijn Jamesen en hindes Lily's in mijn persoonlijke Anna woordenboek) heb ik een soort bedeltjes advent kalender ding geval ding gehad. Het is echt super cool en ik mag dus 1 tot en met 24 februari telkens een vakje openen! En dat moet ik natuurlijk met jullie delen, want tja, met wie anders?

    Dus jullie raden het al: Ik heb net het eerste vakje geopend en daar zat...

    *tromgeroffel*

    Het armbandje in waar de bedeltjes aanmoeten! Ik heb hem meteen omgedaan in afwachting wat er de komende dagen zal volgen ^^





    Wat denken jullie dat ik morgen zal vinden *insert rape face wenkbrauw wiebel smiley*


    Edit: én ik heb nog een sieradendoos gekregen, ik ben verwend, ik weet het. Zo verwend dat ik gewoon dingen vergeet op te noemen. Sorry Yolanda panda hahahaha.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2017 - 10:23 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Yay zo leuk! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Die van vandaag was heel toepasselijk zo de dag nadat ik naar Jezus Christ Superstar ben geweest ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Oh nice, dat pareltje en kruisje had ik ook, maar dat sterretje niet. Echt leuk, dat er zoveel verschillende setjes zijn, blijkbaar.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Dit is echt zo'n ontzettend leuk cadeau!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lockhart schreef:
    Dit is echt zo'n ontzettend leuk cadeau!


    Hihi ja I know right ^^


    Vandaag zat er weer een pareltje in, alleen dan in een ander kleurtje c:


    Happy Birthday my Potter!

    Leeuk! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Coooool


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik heb ondertussen echt al twintig keer gepoogd mijn foto's te uploaden, maar ik blijf maar foutmeldingen krijgen bij Tinypic, dus dan maar even zonder foto's.

    Ik had gisteren een zilveren strikje en vandaag weer een parel, ditmaal oranje/gelig c:


    Happy Birthday my Potter!