• BEKIJK LIEKE'S LIJSTJES BC THEY ARE COOL.
    FAV MANNEN • FAV VROUWEN • FAV VOETBALLERS • FAV SERIES (cool)


    En doe ook meteen even deze quiz. (fish)


    Je mag ons topic in, maar wees voorbereid, dit is een samenvatting van ons topic:


    Lieke Gillies • Hotchiss • Piekie
    Gabriëla Wood • Leedus • Paakie stan
    Esmée Morgan • Rickyl • Peekie
    Noek Yeun • Jeid • Poekie
    Klausypuff Mikaelson • Klausypuff • Klausy
    Klojo Mikaelson • Klojo • Kloji

    BESTE STORY OP Q.
    NEEM EEN ABO OF ANDERS
    KOMT PEDOPAARD JE HALEN IN JE SLAAP.

    deze gif is voor alle geile eekhoorns.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2017 - 12:52 ]


    "Family don’t end in blood”

    Meixue schreef:
    kneus
    of breuk

    niet grappig niet poëtisch stop maar gewoon helemaal dit wordt 'em niet


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    PatrocIus schreef:
    (...)
    THE NERVE OF YOU!!!!!!!!!!!!

    long drink glazen zijn eigenlijk best wel geil


    eigenlijk best wel tbh


    Heaven is a place that we all have

    PatrocIus schreef:
    (...)
    niet grappig niet poëtisch stop maar gewoon helemaal dit wordt 'em niet


    erken me eens no need to be so rude


    Heaven is a place that we all have

    wie de FUCK komt er nou weer uit zwaagdijk??? met zo'n woonplaats snap ik nog wel dat 'ie nog maagd is.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Meixue schreef:
    (...)

    eigenlijk best wel tbh

    ja maar echt want het zijn altijd gewoon de perfecte glazen en er kan heel veel drinken in en het is zo fijn als het glas dan helemaal koud is. en. het glas is altijd zo dun en dat is bae dus long drink glazen kink is real maar alsnog is het geen goed idee om je pik te vergelijken met een long drink glas.

    weet je. volgens mij heb ik een keer een gesprek met iemand gehad over hoe erg long drink glazen onze kink waren lmao


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Tbh was ik echt geschokt toen ik zag dat er gewoon twee pagina's vol zijn gegaan terwijl ik even schreef. KLOJO'S.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    SDFSKJSLDFJKDKLDFSJD SDFJKSAF SDFKSDLJF IK HOOR GASOLINA NU IS HET MIJN LEVENSDWANG OM DAT HELE LIED TE LUISTEREN


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    PatrocIus schreef:
    (...)
    ja maar echt want het zijn altijd gewoon de perfecte glazen en er kan heel veel drinken in en het is zo fijn als het glas dan helemaal koud is. en. het glas is altijd zo dun en dat is bae dus long drink glazen kink is real maar alsnog is het geen goed idee om je pik te vergelijken met een long drink glas.

    weet je. volgens mij heb ik een keer een gesprek met iemand gehad over hoe erg long drink glazen onze kink waren lmao


    tss hoe haal je chicks binnen volgens eef de teef (ha klojo 2.0)
    1) deze uitleg


    Heaven is a place that we all have

    SDFKJSKDFDJS ZE DOEN EEN VINGERCURSUS IK GIL


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Meixue schreef:
    (...)

    tss hoe haal je chicks binnen volgens eef de teef (ha klojo 2.0)
    1) deze uitleg

    hiermee sla ik iedereen aan de haak


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    PatrocIus schreef:
    (...)
    hiermee sla ik iedereen aan de haak


    inderdaad tijgertje


    Heaven is a place that we all have

    ''ik zou dit niet voor een eerste date doen ofzo'' BEN JE ECHT ZO DOM. WIE DOET ER NOU BONDAGE MET TEPELKLEMMEN EN AL DAT SOORT SHIT OP DE EERSTE DATE


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Meixue schreef:
    (...)

    inderdaad tijgertje

    Rawr xD :3


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    PatrocIus schreef:
    ''ik zou dit niet voor een eerste date doen ofzo'' BEN JE ECHT ZO DOM. WIE DOET ER NOU BONDAGE MET TEPELKLEMMEN EN AL DAT SOORT SHIT OP DE EERSTE DATE


    wtf kijk jij


    Heaven is a place that we all have

    PatrocIus schreef:
    (...)
    Rawr xD :3


    prr


    Heaven is a place that we all have