• Ten eerste weet ik niet of dit topic hier goed staat, mijn excuses als dat niet zo is. Ten tweede wil ik even delen dat ik heel erg enthousiast en zenuwachtig ben, een beetje als een kind dat bijna jarig is, omdat ik overmorgen op vakantie vertrek. Niet zomaar een vakantie, dit keer. Samen met een vriendin gaan we op ons longboard naar de Ardennen rijden, of dit in ieder geval proberen. Op dit moment heb ik nogal last van mijn knie dus de vraag is of het echt laat lukken, maar anyway, hier is ons instagram account: Nanouk_kim.longboardtrip.
    We hebben al wat vlogs gemaakt bij het oefenen en zullen ook een vlog van onze voortgang en ons lijden bijhouden als we onderweg zijn. Dus, heb je in je vakantie niets beters te doen en zie je graag mensen afzien en flauwe grapjes maken, volg ons dan gerust :).


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Oh leuk! Veel plezier alvast! En waar naar de Ardennen ga je?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Oh leuk! Veel plezier alvast! En waar naar de Ardennen ga je?
    Dank je :) We komen de vierde dag aan in Durnal en daar blijven we dan een week. Daarna doen we nog een survivalkamp bij Dinant.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Hopelijk heb je goed weer. :)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ooh, super tof!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Wauw, da's echt heel leuk! Veel plezier!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dank jullie :) Vorige keer regende het heel hard dus eigenlijk verdienen we nu wel mooi weer...


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Wauw wat gaaf! Leuke filmpjes en foto's ook. Veel plezier!

    Supergaaf! Hier een longboarder die best wel een beetje jaloers is


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly