• Vorig jaar ben ik naar de dag van het fantastische boek geweest. Daarom kreeg ik vandaag een mailtje met dat het dit jaar weer wordt gehouden. Aangezien het mij goed bevallen is vorig jaar, ga ik dit jaar waarschijnlijk weer.

    Het is op 8 april, wat een zaterdag is. In Amsterdam, het Compagnietheater (kloveniersburgwal 50).

    Het programma begint om 14:00 en eindigt om 22:00. Tussendoor zit er een pauze van 17:00 tot 19:00 want je kunt ook eten en drinken op de locatie waar het wordt gehouden (hiervoor moet je wel een speciaal kaartje kopen, die duurder is dan een gewoon kaartje). Later komt de informatie pas over de workshops. Je kan zolang blijven als je wilt, als je een kaartje koopt kan je zowel aan het middag- als avondprogramma mee doen. Hoewel ik denk dat die voor het grootste gedeelte zal bestaan uit het uitdelen van de Awards.

    Als je onder de 18 bent, kun je een goedkoper kaartje kopen. Dit scheelt je €5 dus als je een kaartje gaat kopen, let even op welk kaartje je bestelt. Er is geen verschil qua prijs als je ook wil eten in het Compagnietheater, daarvoor hebben ze niet verschillende kaartjes.

    Normaal kaartje € 15
    Jongeren kaartje (t/m 18 jaar) € 10
    Studenten kaartje (wel je studentenpas op 8 april mee nemen) € 12,50
    Buffet kaartje (middag-avond programma + eten & drinken) € 30


    Maar ik vroeg mij af of er nog meer mensen naar deze dag willen. Onder de spoiler staat wat meer informatie en ik zal even een link plaatsen naar de pagina van de Harland Awards hier over.

    Harland Awards

    Eigenlijk is het een dag voor boeken van het genre Fantasy zoals de naam eigenlijk al zegt(de genres sciencefiction, horror en magisch realisme komen ook aan bod). Vorig jaar waren er verschillende workshops met mensen die verstand hebben van waarover ze praten, tenminste in de workshops die ik vorig jaar heb "gedaan". Het is interactief, ze staan open voor vragen van degenen die naar de workshops komen en hebben onder andere mensen die hun geld of een deel daarvan verdienen met boeken recenseren of schrijven.



    Eventueel kan ik er een soort kleine meeting van maken. Of beter gezegd als er mensen heen willen dan spreken we ergens in Amsterdam af en gaan we daarna naar de locatie zodat niemand verdwaalt in Amsterdam.

    Dus wil er nog iemand naar deze fantastische dag?

    Ik kon het niet laten, sorry

    [ bericht aangepast op 5 feb 2017 - 19:22 ]


    Physics is awesome

    Ik doe mee aan de verhalenwedstrijd van de Harland Awards :3 Oftewel, ik ga zeker!

    [ bericht aangepast op 2 feb 2017 - 23:24 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Wat gaaf! Dat wordt duimen dan (dat je wint natuurlijk).

    Als je wil, kunnen we zeg maar samen gaan.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Wat gaaf! Dat wordt duimen dan (dat je wint natuurlijk).

    Als je wil, kunnen we zeg maar samen gaan.

    Lijkt me heel leuk ^^ bedenk wel dat ik veertien ben, voordat het heel ongemakkelijk wordt


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Oooh gaaf Melis! Ik wil echt héél graag want ik vond het vorig jaar erg tof en het is sowieso handig om te netwerken, maar ik heb dus een bruiloft (van een vriend van mijn man die ik niet ken) en ik betwijfel of ik daar onderuit kan komen. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Virtues schreef:
    (...)
    Lijkt me heel leuk ^^ bedenk wel dat ik veertien ben, voordat het heel ongemakkelijk wordt


    Lijkt mij ook leuk! Denk niet dat het daardoor ongemakkelijk wordt. Tenzij je er een probleem mee hebt dat ik tweeëntwintig ben.


    Physics is awesome

    Even mt, het lijkt me heel leuk, maar het zou best kunnen dat ik dan ook se week heb


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Er is zoiets? Wat gaaf! Ik had geen idee dat ze zulke dingen ook hielden. Waar wordt het gehouden?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Clowder schreef:
    Er is zoiets? Wat gaaf! Ik had geen idee dat ze zulke dingen ook hielden. Waar wordt het gehouden?


    In Amsterdam, het compagnietheater(kloveniersburgwal 50). Gisteren in de buurt geweest en het is een groot gebouw.

    Dat wist ik eerst ook niet. Toen Natascha (Navigator) het vorig jaar mij er over vertelde was ik ook verbaasd.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2017 - 18:40 ]


    Physics is awesome

    Prim schreef:
    Even mt, het lijkt me heel leuk, maar het zou best kunnen dat ik dan ook se week heb


    Als je weet of je wel of geen se week hebt dan hoor ik het graag.


    Physics is awesome

    Navigator schreef:
    Oooh gaaf Melis! Ik wil echt héél graag want ik vond het vorig jaar erg tof en het is sowieso handig om te netwerken, maar ik heb dus een bruiloft (van een vriend van mijn man die ik niet ken) en ik betwijfel of ik daar onderuit kan komen. :')


    Misschien dat je wel kan komen, maar niet kan blijven. Ik hoor het graag als je meer weet. Ik vond het vorig jaar wel gezellig.


    Physics is awesome

    @ Virtues

    Moet jij dan ook een kaartje kopen of mag dan naar binnen omdat je mee doet aan de verhalenwedstrijd?

    Mocht je een kaartje moeten kopen, ze hebben ook kaarten t/m 18 jaar en die zijn € 5 goedkoper.


    Physics is awesome

    Update: Onder de eerste spoiler staan de prijzen van de kaartjes, leek mij wel nuttige informatie.


    Physics is awesome

    Update: Als een kaartje koopt voor het buffet, moet je ook nog een kaartje kopen om naar binnen te mogen bij het middag- en avondprogramma.


    Physics is awesome

    Helaas nog niks bekend over de workshops en daar ben ik toch wel benieuwd naar.

    Nog mensen die overwegen om te gaan?


    Physics is awesome

    Ik wou heel graag, maar helaas valt jet samen met mijn laatste se week (ja, die begint op een zaterdag. Het is achterlijk)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one