• UPDATE!



    Hey iedereen! Ik wilde jullie even opdaten met mijn werk! Nee ik ben nog niet gestopt met deze hopbby en ja ik heb misschien er wat te veel aan uitgegeven, maar ik ben erg blij en trots op wat ik doe en hopelijk vinden jullie mijn werken mooi ! :')

    Gezien ik dit topic ook niet te veel wil bumpen heb ik besloten om al mijn foto's in een story te plaatsen! :Y)

    Hier zal ik dan ook mijn uitleg verstellen aan wie vragen heeft over mijn hobby en ben ik open voor jullie ideetjes en suggesties voor eventuele projecten in de toekomst!

    Binnenkort heb ik ook een insta en post ik deze foto's ook op pinterest dus het zou geweldig zijn als Q'ers me hierbij kunnen supporteren c:

    Keep Creative everyone!

    Groetjes Saar aka GriffeI

    The Story!




    En ik ben er trots op :Y)

    Sinds kort heb ik een nieuwe hobby gevonden en die draait 100% rond barbiepoppen. Of in dit geval monster high poppen. Ik ben altijd al fan geweest van beeldjes, poppen en zeker als deze bewegen.Dit is ook één van de grootste redenen dat ik animatiefilm studeer want stopmotion is geweldig!
    En ja hoor deze zomer was ik er al verliefd op geworden het OOAK of in andere woorden Doll doll customization. Je eigen personages transformeren op pop, I am in love with it.

    Na wat zoeken, de juiste materialen gekocht te hebben én natuurlijk de poppen bemachtigd te hebben ben ik eraan begonnen. Ik post hier dan ook mijn proces van het poppenontwerpen :3
    Het Thema van de poppen word -> Sterrenbeelden

    Volg hier het proces

    De originele poppen:









    Mijn poppen momenteel (waarschuwing, poppenonthoofding :Y) )


    1) Ram


    2)


    3)


    4)


    5)


    6)Steenbok


    7)


    8)


    9)



    10)



    11)



    12) Stier






    Kunnen jullie al raden welke pop, welk sterrenbeeld zal representeren ?

    Af!

    [ bericht aangepast op 4 april 2017 - 18:09 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Woooowww, cooooooool


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Awhh ziet er echt vet uit! MT!

    1. Weegschaal?
    2. Schorpioen?
    3. Waterman?
    4. Tweeling?
    5. Boogschutter?
    6. Vissen?
    7. Stier?
    8. Maagd?
    9. Kreeft?
    10. Steenbok?
    11. Leeuw?

    Ik ben hier zo slecht in😂


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Owhh hihi zie nou pas al enkele antwoorden, zat er goed naast.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Wauw, echt super gaaf!

    Wat super gaaf dat je zo creatief bezig bent. ^^ Ik ga dit ook volgen en een gokje wagen bij degenen waarvan het antwoord nog niet is gegeven.

    Ik denk schorpioen.


    Heb een sterk vermoeden dat dit waterman wordt.


    Deze vind ik moeilijk.. Een gok op tweeling.


    Ook deze is moeilijk. Weegschaal?


    Een gokje op vissen.


    Ehm boogschutter misschien?


    Kreeft?


    Leeuw. :p



    Ik wil een tuin vol egels

    @Rubin

    Dat komt al heel dicht in de buurt ja!



    Hier nog een foto met wat kleren aan ^^



    Ik moet nog enkele kleren ontwerpen voor haar en de andere poppen dus binnenkort heeft ze een andere outfit ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    2 is vissen denk ik..
    3 is waterman
    5 is maagd?
    7 is weegschaal?
    8 leeuw of maagd
    9 is weegschaal of tweelingen
    11 leeuw of boogschutter


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.





    Work in progress ! :'D

    Ik had helaas een erg druk weekend dus kon niet veel tijd geven aan mijn poppen ( al heb ik binnenkort misschien enkele nieuwe *hyped*)

    Het sterrenbeeld stier is in de maak! ik ben al erg blij met deze dame ! Ze hoeft enkel nog een nieuw kapsel, neusringetje en wat bruin en zwart in haar oogjes! Ik hoop jullie binnenkort nog enkele betere foto's te kunnen showen :)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sorry, ik heb een fobie voor poppen denk ik.


    We're all mad here.







    Ze is af! :'D 2/12 are done!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ziet er erg tof uit!:3


    You were born original, don't die as a copy.

    UPDATE!



    Hey iedereen! Ik wilde jullie even opdaten met mijn werk! Nee ik ben nog niet gestopt met deze hopbby en ja ik heb misschien er wat te veel aan uitgegeven, maar ik ben erg blij en trots op wat ik doe en hopelijk vinden jullie mijn werken mooi ! :')

    Gezien ik dit topic ook niet te veel wil bumpen heb ik besloten om al mijn foto's in een story te plaatsen! :Y)

    Hier zal ik dan ook mijn uitleg verstellen aan wie vragen heeft over mijn hobby en ben ik open voor jullie ideetjes en suggesties voor eventuele projecten in de toekomst!

    Binnenkort heb ik ook een insta en post ik deze foto's ook op pinterest dus het zou geweldig zijn als Q'ers me hierbij kunnen supporteren c:

    Keep Creative everyone!

    Groetjes Saar aka GriffeI

    The Story!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dit doet me denken aan al die reroooting video's op youtube!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Kamerling schreef:
    Dit doet me denken aan al die reroooting video's op youtube!


    Hahaha daar is mijn interesse ook inderdaad begonnen c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Holy shit, dit is echt heel vet! :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife