• Well ik heb dus een probleem dat niet zo heel klein is. Het gaat namelijk over liefde.
    Ik heb namelijk het gevoel dat ik twee jongens leuk vindt. En ik heb al hulp gezocht op internet. Ik ben op een soort oplossing uitgekomen en weet wie van de twee ik het leukste vind.
    Nu denk je waarschijnlijk: Maar Emma, wat is dan het probleem? Nou, kijk. Volgens het internet vind ik D. - zo zal ik hem even noemen - het leukste. En dat weet ik. Maar eigenlijk vind ik S. - de andere - al veel langer leuk. Heel veel van mijn vriendinnen weten dat laatste. En daar zit nou het probleem. Mijn overgang tussen het leuk vinden van twee verschillende jongens is áltijd zo: eerst vind ik de ene jongen leuk, dan vind ik ze even allebei leuk en dan de ander weer. Maar normaal gesproken vertel ik het niet aan mijn vriendinnen... en ik ben bang dat áls ik het ze vertel dat ze mij een slet of iets dergelijks vinden - ik heb namelijk gelogen over de lengte van mijn verliefdheid met S. Ik heb ze verteld dat het pas een paar maanden zo is, maar het is al zo sinds april vorig jaar...

    Wat vinden jullie dat ik moet doen?

    [ bericht aangepast op 5 feb 2017 - 11:11 ]


    To the best people happen the worst things. So maybe I should be happy that no-one likes me.

    Omdat je meerdere jongens leuk vindt betekend ABSOLUUT NIET dat je een slet bent. Slet is een vrouwonvriendelijkwoord wat ook op mannen toepasbaar is. Mensen leuk vinden maakt je echt geen slet hoor.

    Maar het is wel een dingetje.. want ik heb het ook gehad dat ik twee jongens leuk vond en zei mij. Geloof mij dat is een probleempje. Heb je al eens gezoend met een van de jongens of op date geweest met ze? Want ik vond Anne (jongen) erg leuk en Casper ook. Maar oppervlakkig leuk zeg maar. Toen ik Casper beter leerde kennen zat ik echt bij mezelf van wtf.. Deze gast is niets voor mij! Nu heb ik al bijna anderhalf jaar met Anne een relatie (:

    Dus probeer gewoon met beide iets te gaan doen?