• Zoals een aantal hier weten heb ik een pittig 2016 achter de rug. Dankzij mijn therapie en fijne omgeving heb ik flink aan mijzelf en alles kunnen werken. Ik ben naast een stuk zelfverzekerder en positiever zelfbeeld ook mijn leven aan het omgooien.

    Ik ben een thuis persoon, spreek weinig af met mijn vrienden. Ik heb niet echt veel vrienden maar ik spreek er ook niet mee af. Ik ben graag thuis op de bank met een wijntje en een chipje. Dankzij goede gesprekken en mijn therapie heb ik besloten te gaan leven. Nu ben ik jong, nu kan ik gaan feesten.

    Daarom ga ik 2017 luid feestend beginnen.
    > Zaterdag na denk een half jaar eindelijk weer een stappen. En mijn broer is de DJ dus dat wordt feest,.
    > Carnaval, ik ga 6 volle dagen en nachten volop carnavallen. Een vriendin die een week blijft logeren.
    > Dan ga ik 1 april naar een apres ski fest bij ons in de stad met een groepje vrienden.
    > De kleine stille hoop dat ik 4 april op mijn verjaardag kaartjes weet te fixen voor Ed Sheeran (al is die kans klein)
    > 8 april vier ik mijn verjaardag. En omdat ik maar 1 keer 20 wordt nodig ik mn klas, scoutingstaf en vrienden uit en is het thema Carnaval aanwezig. Ofwel verkleden, versiering, muziek, dansen en flügel.
    > daarnaast ga ik sowieso al weer vaker mee met bv. scoutingsstaf leuke dingen doen.

    Wel ik wilde dat even vrolijk mededelen omdat ik heel trots op mijzelf ben dat ik dit zo goed heb kunnen omzetten.

    Wat zijn jullie plannen?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ah wat superleuk. Ik heb natuurlijk ook plannen voor 2017 :)
    - Dit jaar wil ik mijn niveau 3 diploma halen
    - Ik wil een verhaal uitschrijven
    - In de zomer ga ik naar Zweden


    Firm believer of all that is magic

    Ik heb niet echt iets gepland voor 2017. Meestal kijk ik gewoon naar wat er op m'n pad komt en daar maak ik dan maar het beste van.

    Wat goed van jou en echt super leuk!! Je mag ook zeker trots zijn. Wat fijn dat je je weer lekker voelt!

    Ik ga met mijn vriend een paar daagjes weg, met mijn beste vriendin roadtrippen, tussendoor hopelijk heel veel lezen en heel veel schrijven en natuurlijk veel afspreken met vrienden!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.