• a m b i t i o n.


    intelligence without ambition is like a bird without wings
    © badgalriri & Mouli & Bellamy_Blake & BeysUnbornTwins



    ROLLEN
    Naam —
    Leeftijd — ze zitten in hun tweede jaar en zijn rond de 20 jaar, natuurlijk kunnen er uitzonderingen zijn (groep overgeslagen, gap year gehad)
    Nationaliteit — als je een internationale char wilt, pb/gb mij dan
    Studie — graag niet te veel studenten van dezelfde studie
    Sorority/fraternity — bedenk dat de studenten die we volgen nog in het tweede jaar zitten en nog niet een erg hoge rang hebben (op enkele uitzonderingen na)
    Sport —
    Innerlijk —
    Uiterlijk —
    Geschiedenis —
    Extra —

    Naam — Studie — FC — Q — Pagina
    Vrouwen STOP
    • Allison Diana Kennedy — Medicine — Holland Roden — Cotrona — ...
    • ... — Politics — Camila Morrone — BeysUnbornTwins — ...
    • ... — ... — ... — Soco — ...
    • Jacelyn Claire Deveraux — Law — Danielle Campbell — Pennyworth — 1.3
    • Hensely Juliet Deveraux — Medicine — Suki Waterhouse — Marlow — 1.4
    • ... — Art — Daisy Smith — Granian — ...
    • Lucy Imogen Brown — Science — Izzy Bizu — JudithSuzann — 1.6
    • ... — ... — ... — greenlight22 — ...

    Mannen
    • Alec Flether Nichols — Law — Miles Teller — badgalriri — 1.6
    • Franklin Wesley Cunningham — Engineering — Cole Sprouse — Bellamy_Blake — 1.3
    • ... — Art — ... — Mouli — ...
    • Aurelian Gael Agard — Art — Jon Kortajarena — Yugen — 1.3
    • ... — History — ... — Mabel — ...
    • ... — History — ... — Mieczyslaw/q] — ...
    • ... — Architecture — Josh Levi — [q]GusWaters
    — ...

    Let's talk!




    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Cahira schreef:
    (...)

    Hm, misschien dat ze gewoon vrienden zijn? Qua mutual friends hebben ze alleen Alessio, en hun sporten noch studie is hetzelfde dus ik weet het even niet haha.


    Ik hoop overigens dat het speeltopic snel komt, want het is echt sund als dit nu op voorhand al niet meer van start gaat.


    of we kijken het even aan in het RPG?

    Jason en ik wilde al gewoon zelf het speeltopic openen mocht het nodig zijn :Y) haha


    I just caught the wave in your eyes

    dubbeIstrijder schreef:
    (...)

    of we kijken het even aan in het RPG?

    Jason en ik wilde al gewoon zelf het speeltopic openen mocht het nodig zijn :Y) haha


    Dat kunnen we ook doen, dan zien we vanzelf waar die twee op uit komen. (:

    En ik stem voor! This is not allowed to die. :3


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Voor de mensen die nog relaties nodig hebben , Diego staat open ! c; en yess hopelijk start de rpg snel!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MieczysIaw schreef:
    Voor de mensen die nog relaties nodig hebben , Diego staat open ! c; en yess hopelijk start de rpg snel!


    Ik heb Jasmijn eventueel, weet niet of je daar iets mee kan?


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Soco schreef:
    (...)

    Ik heb Jasmijn eventueel, weet niet of je daar iets mee kan?


    Diego staat voor alles open c: hij zoekt wel nog een best female friend? :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MieczysIaw schreef:
    (...)

    Diego staat voor alles open c: hij zoekt wel nog een best female friend? :')


    Jaa is goed c; dan doen we dat?


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Soco schreef:
    (...)

    Jaa is goed c; dan doen we dat?


    is goed ! c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Als er nog nieuwe mensen zijn heb ik Jeaden nog wel open


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb de TS een pb gestuurd, maar helaas nog geen reactie op gehad, waarop ik een mede-ts eveneens een berichtje heb gestuurd met de vraag wanneer het speeltopic komt, en zo niet of deze dan alsnog door een van ons geopend kan/mag worden.
    Zelf speel ik nu met de gedachten om als er geen reactie komt, wellicht door een van ons het topic te laten openen? Ik weet niet hoe of wat jullie daar van vinden?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Cahira schreef:
    Ik heb de TS een pb gestuurd, maar helaas nog geen reactie op gehad, waarop ik een mede-ts eveneens een berichtje heb gestuurd met de vraag wanneer het speeltopic komt, en zo niet of deze dan alsnog door een van ons geopend kan/mag worden.
    Zelf speel ik nu met de gedachten om als er geen reactie komt, wellicht door een van ons het topic te laten openen? Ik weet niet hoe of wat jullie daar van vinden?


    Als het er maar komt, toch haha. Iedereen zit erop te wachten. Maar moeten we dat niet vragen lmao?


    We're all mad here.

    Pharmaceutical schreef:
    (...)

    Als het er maar komt, toch haha. Iedereen zit erop te wachten. Maar moeten we dat niet vragen lmao?


    Precies dat inderdaad haha. Ik heb beide een bericht gestuurd, als daar geen reactie op komt lijkt het me geen probleem als deze alsnog geopend wordt door een van ons, wel?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Cahira schreef:
    (...)

    Precies dat inderdaad haha. Ik heb beide een bericht gestuurd, als daar geen reactie op komt lijkt het me geen probleem als deze alsnog geopend wordt door een van ons, wel?

    Idk, moet je aan mods vragen vgm. Want we hebben geen toestemming maar als we hun credit geven moet het toch goed zijn?


    We're all mad here.

    Ik weet dat je normaliter een rpg alleen mag overnemen met toestemming, maar als ik geen reacties krijg op m'n GB dan hebben we ook geen toestemming en dan weet ik het verder even niet. Dus een mod berichten zal op voorhand sowieso eerst moeten, denk ik dan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik app wel ff de co owner. So Just wait for ffs


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wow, wow, geduld mensen. Ik had gezegd het speeltopic rond het het eind van de week te openen. We zijn daar nu twee dagen overheen en mensen willen nu al het topic overnemen. Ik waardeer jullie enthousiasme maar op dit moment is er nogal veel chaos bij mij thuis door enkele familieproblemen, waardoor ik dus twee dagen niet online ben geweest. Dit beteken niet meteen dat ik alles laat vallen en stop met Quizlet. Ik zal het speeltopic zo dadelijk openen.

    nieuw praattopic

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 14 feb 2017 - 11:16 ]


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high