• Hee =D

    Weet niet of er al een topic over is ofzoo, maar zouden niet de moderators iets van 16 jr. en ouder kunnen zijn? Misschien dat die er dan iets serieuzer mee aan de slag gaan. Heb niets tegen jonge mensen, maar is maar een idee ^^


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    hoe wordt je eigenlijk mod^^?

    Eerst moet je een 'formulier' invullen en dan kiezen de andere mods. But nu zijn er geen meer nodig.

    Wat maakt het uit? Ze zijn nu eenmaal gekozen, dus ze zullen het vast wel verdient hebben. Zo niet, dan worden ze vanzelf wel weer weggehaalt, neem ik aan? Ik vind het wel knap, als je zo jong bent en dan gewoon mee doet, daar mee.


    I want you back in my head.

    Mensen van 12 kunnen ook heel aardig&en streng zijn enzo.
    Zoals ik!
    ^^_'


    Agree ^^


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    (...)
    Eerst moet je een 'formulier' invullen en dan kiezen de andere mods. But nu zijn er geen meer nodig.


    kheb nog nóóit zown formulier gezien Oo^^


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    hoe wordt je eigenlijk mod^^?
    Als ze Mods nodig hebben kun je je inschrijven, laterna worden ze uitgekozen. Maar momenteel hebben ze geen nieuwe nodig want er zijn 'pas' nieuwe Mods bij xd.


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)

    kheb nog nóóit zown formulier gezien Oo^^

    is gwn iets met 4 vraagjes,fso die je moet invullen

    Dus je wilt me weg hebben :O Noujazeg :P Ik ben 14, maar mods van 12 hebben we niet, dacht ik? En jonger natuurlijk

    het maakt op zich niet egt uit hoe oud een mod als je maar rechtvaardig bent;)

    [edit]


    ik kan het weten ben zelf een hoofd mod op me eigen forum :P

    oe als ze weer mods nodig hebben stel ik me in aanmerking ben zo goed als elke dag online
    en het lijkt me egt leuk om te doen^^
    naja ruzies zijn natuurlijk niet leuk maarja :D


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik weet niet. Like iemand van 14 kan toch bijna even serieus zijn als iemand van 17!?


    Listen to what we're not saying..

    hoe wordt je eigenlijk mod^^?

    Niet want we zoeken geen mods nu.

    Als we mods zoeken komt er wel een bericht op quizlet te staan.

    En idd de leeftijd gaat het niet om. Het gaat erom hoe goed je bent.

    Ik heb zelf eerder een site gehad dus ik weet wel hoe dat moet. En alle ruzie's moest ik in me eentje oplossen. Maar de site liep slecht en dus heb ik hem maar uit de lucht gehaald ;).

    Het was een soort forum waar andere mensen Urban muziek kunnen droppen. Er kwamen met name veel marrokaanse jongeren.

    Dus vandaar weet ik wel hoe ik mod moet zijn.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    hoe wordt je eigenlijk mod^^?

    Als er behoefte aan is wordt er vanzelf een oproeptopic dat er mods nodig zijn. Dan kun je een formulier invullen en krijg je bericht of je door de selectieprocedure komt. Behalve leuk is het ook een verantwoordelijke taak.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind dat op zich iedereen die geschikt is wel mod mag worden, wat diegene zn leeftijd ook is. Maar toch, ik ga niet zo snel met een probleem naar iemand die drie jaar jonger is dan mij, dan wacht ik liever tot er een oudere mod online komt.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    is 18 _o_. Maar ik denk inderdaad dat wanneer er een moderator gekozen word, dat er niet alleen naar leeftijd gekeken word. Want als iemand gewoon goed is in wat die doet, en die persoon is 12/13, dan maakt dat toch niets uit?

    x. Kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind dat op zich iedereen die geschikt is wel mod mag worden, wat diegene zn leeftijd ook is. Maar toch, ik ga niet zo snel met een probleem naar iemand die drie jaar jonger is dan mij, dan wacht ik liever tot er een oudere mod online komt.

    kan ik me eigenlijk wel wat bij voorstellen, ik krijg nu je het zegt ook wel vragen/problemen van mensen die meestal jonger zijn dan ik ^^" maar als ik mijn leeftijd op 18 had gezet had je het dan geweten? ¬¬ like, Bo is 13 maar ik vind haar best een goeie mod, maar het is niet zo dat ze ons 'kleine zusje' is ofzo ze mag best zelf mensen op hun flikker geven :Y)


    BAM!