• Hee =D

    Weet niet of er al een topic over is ofzoo, maar zouden niet de moderators iets van 16 jr. en ouder kunnen zijn? Misschien dat die er dan iets serieuzer mee aan de slag gaan. Heb niets tegen jonge mensen, maar is maar een idee ^^


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    (...)
    kan ik me eigenlijk wel wat bij voorstellen, ik krijg nu je het zegt ook wel vragen/problemen van mensen die meestal jonger zijn dan ik ^^" maar als ik mijn leeftijd op 18 had gezet had je het dan geweten? ¬¬ like, Bo is 13 maar ik vind haar best een goeie mod, maar het is niet zo dat ze ons 'kleine zusje' is ofzo ze mag best zelf mensen op hun flikker geven :Y)

    Sterker nog. Ze moet zelf mensen op de flikker geven. Ik ga het niet voor haar doen >< Hooguit in speciale gevallen n_n Maar goed, dat die ik eigenlijk bij iedere andere mod zo ><
    Maar back on-topic; Ik snap je punt wel. Maar zoals hierboven al honderden keren genoemd wordt je gekozen op je capaciteiten, niet op je leeftijd. Hoewel dat natuurlijk een belangrijk punt vormt.


    Bored.

    Het doet er echt niet toe hoe oud je bent, t gaat erom hoe goed je bent. :]
    iemand kan 12 kan soms gewoon veel beter zijn dan iemand van 18..

    Dankje <3
    Ik ben 14. Als iemand vind dat ik mijn taak niet goed doe, zegt hij/zij het maar hoor. Ik hou van tips.


    I recycle my thoughts.

    Nou mij maakt het niet zoveel uit, ook al zou ik liever niet een ban krijgen van iemand die jonger dan me is, dan voel ik me o gedist, en dan door iemand die jonger is dan mij.. Maar verder kunnen ook mensen van 12 heel goed zijn dus..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nou mij maakt het niet zoveel uit, ook al zou ik liever niet een ban krijgen van iemand die jonger dan me is, dan voel ik me o gedist, en dan door iemand die jonger is dan mij.. Maar verder kunnen ook mensen van 12 heel goed zijn dus..

    En sowieso zou een oudere user zich volwassener moeten gedragen en zich aan de regels houden om te voorkomen dat hij/zij een waarschuwing krijgt van een persoon van 12 :')


    I recycle my thoughts.

    ik vind het nogal dom...
    ik ben 12 en mijn klasgenoten vind ik nogal kinderachtig. maar dat hoeft dan niet elk kind van 12 te zijn.
    ik ken kinderen van 10 waarvan ik soms denk dat ze in een verkeerd lichaam zitten, omdat ze zich al zo volwassen gedragen.


    What would Emma do?

    kweetniet.. ben t er best mee eens hoor..
    ik denk dat 16 jarige hun beslissingen op andere dingen basseren dan 13 jarigen.. maarja. dats mijn mening


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik denk dat je gewoon moet kijken hoe serieus de Mods zijn en niet naar leeftijd wnatr sommige 12 jarige zijn volwasser als mij. Oke, ik ben ook nog maar 15 maar iedereen is anders.


    One of the Duo Of Evilness

    kweetniet.. ben t er best mee eens hoor..
    ik denk dat 16 jarige hun beslissingen op andere dingen basseren dan 13 jarigen.. maarja. dats mijn mening

    yeah maar kijk het is niet zo dat de ene mod je een ban geeft en de ander je nog niet eens een waarschuwing. ook wij hebben daar regels/richtlijnen voor ;)


    BAM!

    Ik ben 11 en heb een heel anders karakter als de meesten van 11.


    -

    Boeit toch niks?
    Weetje, ik kan hier niks zeggen over leeftijd. Iedereen heeft wel een beetje hetzelfde gedrag. Iedereen kan melig doen, gek maar ook serieus te werk gaan.
    En ik ben ook 12, 7 December 13. En ik wil soms ook wel eens iemand de nek omdraaien en die niet een minuut serieus kan zijn. Dat vind ik soms nogal irritant.


    I live for the applause, you will die for it.

    Idd, jongere mensen kunnen ook serieus genoeg zijn, als je de regels van Q goed door hebt gespit, je let op jezelf en op anderen en je doet gewoon je best als mod, maak het geen verschil.
    Ik ben trouwens 12 ^-^


    Candycorekid.

    Ik ben 11 en heb een heel anders karakter als de meesten van 11.


    agree, me 2.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    (...)

    agree, me 2.


    =)


    -

    Ik vind leeftijd niet belangrijk.
    Kijk, als je nou vijf bent, dan kom je niet echt in aanmerking.
    Maar als je serieus aan de slag kan, en wat zelfrespect&discipline hebt, doet leeftijd er niet toe.
    En een 13-jarige kan heus wel serieus zijn hoor -_- [/zwaar beledigd]


    all I want for christmas is a girlfriend