• Een meeting in Amsterdam, omdat ik denk dat Amsterdam Centraal wel goed te bereiken is en ik wel eens een meeting wilde organiseren. (O, ja en ik woon in Amsterdam, maar dat is een klein detail ;) ).

    Waar

    De piano op Amsterdam Centraal

    Tijdstip

    Voor nu heb ik 12:00, dit kan veranderen

    Wanneer

    Poll voor de datum

    Dingen om te doen

    - Lunchen/Eten
    - Shoppen
    - Door Amsterdam heen lopen
    - Leuk plekje zoeken om met elkaar te kletsen

    Deelnemers informatie

    Username - Naam - Leeftijd - Plaats van vertrek

    Zeker

    MacGyver - Kim - 22 - Amsterdam

    Misschien

    Navarro - Naomi - 18/19 - Rotterdam
    Lilly_Potter - Lilly - 13 - Leiden/Rotterdam
    Jaceler - Melissa - 14 - Hoofddorp
    Mylintis - Nina - 18 - Alkmaar
    McCrory - Naomi - 21 - Arnhem
    Granian - Sav - 18 - Purmerend
    Katerina - Anne - 20 - Voorhout
    Jammer - Sophie - 19 - Arnhem

    Suggesties zijn van harte welkom, omdat dit de eerste keer is dat een meeting organiseer.



    [ bericht aangepast op 29 maart 2017 - 19:44 ]


    Physics is awesome

    Katerina schreef:
    Als het op een datum is dat ik kan zou ik graag meewillen!
    Ga zo even datumprikker invullen
    Username: Katerina
    Naam: Anne
    Leeftijd: 20 jaar
    Plaats van vertrek Voorhout


    Zodra iedereen de datumprikker in heeft gevuld, dan kan er een datum komen. Want nu zijn er nog veel mogelijkheden.

    Dan zet ik je nog even op misschien, vanwege dat het van de datum af hangt of je kunt.



    Physics is awesome

    Mylintis schreef:
    Als ik over een week weer beschikking heb over mijn agenda, ga ik ook even de datumprikker invullen!


    Helemaal top! Dan komt er al meer duidelijkheid en komen we dichterbij een datum.

    Maar je hebt me toch wel nieuwsgierig gemaakt, naar waarom je pas volgende week beschikking hebt over je agenda. (Was je hem kwijt geraakt?)


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Helemaal top! Dan komt er al meer duidelijkheid en komen we dichterbij een datum.

    Maar je hebt me toch wel nieuwsgierig gemaakt, naar waarom je pas volgende week beschikking hebt over je agenda. (Was je hem kwijt geraakt?)


    Haha, nee, ik ben op vakantie en heb mijn agenda thuis achtergelaten. (:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    @Mylintis

    Aan de optie had ik nog niet gedacht. Ben benieuwd wanneer jij kan.


    Physics is awesome

    Zijn er nog mensen die nu meer weten qua data dat ze kunnen?

    Want nu hebben twee mensen de datumprikker ingevuld en daar zijn een paar data uit gekomen. Maar ik wil natuurlijk het liefst dat zoveel mogelijk mensen het invullen zodat er uiteindelijk wat minder data overblijven.


    Physics is awesome

    Verwijder mij maar


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kepler schreef:
    Verwijder mij maar


    Wat is je oude username?

    Want met deze sta je niet op de lijst.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Wat is je oude username?

    Want met deze sta je niet op de lijst.

    The100


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Geregeld!


    Physics is awesome

    Zijn er nog meer mensen die van de lijst af willen?

    Mocht je nog wel willen komen dan graag even doorgeven wanneer je kan zodat er een datum of misschien twee data over blijven.


    Physics is awesome

    Ik wil anders ook wel op misschien, Amsterdam is vanuit hier best te doen. (: Sophie, 19, uit de buurt van Arnhem.


    Tijd voor koffie.

    @Jammer

    Je staat erbij op de misschien lijst!


    Physics is awesome

    Ik moet altijd op zondag vrij vragen, dus ik vul hem niet in, want er is geen enkele zondag die mij beter uitkomt...


    We've lived in the shadows for far too long.

    @Granian

    Goed om te weten. Maar vanwege onder andere vrij vragen, wil ik zo snel mogelijk een datum weten zodat het op tijd kan worden gevraagd.


    Physics is awesome

    *zucht* sorry maar haal mij maar van de lijst af. Drie datums kan ik niet door sport, en de andere twee niet door verjaardagen.