• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 20:36 ]

    Bij Deadpool was dat toch ook zo? Dat ze streng keken naar de leeftijd (16-jarigen en ouder) en als je dat niet was, zelfs een paar maandjes ervan verwijderd was, dat ze je dan niet binnen lieten. Dit is een wat 'heftigere' film in de mature-genre, dus ik denk niet dat het zou mogen. Je kunt het altijd proberen, anders dan zou ze echt moeten wachten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pennyworth schreef:
    Ik was vijftien toen ik naar Deadpool wilde; werd geweigerd om überhaupt kaartjes te kopen. Daarna zijn we naar de ticketautomaat gegaan en daar kaartjes gekocht, maar zonder succes want er werd weer om ID gevraagd bij de kaartencontrole. Uiteindelijk had ik mijn schoolpasje gephotoshopt en bij een aardige man mocht ik erin lol. De vrouw die een grugde op me had en van haar mocht ik er niet in, maar van andere mensen wel.
          Long story short, medewerkers dachten dat ik ouder was dan mijn vriendin die zestien was, maar uiteindelijk heeft die vrouw me uit de zaal gesleept toen de film net begon omdat ik geen ID had :'D Dus tja.

    Krijg je dan wel je geld terug?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Clowder schreef:
    Bij Deadpool was dat toch ook zo? Dat ze streng keken naar de leeftijd (16-jarigen en ouder) en als je dat niet was, zelfs een paar maandjes ervan verwijderd was, dat ze je dan niet binnen lieten. Dit is een wat 'heftigere' film in de mature-genre, dus ik denk niet dat het zou mogen. Je kunt het altijd proberen, anders dan zou ze echt moeten wachten.

    Was Deadpool 16+? Ik weet nog dat ik er het met m'n vriendin over had dat het niet kon dat hij maar 12+ was, omdat er allemaal kindjes achter ons zaten in de zaal en we vonden de film net iets te heftig voor hen :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    (...)
    Was Deadpool 16+? Ik weet nog dat ik er het met m'n vriendin over had dat het niet kon dat hij maar 12+ was, omdat er allemaal kindjes achter ons zaten in de zaal en we vonden de film net iets te heftig voor hen :')

    Deadpool is 16+, ja. Dat 'net' mag je voor mij achterwege laten, hehe. Ik heb de film gezien en daar heb ik het ook over gehad met mijn zus dat het te heftig is voor kinderen van zo'n leeftijd. Naar mijn mening vond ik 16 ook best een beetje te jong ervoor. Ik dacht dat het wel meeviel, echter hadden ze het tegendeel bewezen hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    doggo schreef:
    (...)
    Krijg je dan wel je geld terug?


    Jaa dat uiteindelijk wel :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Pennyworth schreef:
    (...)

    Jaa dat uiteindelijk wel :')

    Oooh oke want mijn moeder zei dus van niet haha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Mijn vriendin ging met haar vriendje naar pathè naar een film die 16+ was, maar zij werd er niet ingelaten omdat haar vriend wel 16 was, maar zij 15.


    ''May we meet again.''

    Bij Pathé ben ik nooit gecontroleerd qua ID bij 16+ films. Dat terwijl ik altijd bij de automaat koop. Alleen het kaartje zelf word gecontroleerd.


    Physics is awesome

    [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 20:37 ]

    MrGrey schreef:
    Dus ik ben gisteren geweest en er werd niet eens gevraagd om onze ID kaart te laten zien. Er was bijna niemand in de bioscoop omdat hij net geopend was lmao.

    Wat. Dat is best slecht.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 20:37 ]

    ik dacht dat je altijd gwn zelf mocht bepalen of je een film van 16+ keek ook al was je jonger...
    (huil)


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)