• wel de meeste mensen die 'fan' zijn van TH vinde Bill of Tom de knapste maar wat ik wel wil wete wie vindt er nu Gustav of Georg de knapste ??

    Ik vind Bill en Gustav.


    Think before you act.

    GUSTAV

    Georg, sinds Bill zo veranderd is xD Ook daarvoor, maar niet doorvertellen ^^ Georg is gewoon DE sex <33


    Your make-up is terrible

    Georg, sinds Bill zo veranderd is xD Ook daarvoor, maar niet doorvertellen ^^ Georg is gewoon DE sex <33


    lekker gespierd [kwyl]

    (...)

    lekker gespierd [kwyl]


    Jaa indd x] *kwijlt mee*


    Your make-up is terrible

    GUSTAV <33


    Listen to what we're not saying..

    Geen van alle maar als ik meost kiezen Gustav

    Gustaaav!
    Maar niet echt omdat hij zo'n schoonheid is.. xD
    (hij is een beetje dikkig geworden in Amerika)

    Maar Gustav dus^^!


    Een tomaat is rood. Daah.

    Ike geen van alle!! :]
    eerst Bill. maar die heeft te dik ego gekregen, en iemand moet hem even van zijn wolkje trappen. [a]


    Dunno ><

    Gustaaav!
    Maar niet echt omdat hij zo'n schoonheid is.. xD
    (hij is een beetje dikkig geworden in Amerika)

    Maar Gustav dus^^!


    ik vind het wel schattig maar als je hem dan ziet zonder shirt , het is geen vet he hijs lekker strak

    Ike geen van alle!! :]
    eerst Bill. maar die heeft te dik ego gekregen, en iemand moet hem even van zijn wolkje trappen. [a]


    ja ik vind hem ook hard veranderd ik vind hem vroeger in zen verslete jeansbroeken veel leuker :(

    (...)

    ja ik vind hem ook hard veranderd ik vind hem vroeger in zen verslete jeansbroeken veel leuker :(

    ja,, of die 2 in 1 broeken.
    Ik vond hem toe geweldig!
    maar nu vind ik hem een verwijfde Egotripper [a]
    en Tom, heeft ook ego. want hem zie ik nog wel aftrekken op een foto van zichzelf. en ik heb nooit wat gehad met georg. en gustav vind ik zelf schatig. maar heeft een bolle kop, en is te sirieus.


    Dunno ><

    (...)
    ja,, of die 2 in 1 broeken.
    Ik vond hem toe geweldig!
    maar nu vind ik hem een verwijfde Egotripper [a]
    en Tom, heeft ook ego. want hem zie ik nog wel aftrekken op een foto van zichzelf. en ik heb nooit wat gehad met georg. en gustav vind ik zelf schatig. maar heeft een bolle kop, en is te sirieus.


    Tom heeft ook een ego want ik zie hem zichzelf al aftrekken met een foto van zichzelf <-dies echt geslaagd xD

    (...)

    Tom heeft ook een ego want ik zie hem zichzelf al aftrekken met een foto van zichzelf <-dies echt geslaagd xD

    Wat ik zie het gewoon al gebeuren!
    En omdat hij een popster is vind hij het maar oke. meisjes af te danken. Tss. Dat doe je tog niet ><


    Dunno ><




    ik hou van georg ^^


    hij is zo lief