• wel de meeste mensen die 'fan' zijn van TH vinde Bill of Tom de knapste maar wat ik wel wil wete wie vindt er nu Gustav of Georg de knapste ??

    GEORGGGGGGG <33


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Vorig jaar was ik helemaal smoor op Bill, maar nu vind ik ze allemaal niet meer zo.
    Bill: te verwijfd en arrogant
    Tom: te grote ego
    Gustav: heb ik nooit meer dan 2 zinnen horen zeggen [niet letterlijk he--]
    Georg: is dan eigenlijk nog wel het beste, maar dan als beste vriend ofzo


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Bill is en blijft mijn favoriet. Het enige is dat hij enorm egoïstisch en arrogant is. En Tom, die mag ik gewoon niet. De kerstman.(lol)


    -

    en Georg en Gustav zijn zo schattig <3


    -

    ik vind Bill gwn ja weet ik veel wat.. Als je me zou kennen zou je begrijpen waarom ik bill leuk vind..
    Maar Georg is gwn De stoerste.. En Misschien is hij ook wel een beetje leuk ja (H)


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Ik vind Bill De leukste, mooiste, geilste, Grrste vanal ookal is ie veranderd en zit ie op het beruchte 'Wolkj' en heeft hij een ego tt in Tokio Ik heb ook een mega ego nzoo trouwens en hij is gwn zo wauw! ^^
    Eerst vond ik onmiddellijk daarna Gustav de mooiste mr mijn mening is verandert sinds Werchter Boutique Georg was dr gwn zo kei Geil! ^^
    Dan komt ons Gustiike omda ie zoo sgattig is éé! ^^
    En nu hou u vast want het schijnt nii veel voor te komen.. >.<
    Ik vind Tom gwn Lelijk! Ö Hij is zo te baviaanachtig! >.<
    Srr maar ge kunt mij der egt nii afhalen.. XD


    If music be the food of love, play on!

    (...)

    ik vind het wel schattig maar als je hem dan ziet zonder shirt , het is geen vet he hijs lekker strak


    Jah das idd waar, zonder Tshirt is hij een hoopje spieren^^
    Maar als hij een wítte Tshirt aanheeft, heeft hij echt manboobs xD


    Een tomaat is rood. Daah.